Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1086R Sójkowa-Pogorzałka-Dudziki.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1086R Sójkowa-Pogorzałka-Dudziki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1086R Sójkowa-Pogorzałka-Dudziki. Przebudową objęta będzie droga powiatowa Nr 1086R Sójkowa -Pogorzałka-Dudziki od km 0+013 do km 5+443 i od km 5+474 do km 8+707. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę przy realizacji w/w zadania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 roku Nr 207 poz 2016 z późn.zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Do szczegółowych zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: -współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodna z dokumentacja projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania, odbioru, oraz rozliczenia, -sprawdzanie kompletność wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbiorów częściowych końcowego i ich zgodność z dokumentacją projektową, -potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków na realizację zadania. W ramach inwestycji wykonane zostaną n.w. roboty budowlane: Zadanie zostało podzielone na cztery etapy: Etap I -Przebudowa drogi Nr 1086R Sójkowa - Pogorzałka - Dudziki na odcinku od km 0+013 do 5+443 1.Roboty przygotowawcze. 2.Roboty ziemne. 3.Odwodnienie korpusu drogowego. 4.Podbudowy. 5.Nawierzchnie. 6.Roboty wykończeniowe. Etap II-Przebudowa drogi Nr 1086R Sójkowa - Pogorzałka - Dudziki na odcinku od km 5+621 do 6+990 -odwodnienie, budowa chodników i zatoki autobusowej 1.Roboty przygotowawcze. 2.Roboty ziemne. 3.Odwodnienie korpusu drogowego. 4.Podbudowy. 5.Roboty wykończeniowe. 6.Elementy ulic. Etap III-Przebudowa drogi Nr 1086R Sójkowa - Pogorzałka - Dudziki na odcinku od km 5+474 do 6+990 warstwa wyrównawcza i ścieralna i od km 6+990 do 8+707- warstwa wyrównawcza 1.Roboty przygotowawcze. 2.Roboty ziemne. 3.Podbudowy. 4.Nawierzchnie. 5.Roboty wykończeniowe. 6.Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Etap IV-Przebudowa drogi Nr 1086R Sójkowa - Pogorzałka - Dudziki na odcinku od km 6+990 do 8+707 -warstwa ścieralna 1.Nawierzchnie. Zakres robót niezbędnych do wykonania został szczególowo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Powiatu Niżańskiego www.bip.powiat-nisko.pl -dokumenty przetargu nieograniczonego pn: Przebudowa drogi dowiatowej Nr 1086r Sójkowa-Pogorzałka-Dudziki. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego wynosi: Etap I - netto 2.400.306,03 zł - brutto 2.928.373,36 zł Etap II - netto 883.641,81 zł -brutto 1.078.043,00 zł Etap III - netto 1.148.113.17 zł - brutto 1.400.698,07 zł Etap IV - netto 266.135,00 zł -brutto 324.684,70 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach