Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8536222 , fax. 33 8536370
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 33 8536222, fax. 33 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie polega na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją p.n. -Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych-zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę INFOMARK Ciućka Marek, ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 przy ul. Zalesie 3 w Górkach Małych o dwa oddziały przedszkolne zlokalizowane w nowoprojektowanym skrzydle budynku, które będzie powiązane komunikacyjnie z istniejącym przedszkolem. Kubatura części projektowanej wynosi 2 049,30 m3. 2) Zakres rzeczowy obejmuje nadzór nad: a) budową skrzydła o trzech kondygnacjach (piwnice, parter i I piętro), b) wykonaniem nad częścią projektowaną dachu dwuspadowego, c) przebudową istniejącej klatki schodowej (rozbiórka istniejących schodów i wykonaniem nowych płyt stropowych), d) wykonaniem łącznika (klatki schodowej) stanowiącej komunikację pionową całego przedszkola po rozbudowie, e) przebudową i doposażeniem istniejącej kuchni w celu usprawnienia procesu technologii przygotowania posiłków w przedszkolu, f) wykonaniem nowych, zadaszonych schodów wejściowych zewnętrznych, g) wykonaniem ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej betonowej jako infrastruktury towarzyszącej rozbudowanego obiektu, h) wykonaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz montażem pompy ciepła dla rozbudowanej i przebudowanej części budynku przedszkola, i) wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej dla rozbudowanej i przebudowanej części budynku przedszkola, j) wykonaniem instalacji elektrycznej i fotowoltaicznej dla rozbudowanej i przebudowanej części budynku przedszkola wraz z podłączeniem, uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej oraz uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgody na sprzedaż nadwyżki wytworzonej energii do sieci. 3) Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy: a) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) b) realizowanie Nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami projektu umowy, która stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 73 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach