Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa drogi łączącej os. Kazimierza Wielkiego z os. Mieszka I,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa drogi łączącej os. Kazimierza Wielkiego z os. Mieszka I,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia wyodrębniono dwie części: Część 1- Kompleksowy nadzór w branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej. Zakres robót przewidziany d nadzorowania w ramach tej części zamówienia obejmuje odpowiednio w podziale dla każdego z branżowców: budowa drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (ok. 820 mb) ( odcinek od OS. Kazimierza do włączenia w drogę powiatową w kierunku Strumienna), budowa kanalizacji deszczowej, budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego ( wzdłuż budowanego odcinka drogi), budowa oświetlenia ulicznego (lampy hybrydowe – 10 szt.), przebudowa infrastruktury kolidującej z inwestycją (wodociąg, kable energetyczne SN i nn), zabezpieczenie gazociągu, oznakowanie docelowej organizacji ruchu. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branżach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. 2018 poz. 1202 ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. Część 2 – Nadzorowanie terenów zieleni Zakres prac objętych nadzorem obejmuje: - wycinka drzew i krzewów- szt. 36; 127,70 m2, - zabezpieczenie drzew- szt. 9, - nasadzenia drzew i krzewów w ilości 2231 sztuk, ( specyfikacja w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie www.bip.gora.com.pl) - wykonanie trawników – pow. 815 m2. Obowiązki inspektora: • weryfikuje inwentaryzację dendrologiczną, • wskazuje drzewa wyznaczone do wycinki i nadzoruje nad nimi pracę, • kontroluje sposoby zabezpieczenia drzew na placu budowy w obrębie bryły korzeniowej, pnia i korony, • nadzoruje nad przebiegiem poszczególnych etapów prac budowlanych np. nad pracami ziemnymi (wskazując zakres bezpiecznej redukcji systemu korzeniowego), • odbiera częściowe i końcowe etapy prac wykonawczych, • sprawdza jakość materiału szkółkarskiego (roślinnego), • nadzoruje nad sposobem zakładania trawników i wykonywania nasadzeń m.in. zgodność rozstawy i ilości materiału z projektem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17. Zawartość i forma oferty: - odpowiedni dla części wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do SIWZ, - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 1a, 1 b, 1 c – dla części 1 - - zał. 2 a – dla części 2 wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy. W zakresie dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego proszę postępować zgodnie z instrukcją opisaną pod wzorem wykazu osób oraz PONIŻEJ: W PRZYPADKU, W KTÓRYM OSOBY WYMIENIONE W „WYKAZIE DOŚWIADCZENIA INSPEKTORA NADZORU” NIE SĄ PRACOWNIKAMI WYKONAWCY SKŁADAJĄCEGO OFERTĘ, A ZATEM PODSTAWĄ DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI NIE JEST UMOWA O PRACĘ NALEŻY TRAKTOWAĆ ICH JAKO ZASOBY UDOSTĘPNIANE PRZEZ PODMIOT TRZECI I ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY ZOBOWIĄZANIE DO ICH UDOSTĘPNIENIA PODMIOTU, KTÓRY NIMI DYSPONUJE, A W PRZYPADKU GDY NIE PODLEGAJĄ JESZCZE INNEMU PODMIOTOWI ( NP. PROWADZĄ WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ) – ZOBOWIĄZANIE ICH SAMYCH.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach