Przetargi.pl
PN-6/16 MODERNIZACJA KUCHNI CENTRALNEJ Z WYMIANĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH, REMONTEM POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ DZIAŁU ŻYWIENIA ORAZ REMONTEM I OCIEPLENIEM ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 71-730 Szczecin, ul. Strzałowska 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251410 , fax. 091 4251406
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
    ul. Strzałowska 22 22
    71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251410, fax. 091 4251406
    REGON: 00081739100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-6/16 MODERNIZACJA KUCHNI CENTRALNEJ Z WYMIANĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH, REMONTEM POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃ DZIAŁU ŻYWIENIA ORAZ REMONTEM I OCIEPLENIEM ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Kuchni Centralnej z wymianą instalacji elektrycznej i urządzeń technologicznych, remont pozostałych pomieszczeń Działu Żywienia oraz remont i ocieplenie elewacji zewnętrznej w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Budynek posadowiony jest na nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4. 2. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Wykaz i opis nowych urządzeń i wyposażenia Kuchni, 4) Dokumentacja projektowa wykonawcza, 5) Przedmiar robót, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownię Projektową AMBIT arch. Małgorzata Pruchnicka. 3. ZAMAWIAJĄCY wyłącza z przedmiotu zamówienia realizowanie z dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektową AMBIT następujące prace: 1) montażu Rejestratora IP NMS w obudowie RACK, 2) montażu zasilacza dla rejestratora typ UPS, 3) montażu kamer TVU zewnętrznej IP stacjonarnej w obudowie z oświetlaczem IR, 4) montażu kamer TVU wewnętrznej IP kopułkowej z obiektywem szerokokątnym, 5) montażu elementów systemu telewizji Patch Panel. W związku z powyższym przy sporządzaniu oferty nie należy ujmować z załączonego przedmiaru teletechniki następujących pozycji: 22, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 32, 33. 4. Zamówienie wykonane zostanie odmiennie, aniżeli jest to wskazane w dokumentacji projektowej, w zakresie rodzaju zastosowanych ościeżnic drzwi wewnętrznych. Pierwotnie przewidziane były ościeżnice składane obejmujące ze stali nierdzewnej, dostosowane do grubości muru np. BKT typ SK-WUDS, które zmienia się na ościeżnice kątowe ocynkowane i malowane proszkowo np. BKT typ UDS. 5. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie prace wynikające z powyżej przywołanych dokumentów chociażby nie były w nich jednoznacznie wyartykułowane. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a zobowiązanie WYKONAWCY obejmuje wszelkie prace wynikające z przywołanych dokumentów. Dokumenty zawarte w załącznikach wymienionych w punkcie 2, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności WYKONAWCA z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności. 6. WYKONAWCA zobowiązany jest do skoordynowania przyłączy elektrycznych i sanitarnych (ich typ, średnica i miejsce usytuowania) dla dostarczanych urządzeń, będących elementem przedmiotu zamówienia oraz dla urządzeń istniejących. 7. Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie, w związku z tym ZAMAWIAJĄCY przewiduje wystąpienie konieczności wykonywania uciążliwych prac w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z ZAMAWIAJĄCYM. Pomieszczenia czynne bezpośrednio przylegające do pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty budowlane, muszą być zabezpieczone przed zakurzeniem poprzez ustawienie szczelnych ścianek. 8. W czasie realizacji prac budowlanych, przygotowanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej nr 14 przy ulicy Strzałowskiej 27A w Szczecinie. W związku z powyższym w ramach wykonania przedmiotu umowy WYKONAWCA zobowiązany jest, po podpisaniu umowy, w wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO terminie do przeniesienia i uruchomienia urządzeń i wyposażenia Kuchni w miejscu wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO. Po zakończeniu prac remontowych WYKONAWCA zobowiązany jest do przeniesienia i uruchomienia urządzeń i wyposażenia do wyremontowanego pomieszczenia Kuchni. Wykaz urządzeń i wyposażenia do przeniesienia i uruchomienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Przeniesienie urządzeń i wyposażenia, zarówno przed, jak i po realizacji przedmiotu zamówienia, nastąpi w godzinach po zakończeniu przygotowania posiłków, tj. po godz. 14:30 i nie może trwać więcej niż 6 godzin. 9. Ponadto w ramach wykonania przedmiotu umowy, po przekazaniu placu budowy, WYKONAWCA dokona demontażu urządzeń i wyposażenia (innego niż to, o którym mowa w pkt.8), które będzie wyłączone z eksploatacji na czas przebudowy kuchni, oraz dokona jego przeniesienia w miejsce wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO (piwnica w budynku nr 8 - Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi). Wykaz tych urządzeń i wyposażenia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zakończeniu robót WYKONAWCA ponownie przeniesie te urządzenia i wyposażenie oraz dokona ich ustawienia i podłączenia. 10. ZAMAWIAJĄCY informacyjnie podaje, że rozważa zastosowanie zamiennego sposobu przechowywania żywności - rezygnacja z istniejących zamrażarek i szafy chłodniczej w pomieszczeniu 1.16 oraz wstawienie w tym pomieszczeniu komory chłodniczej i mroźniczej. Szczegółowe rozwiązanie i uregulowanie formalno-prawne nastąpi przed przekazaniem WYKONAWCY placu budowy. 11. Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsca inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty cenowej. Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 3.03.2016 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania - Sala Konferencyjna w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie (budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.02). 12. WYKONAWCA winien, przed złożeniem oferty dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową pod kątem jej kompletności. W razie zauważenia ewentualnych różnic pomiędzy poszczególnymi opracowaniami branżowymi WYKONAWCA winien dążyć do wyjaśnienia zakresu zamówienia w formie zapytań do treści SIWZ. Brak stosownego zapytania będzie uznawany za przyjęcie do realizacji wszystkich prac wskazanych w treści dokumentacji budowlanej i wykonawczej także tych nie ujętych we wszystkich wymaganych branżach, zważywszy na charakter wynagrodzenia wykonawcy - ryczałt. 13. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Działu Żywienia w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej nr 22. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1. Rozpoczęcie realizacji zadania - przeniesienie i uruchomienie urządzeń i wyposażenia Kuchni do budynku Szkoły Podstawowej nastąpi w dniu 25 czerwca 2016 roku. ZAMAWIAJĄCY rozpocznie użytkowanie kuchni w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej od 26 czerwca 2016 roku. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu 27 czerwca 2016 roku. 3. Zakończenie robót nastąpi najpóźniej do dnia 24 sierpnia 2016 roku. 4. Odbiór końcowy wraz z usunięciem ewentualnych usterek uniemożliwiających użytkowanie obiektu, wyszczególnionych w protokole odbioru nastąpi najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 roku. 5. Przeniesienie i uruchomienie urządzeń i wyposażenia z budynku Szkoły Podstawowej oraz z miejsca, w którym będą przechowywane pozostałe urządzenia i wyposażenie - do pomieszczeń Kuchni ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2016 roku. 6. Użytkowanie Kuchni przez ZAMAWIAJĄCEGO nastąpi od dnia 1 września 2016 roku. Z uwagi na ograniczoną - do okresu wakacyjnego - możliwość przygotowywania posiłków w kuchni zastępczej - termin zakończenia robót 24 sierpnia 2016 roku, jest terminem nieprzekraczalnym. W razie zagrożenia terminu WYKONAWCA będzie zobowiązany do podjęcia programu naprawczego oraz winien przewidzieć konieczność pracy w dni świąteczne oraz w nocy. W przypadku niedotrzymania ww. terminów WYKONAWCA będzie zobowiązany do pokrycia różnicy kosztów wyżywienia (cateringu) przebywających na terenie szpitala pacjentów do dnia zakończenia i odbioru końcowego robót budowlano-instalacyjnych. III. INFORMACJA O OBOWIĄZKU OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. ZAMAWIAJĄCY wymaga osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ wszystkich robót konstrukcyjno - budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wysokość wynosi 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO ING Bank Śląski S.A. 14 1050 1559 1000 0024 1138 7505, 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż ww. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie krótszym od terminu związania WYKONAWCY treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 15.03.2016 roku do godziny 9:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowa na rachunku bankowym. 7. ZAMAWIAJĄCY niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez WYKONAWCĘ, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 11. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Z zastrzeżeniem pkt. 11 ZAMAWIAJĄCY zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek WYKONAWCY, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wycofanie oferty przez WYKONAWCĘ po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto WYKONAWCY. 11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli z przyczyn, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, stało się niemożliwe wybranie oferty WYKONAWCY, jako najkorzystniejszej. 12. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY. 13. ZAMAWIAJĄCY zażąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w odrębnej kopercie wewnętrznej, oznaczonej numerem postępowania i napisem WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach