Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 455 124
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 756 455 124
REGON: 52497300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze - III etap" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze – III etap”. Roboty budowlane dotyczą przebudowy dróg i chodników w ulicach Stefana Żeromskiego, Słowiańskiej, Żytniej (dawniej Hanki Sawickiej), Wąskiej, i Łącznej wraz z terenami międzyblokowymi oraz przebudowy infrastruktury podziemnej. Teren prac obejmuje centrum miasta, który znajduje się w obszarze układu urbanistycznego Starego Miasta Kamienna Góra, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1821/366 z dnia 25.11.1956 r. Nadzorem objęte będzie wykonanie następujących robót: rozbiórkę starych istniejących nawierzchni; przebudowę nawierzchni jezdni i chodników (nowe nawierzchni z kostki i płyt kamiennych i kostki betonowej); budowę parkingów i miejsc postojowych; budowę oraz przebudowę kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem rur spustowych z istniejących budynków; budowę oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do lica istniejących budynków; budowę sieci i punktów oświetlenia ulicznego; montaż elementów małej architektury i dokonanie nasadzeń zieleni; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ulic; budowę boksów śmietnikowych. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjęciem dokumentacji projektowej i dokonanie jej oceny pod względem zapisów określonych w umowie zawartej z Wykonawcą robót budowlanych; 2. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 3. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów budowlanych i urządzeń (wydawanie zatwierdzeń materiałowych); 4. ewidencjonowanie wydanych zatwierdzeń materiałowych wraz z ich kopiami i przekazanie ich na 10 dni przed zakończeniem czasu trwania umowy zamawiającemu; 5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 6. sprawdzanie ilości pracowników na budowie w tym podwykonawców; 7. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 8. ustalanie przed wystawieniem przez wykonawcę robót budowalnych faktur, wykonanych i odebranych zakresów rzeczowych podlegających fakturowaniu z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego; 9. wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 10. informowanie na piśmie Zamawiającego na koniec każdego tygodnia o : a. postępie robót; b. ilości zaangażowanych do pracy przez Wykonawcę robót budowlanych robotników z rozróżnieniem na pracowników Wykonawcy i poszczególnych podwykonawców o ile wystąpią; c. ewentualnych zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartej umowy; d. składania serwisu fotograficznego z postępu robót na płycie CD; 11. żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 12. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Wykonawcą oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 13. kontrola oznakowania miejsca robót; 14. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych wg zasad określonych w Załączniku nr 4 do umowy; 15. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych w odstępach 12-miesięcznych licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 16. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej; 17. inicjowanie, na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Narady koordynacyjne odbywać się będą co najmniej 1 raz w tygodniu z udziałem całego zespołu i Wykonawcy. Z każdej narady będzie sporządzony protokół. W czasie każdej narady koordynacyjnej mają prawo uczestniczyć w charakterze obserwatorów wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele. Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dołączoną dokumentacją i warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, 6 Infrastruktura spójności społecznej, 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, 4-6.3.4 rewitalizacja zdegradowanych obszarów – ZIT AW (schemat A i C). Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa a. Projekt budowlany - Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulic: Stefana Żeromskiego, Słowiańskiej, Hanki Sawickiej, Wąskiej, i Łącznej w Kamiennej Górze. b. Projekt wykonawczy - Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników w ciągu ulic: Stefana Żeromskiego, Słowiańskiej, Hanki Sawickiej, Wąskiej, i Łącznej w Kamiennej Górze. c. Projekt organizacji ruchu 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót (załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowi podstawy do wyceny robót). 4. Dokumentacja do projektu wykonawczego w zakresie oświetlenia ulicznego. 5. Nawierzchnie z kostki betonowej – rys. 20 i 20A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20