Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym należy rozumieć jako świadczenie usługi dotyczącej zarządzania w zakresie: Zadania Wykonawcy w zakresie gospodarowania nieruchomościami i promocji TPP-T 1)Sprawowanie w imieniu Zamawiającego czynności administracyjnych nad powierzonym majątkiem, a w szczególności nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, budowli, urządzeń technicznych, (kotłowni, paneli grzewczych, windy itp.) zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego instrukcjami obsługi a także obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie t.j. np. dokonywanie okresowych przeglądów i konserwacji budynków czy urządzeń technicznych oraz zapewnienie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa. 2)Nadzór nad ochroną powierzonego majątku. 3)Zapewnienie porządku i czystości na powierzonym terenie tj. nadzór nad realizacją usługi letniego i zimowego utrzymania porządku ( m in. odśnieżanie, koszenie ) z zaznaczeniem iż utrzymanie czystości na terenie TPPT i wewnątrz obiektów i na obiektach zapewni operator. 4)Zawieranie w imieniu i na rzecz Gminy Tarnobrzeg umów najmu lub dzierżawy z przedsiębiorcami chcącymi prowadzić działalność gospodarczą na terenie TPP-T z uwzględnieniem opłaty za media, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego Regulaminem. 5)Wykonawca będzie gromadził faktury wystawione na Zamawiającego i przekazywał je wraz ze zbiorczym zestawieniem w terminie 3 dni od ostatniego dnia każdego miesiąca. 6)Dokonywanie naboru przedsiębiorców do TPP-T, zgodnie z przyjętymi Wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 7)Opracowanie Regulaminu TPP-T w terminie 30 dni od dnia otrzymania Wytycznych od Zamawiającego, zawierającego szczegółowe procedury naboru i korzystania z infrastruktury TPP-T. Procedury objęte Regulaminem będą brały pod uwagę specyfikę Zamawiającego jako jednostki sektora finansów publicznych. Przy sporządzaniu Regulaminu Wykonawca weźmie pod uwagę założenia poczynione we wniosku o dofinansowanie projektu Tarnobrzeski Park Przemysłowo - Technologiczny. Zamawiający w terminie 1 miesiąca od przekazania Regulaminu zaakceptuje go , bądź wskaże oczekiwane zmiany w Regulaminie. 8)Wystawianie w imieniu i na rzecz Zamawiającego faktur sprzedaży za najem lub dzierżawę przedsiębiorcom prowadzącym działalność na terenie TPP-T, zgodnie z Regulaminem TPP-T . 9)Prowadzenie aktywnej działalności promocyjnej i informacyjnej, stwarzającej zachętę dla potencjalnych użytkowników TPP-T do podjęcia działalności gospodarczej na terenie Parku. Wykonawca w tym celu będzie między innymi tworzył i aktualizował wszelkie informacje dotyczące funkcjonowania TPP-T oraz jego otoczenia na stronie internetowej tppt.tarnobrzeg.pl minimum w języku polskim i angielskim. 10)Stosowanie przy zamawianiu dóbr i usług w imieniu Gminy Tarnobrzeg w ramach pełnionej funkcji Operatora procedur wynikających z przepisów PZP obowiązujących dla projektów dofinansowanych przez UE oraz wewnętrznych Regulaminów Urzędu Miasta Tarnobrzega. 11)Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów oraz projektów planów rzeczowo-finansowych (budżetów) dotyczących prowadzonej działalności przez TPP-T. 12)Prowadzenie rejestru wystawianych faktur i zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz innych dokumentów wydawanych przez Zamawiającego, ewidencji zdarzeń gospodarczych dotyczących funkcjonowania TPP-T w oparciu o obowiązujące odpowiednie przepisy prawne i ustalony Regulamin TPP-T 13)Ulokowanie biura Wykonawcy w budynku Inkubatora Technologicznego TPP-T. Niezbędne powierzchnie biurowe dla potrzeb realizacji zadań zawartych w przedmiocie zamówienia SIWZ określi sam Wykonawca jednakże (nie więcej niż 20 % powierzchni netto budynku objętego projektem) Całość wyposażenia biura we własnym zakresie zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający dla realizacji tego celu wynajmie Operatorowi pomieszczenia. Operator zapewni kadrę stanowiącą zespół zarządzający złożony minimum z 3 osób, spełniających kryteria w postępowaniu, które będą świadczyły pracę na rzecz Operatora w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo. 14)Egzekwowanie nieterminowo płaconych należności związanych z funkcjonowaniem TPP-T 15)Informowanie najemców i dzierżawców o obowiązku dokonywania wszystkich należności wynikających z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w TPP-T Zadania Wykonawcy w zakresie prowadzenia TPP-T jako ośrodka innowacyjności. 16)Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: prowadzenia w zakresie wynikającym z zapisów we wniosku aplikacyjnym dla projektu Tarnobrzeski Park Przemysłowo- Technologiczny oraz umowy dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-001/10-00 z dnia 25.06.2010 r. oraz przy wykorzystaniu zasobów Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego: działalności mającej na celu zapewnienie korzystnych warunków do powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność innowacyjną, polegające na świadczeniu usług szkoleniowych lub doradczych w zakresie m.in. działalności innowacyjnej, transferu technologii oraz z zakresu finansowania działalności gospodarczej Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 3.Wykonawca winien uwzględnić konieczność wykonywania innych obowiązków niż wymienionych w przedmiocie zamówienia a niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań Operatora zarządzającego TPP-T oraz prawidłowego funkcjonowania Parku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5.Miejsce i sposób wniesienia wadium: a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; a)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzeg kasa przy ul. Mickiewicza 7 przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.Zwrot wadium: a)zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b)wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach