Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn. zaprojektowanie, przebudowa i remont konserwatorski dawnego Arsenału Miejskiego wraz z Basztami Stolarską i Ciesielską, będących częścią historycznej siedziby Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 43 35 621 , fax. 12 43 35 555
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 43 35 621, fax. 12 43 35 555
    REGON: 27596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn. zaprojektowanie, przebudowa i remont konserwatorski dawnego Arsenału Miejskiego wraz z Basztami Stolarską i Ciesielską, będących częścią historycznej siedziby Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, konserwatorskimi i instalacyjnymi dla zadania, pn. zaprojektowanie, przebudowa i remont konserwatorski dawnego Arsenału Miejskiego wraz z Basztami Stolarską i Ciesielską, będących częścią historycznej siedziby Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie, (Nr wpisu do rej. zabytków A-97, A-8). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych oraz konserwatorskich zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), dalej PrBud i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi, oraz programami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji. 3. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał zrealizować zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zakres robót budowlanych do wykonania, nad których realizacją będzie pełniony nadzór: 1) roboty budowlane: a) demontaże i rozbiórki, b) roboty ziemne, c) roboty żelbetowe d) roboty w zakresie konstrukcji stalowych i drewnianych, e) roboty stolarskie i ciesielskie, f) roboty dekarskie, g) roboty posadzkarskie, h) roboty wykończeniowe, 2) Instalacje: a) instalacje wentylacji i klimatyzacji; b) instalacje wody i kanalizacji; c) instalacje grzewcze; d) kanalizacja deszczowa; e) instalacje elektryczne i niskoprądowe (instalacje elektryczne i oświetlenia, instalacja systemu BMS i monitoringu wycieków, instalacje audiowizualne, instalacje sieci logicznej, instalacje systemu sygnalizacji pożaru i systemu napowietrzania klatki schodowej, instalacje systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu antykradzieżowego, obserwacji telewizyjnej oraz kontroli dostępu, instalację przeciwoblodzeniową dachu, instalację telefoniczną, instalację odgromową); 3) wykonanie robót konserwatorskich wewnątrz budynku; a) elementy metalowe – konserwacja, b) elewacje i stolarkę – konserwacja, c) wykonanie robót konserwatorskich wewnątrz budynku, d) elementy metalowe – konserwacja, e) elewacje i stolarkę – konserwacja. 5. Charakterystyczne parametry budynku: • Powierzchnia zabudowy 837,4m2 • Powierzchnia użytkowa całego budynku 1773,4m2 • Powierzchnia wewnętrzna budynku 2203,1m2 • Kubatura 15210,88m3 • Wysokość budynku 19,57m 6. W terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia przez Zamawiającego umowy na roboty budowlane Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu harmonogram płatności uwzględniający zasady odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca jest zobligowany dokonać weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej: pod względem rozwiązań technicznych, zgodności części opisowej z częścią graficzną, zgodności przedmiarów z zakresem objętym projektem budowlanym i wykonawczym. Wykonawca sporządzi raport z weryfikacji w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia wad w dokumentacji podejmie działania i współpracę z projektantem w celu ich usunięcia. 8. Przez cały okres trwania umowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł 9. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin. 10. Inspektor nadzoru przy każdorazowym pobycie na Terenie budowy zobligowany jest wykonać dokumentację fotograficzną, potwierdzającą prowadzone prace. Dokumentacja fotograficzna będzie stanowiła załącznik do miesięcznego raportu, potwierdzającego realizację usługi. 11. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór – zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania pn. Zaprojektowanie, przebudowa i remont konserwatorski dawnego Arsenału Miejskiego wraz z Basztami Stolarską i Ciesielską, będących częścią historycznej siedziby Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie. 12. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 13. Wykonawca zobligowany jest zatrudnić Koordynatora czynności inspektorów nadzoru, który posiada uprawnienia i co najmniej minimalne doświadczenie jak określone w rozdziale XVII ust. 4 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-04/18. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, Sekretariat główny pok. 050 do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert, w taki sposób aby Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. (Wskazane jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ), oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 4 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby wskazanej jako Koordynator tj. dowody wystawione przez podmiot, na rzecz którego nadzór/roboty budowlane były wykonywane, z którego wynika, że ta osoba pełniła funkcję kierownika budowy/inspektora nadzoru w zamówieniu wyszczególnionym przez Wykonawcę ze wskazaniem nazwy zamówienia, daty oraz jego wartości, Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach