Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2015-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym należy rozumieć jako świadczenie usługi dotyczącej zarządzania w zakresie: Zadania Wykonawcy w zakresie gospodarowania nieruchomościami TPP-T 1)Sprawowanie w imieniu Zamawiającego czynności administracyjnych nad powierzonym majątkiem, a w szczególności nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, budowli, urządzeń technicznych, (kotłowni, paneli grzewczych, windy itp.) zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego instrukcjami obsługi, a także obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 2)Zawieranie umów i dokonywanie okresowych przeglądów i konserwacji budynków oraz urządzeń technicznych znajdujących się w obiektach TPP-T związanych z kontrolą stanu oraz kontrolą wykonania remontów i konserwacji. 3)Przygotowanie zasad korzystania i wysokości opłat za użytkowanie kanału teletechnicznego i infrastruktury teletechnicznej znajdujących się na terenie parku. 4)Nadzór nad ochroną powierzonego majątku tj. budynków hali, inkubatora oraz całym terenem TPP-T ograniczonym szlabanami od Alei Warszawskiej oraz ul. Batalionów Chłopskich. 5)Zawieranie umów z dostawcami usług związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury TPP-T i nadzór nad ich realizacją. 6)Za letnie i zimowe utrzymanie dróg dojazdowych do Parku, dróg wewnątrz parku i parkingów odpowiadać będzie Gmina Tarnobrzeg. Operator odpowiedzialny będzie za utrzymanie letnie i zimowe ciągów pieszych na terenie TPP-T. 7)Zapewnienie porządku wewnątrz obiektów TPP-T tj: hali i inkubatora oraz bieżące sprzątanie części wspólnych obiektów tj: korytarzy, nie wynajętych boksów w inkubatorze, klatek schodowych, sanitariatów, windy, okien ( mycie nie mniej niż 2 razy w roku) itp., a także dbałość o porządek i estetykę wokół obiektów. 8)Za utrzymanie zimowe dachu na obiektach parku, będzie odpowiedzialny Zamawiający. Operator zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o potrzebie odśnieżania dachu. 9)Zawieranie i rozwiazywanie w imieniu i na rzecz Gminy Tarnobrzeg umów najmu lub dzierżawy z przedsiębiorcami rozpoczynającymi działalność gospodarczą na terenie TPP-T z uwzględnieniem opłaty za media, zgodnie z regulaminem TPP-T. 10)Dokonywanie naboru przedsiębiorców do TPP-T zgodnie z obowiązującym regulaminem parku oraz przy uwzględnieniu wytycznych dotyczących funkcjonowania Parków Przemysłowo- Technologicznych oraz PO RPW. 11)Prowadzenie badania rynku dotyczącego zapotrzebowania na nieruchomości zabudowane i niezabudowane pod działalność gospodarczą. 12)Opracowywanie kalkulacji kosztów najmu i dzierżawy nieruchomości. 13)Opracowywanie aktualizacji regulaminu TPP-T wraz ze wszystkimi załącznikami każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej potrzeby zgodnie z wytycznymi. 14)Naliczanie i pobieranie wszelkich opłat wynikających z tytułu najmu i dzierżawy powierzchni na terenie parku oraz innych opłat m.in. opłaty eksploatacyjnej, opłat za media, zgodnie z zatwierdzonym regulaminem parku. 15)Wystawianie w imieniu i na rzecz Zamawiającego faktur sprzedaży za najem lub dzierżawę oraz z tytułu innych opłat przedsiębiorcom prowadzącym działalność na terenie TPP-T. 16)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecone czynności z należytą starannością i rzetelnością w oparciu o obowiązujące przepisy prawa a także chronić interes Zamawiającego w trakcie realizacji powierzonych zadań i czynności oraz zobowiązuje się do racjonalnego gospodarowania środkami finansowymi. Zadania Wykonawcy w zakresie promocji TPP-T 1)Prowadzenie aktywnej działalności promocyjnej i informacyjnej stwarzającej zachętę dla potencjalnych użytkowników TPP-T oraz budowanie pozytywnego wizerunku parku w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym poprzez: udział w minimum 3 targach o charakterze krajowym w branży: innowacji i nowych technologii, inwestycyjnych lub kooperacyjnych, udział w konferencjach i wydarzeniach gospodarczych, stały kontakt z instytucjami otoczenia biznesu w Polsce ( np. PAIiZ, ARP, itd.), stały kontakt z Parkami Technologicznymi działającymi w Polsce, organizacja szkoleń na podstawie zakupionej infrastruktury - minimum 6 szt, dbałość o tablice promocyjne, w tym pylony, opracowanie i wykonanie dwóch broszur informacyjno- promocyjnych dla TPP-T, nawiązanie współpracy ze szkołami ponadgimnazjalnymi i wyższymi w celu promowania przedsiębiorczości wśród młodzieży. 2)Stosowanie przy zamawianiu dóbr i usług w imieniu Gminy Tarnobrzeg procedur wynikających z przepisów PZP obowiązujących dla projektów dofinansowanych przez UE oraz wewnętrznych regulaminów Urzędu Miasta Tarnobrzega. 3)Przygotowanie planu promocji TPP-T, w ciągu miesiąca od podpisania umowy i przekazanie go do akceptacji Zamawiającemu. 4)Inicjowanie przy współpracy z Wydziałami Urzędu Miasta Tarnobrzega działań marketingowych mających na celu promocję oferty parku. 5)Administrowanie i zarządzanie stroną internetową TPP-T.Aktywne zarządzanie profilem fb TPP-T, minimum jeden news w tygodniu. Redagowanie aktualności - aktywność minimum raz w miesiącu. 6)Prezentacja TPP-T na portalach społecznościowych. 7)Współpraca z mediami - przygotowywanie materiałów informacyjnych. 8)Planowanie i organizowanie wydarzeń o charakterze gospodarczym i edukacyjnym. Organizacja minimum dwóch konferencji lub targów. Zadania Wykonawcy w zakresie finansowo-księgowym TPP-T 1)Prowadzenie biura Wykonawcy w budynku Inkubatora Technologicznego TPP-T. Operator we własnym zakresie zapewni wyposażenie biura. Zamawiający wynajmie Operatorowi pomieszczenia przeznaczone na biuro. Operator zapewni kadrę stanowiącą zespół zarządzający złożony minimum z 4 osób, spełniających kryteria w postępowaniu, które będą świadczyły pracę na rzecz Operatora tj.: Dyrektor Parku i Specjalista ds. finansowych i administracyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo., Specjalista do spraw technicznych i Informatyk - w razie potrzeb i na żądanie Dyrektora Parku. 2)Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów oraz projektów planów rzeczowo-finansowych (budżetów) dotyczących prowadzonej działalności przez TPP-T. 3)Prowadzenie rejestru zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz innych dokumentów wydawanych przez Zamawiającego, ewidencji zdarzeń gospodarczych dotyczących funkcjonowania TPP-T, w oparciu o obowiązujące przepisy prawne i regulamin parku. 4)Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu, niezwłocznie po otrzymaniu i zatwierdzeniu pod względem rachunkowym i merytorycznym, faktury zakupu usług dotyczących dostawy mediów oraz usług pozostałych, wystawionych na Gminę Tarnobrzeg, w nieprzekraczalnym terminie niezbędnym do realizacji płatności (tj. minimum 7 dni przed terminem płatności). W przeciwnym wypadku kosztem odsetek za zwłokę zostanie obciążony Wykonawca. Zbiorcze zestawienie otrzymanych faktur Wykonawca będzie przekazywał w terminie do 5 dni od końca miesiąca, którego one dotyczą. 5)Termin płatności zobowiązań, wyznaczony przez Wykonawcę podmiotom zewnętrznym, nie może być krótszy niż 14 dni roboczych. 6)Wykonawca wystawia faktury sprzedaży i prowadzi ewidencję sprzedaży VAT. Sprzedającym jest Gmina Tarnobrzeg, zaś wystawiającym faktury VAT jest Wykonawca. Ewidencja dokumentacji prowadzona jest w formie rejestru sprzedaży VAT, który po zamknięciu miesiąca przekazywany jest do Wydziału Budżetu i Finansów Zamawiającego w terminie do 5 dni od końca miesiąca, którego dotyczy wraz z oryginałami faktur. 7)Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowne upoważnienie do wystawiania i otrzymywania faktur VAT. 8)Wpływy z tytułu czynszów najmu i dzierżawy, opłat za media należne na podstawie wystawionych faktur stanowią przychód Zamawiającego. 9)Wykonawca jest zobowiązany przekazywać w danym miesiącu wszelkie należne przychody na rzecz Zamawiającego na konto Nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547: a)uzyskane wg stanu na 20 dzień danego miesiąca - w terminie do 25-go dnia danego miesiąca, b)uzyskane wg stanu na ostatni dzień danego miesiąca - w terminie do 5-go dnia miesiąca następnego. 10)Wykonawca będzie informował najemców i dzierżawców powierzchni na terenie parku o obowiązku ponoszenia kosztów podatku od nieruchomości oraz będzie przekazywał do Wydziału Budżetu i Finansów Zamawiającego 1 egz. umowy zawartej z inwestorem w terminie 7 dni od daty jej zawarcia. 11)Wykonawca ma obowiązek dołożenia wszelkiej staranności celem uzyskania od najemców czynszów oraz innych opłat z tytułu najmu w pełnej przypisanej wysokości. 12)Wykonawca będzie naliczał i pobierał odsetki za zwłokę w zapłacie czynszów najmu i dzierżawy oraz innych należności. 13)W razie wystąpienia zaległości Wykonawca windykuje je podejmując niezbędne przewidziane prawem czynności. 14)Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego podejmowania działań w stosunku do najemców, którzy nie wywiązują się z obowiązujących płatności przy zastosowaniu procedur oraz sankcji w trybie określonym w obowiązujących przepisach. 15)Przy zaległościach powyżej 3-ch miesięcy, Wykonawca zobowiązany jest wszcząć procedurę do wyegzekwowania należności w postępowaniu sądowym i komorniczym. 16)Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędne oprogramowanie na potrzeby obsługi finansowo-księgowej w wymaganym zakresie. 17)Wykonawca zobowiązany jest do składania kwartalnych zestawień o należnych i uzyskanych przychodach na rzecz Zamawiającego oraz o zaległościach w tym zakresie, w terminie do dnia 20-tego kolejnego miesiąca po zakończeniu kwartału. 18)Wykonawca zobowiązany jest do składania zestawień niezbędnych Zamawiającemu, na jego żądanie w terminie ustalonym z Zamawiającym. 19)Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania i archiwizowania źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadania Wykonawcy w zakresie prowadzenia TPP-T jako ośrodka innowacyjności. 1)Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: stosowanie się do zapisów zawartych we wniosku aplikacyjnym projektu pn: Tarnobrzeski Park Przemysłowo- Technologiczny oraz umowy dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-001/10-00 z dnia 25.06.2010 r. 2)Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie korzystnych warunków do lokowania w TPP-T firm prowadzących działalność innowacyjną. 3)Świadczenie usług szkoleniowych i doradczych w zakresie m.in: działalności gospodarczej, innowacyjnej oraz finansowania działalności gospodarczej. 4)Świadczenie usług prorozwojowych dla lokatorów w TPP-T i klientów zewnętrznych. 5)Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi przedsiębiorcami . 6)Wsparcie przedsiębiorców w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój przedsiębiorstwa. 7)Wykonawca winien uwzględnić konieczność wykonywania innych obowiązków niż wymienionych w przedmiocie zamówienia, a niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań Operatora zarządzającego TPP-T oraz prawidłowego funkcjonowania Parku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9 500,00 zł słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24.ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej., - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega kasa przy ul. Mickiewicza 7 przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24.ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach