Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstarogard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem: „Termomodernizacji budynków gminnych – budynku OSP i budynku świetlicy wiejskiej w Siwiałce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji dwóch budynków w msc. Siwiałka: a) budynku OSP b) budynku świetlicy wiejskiej w Siwiałce. Zadania są realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii”. Przedsięwzięcie jest finansowane z programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Usługa ma być świadczona w specjalności: konstrukcyjno–budowlanej oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.1. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. - Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej - Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. - Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. - Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie. - Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki, instalacje wtynkowe, itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót. - Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych - Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót - Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji oraz w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad lub usterek w okresie gwarancji. - Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. - Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) - Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, korygowanie kosztorysów i obmiarów. - Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji i przygotowanie załączników do wniosku składanego przez Zamawiającego do właściwego organu o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. - Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. - Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót. - Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. - Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. - Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. nie podlegają wykluczenia i spełniają warunki udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Informacje o dysponowaniu zasobami innego podmiotu. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 22aust 1 i 2 Ustawy PZP do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 4. Dokumenty od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o których mowa w § 7 ust.1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: „Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Sopocie”
Dodano: 2023-05-23