Przetargi.pl
PCFE.272.2.2014 Realizacja zadań koordynatora projektu w gminach biorących udział w projekcie e-Powiat Nowosądecki

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.2.2014 Realizacja zadań koordynatora projektu w gminach biorących udział w projekcie e-Powiat Nowosądecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z wykonywaniem funkcji koordynatora gminnego w ramach projektu e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 13 części (Pakietów): 1) Pakiet 1 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Chełmiec: W ramach Pakietu 1 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Chełmiec, 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2. 2) Pakiet 2 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Kamionka Wielka: W ramach Pakietu 2 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Kamionka Wielka, 33-334 Kamionka Wielka. 3) Pakiet 3 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Łososina Dolna: W ramach Pakietu 3 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Łososina Dolna, 33-314 Łososina Dolna 300. 4) Pakiet 4 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Nawojowa: W ramach Pakietu 4 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Nawojowa, 33-335 Nawojowa 313. 5) Pakiet 5 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Rytro: W ramach Pakietu 5 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265. 6) Pakiet 6 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem: W ramach Pakietu 6 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Gródek nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54. 7) Pakiet 7 - Koordynator gminny w Urzędzie Miejskim w Grybowie: W ramach Pakietu 7 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Miejskim w Grybowie, 33-330 Grybów, ul. Rynek 12. 8) Pakiet 8 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Korzenna: W ramach Pakietu 8 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Korzenna, 33-322 Korzenna 325. 9) Pakiet 9 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Łabowa: W ramach Pakietu 9 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Łabowa, 33-336 Łabowa 37. 10) Pakiet 10 - Koordynator gminny w Urzędzie Miasta i Gminy Piwniczna Zdrój: W ramach Pakietu 10 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Miasta i Gminy Piwniczna - Zdrój, 33-350 Piwniczna Zdrój, Rynek 20. 11) Pakiet 11 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Podegrodzie: W ramach Pakietu 11 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248. 12) Pakiet 12 - Koordynator gminny w Urzędzie Miejskim w Starym Sączu: W ramach Pakietu 13 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Miejskim w Starym Sączu, 33-340 Stary Sącz, ul. Batorego 25. 13) Pakiet 13 - Koordynator gminny w Urzędzie Gminy Łącko W ramach Pakietu 13 Wykonawca będzie realizował zadania w zakresie koordynacji działań związanych z wdrażaniem projektu pn. e-Powiat Nowosądecki w Urzędzie Gminy Łącko, 33-390 Łącko 445. 3. Pełniąc funkcję koordynatora projektu e-Powiat Nowosądecki w danej gminie Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania lub wykonywania następujących czynności /wymogi dotyczą wszystkich Pakietów/: a) Sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem usprawnień instytucjonalnych w Urzędzie Gminy/Miasta w tym umożliwienie przeprowadzenia wymaganych badań i monitoringu na terenie Urzędu oraz umożliwienie wdrożenia e-usług publicznych na terenie Gminy/Miasta. b) Współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy/Miasta i jednostkami organizacyjnymi Gminy/Miasta w zakresie e-usług publicznych, c) Współpraca z odpowiednią komórką organizacyjną Urzędu Gminy/Miasta w zakresie danych niezbędnych do sporządzenia informacji o wysokości wkładu rzeczowego do projektu. d) Przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 każdego miesiąca oświadczeń o wniesieniu wymaganego wkładu własnego, rzeczowego do projektu, wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego oraz do sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji projektu na terenie Gminy/Miasta i ich przekazywanie Zamawiającemu do 10 każdego miesiąca. e) Monitorowanie poszczególnych stanowisk pracy w zakresie wdrażania e-usług, f) Organizowanie współpracy komórek organizacyjnych Urzędu Gminy/Miasta w zakresie wdrażania e-usług, g) Przeciwdziałanie wszelkim trudnościom związanych z wdrażaniem e-usług na terenie Gminy/Miasta, h) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektem oraz Grupą Sterującą w sprawach związanych z realizacją projektu, i) Współpraca przy procesie konsultacji prowadzonych w ramach usprawnień instytucjonalnych. j) Pomoc w organizacji spotkań informacyjnych na terenie Urzędów gmin związanych z realizacją projektu. k) Współpraca przy opracowywaniu Regulaminu Rekrutacji uczestników do projektu - pracowników Urzędów Gmin/Miast objętych wsparciem oraz współpraca podczas procesu rekrutacji uczestników do projektu zgodnie z Regulaminem Rekrutacji. l) Zapewnienie skuteczności udziału pracowników w organizowanych formach wsparcia, stałego monitoringu oraz do pisemnego informowania Zamawiającego o niepokojących przypadkach/zjawiskach w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym o powtarzającej się nieobecności pracowników Urzędu Gminy/Miasta na szkoleniach. m) Koordynacja prawidłowego wdrażania projektu na terenie Urzędu Gminy/Miasta tj. min.: informowanie uczestników o terminach organizowanych form wsparcia (szkoleniach, kursach itp.). n) Opracowywanie i przekazywanie Zamawiającemu harmonogramów poszczególnych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego oraz współdziałania w realizacji i zmianach w harmonogramach szkoleń. o) Zarządzanie ryzykiem - ocena i rozpoznanie możliwych do wystąpienia trudności i zagrożeń wynikających z realizacji projektu, przekazanie informacji do Zespołu Zarządzającego Projektem oraz kontrola podjętych działań naprawczych. p) Gromadzenie i przechowywania dokumentów dotyczących realizacji usługi, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność oraz poufność. q) Prowadzenie ewidencji czasu pracy wykonanej na rzecz projektu w postaci sporządzania miesięcznych kart czasu pracy potwierdzających faktycznie wykonaną w danym miesiącu liczbę godzin pracy. 4. Wymaga się, aby o okresie realizacji usługi wykonawca realizował w/w czynności w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin miesięcznie. 5. Wymaga się, aby usługa w całości realizowana była w siedzibach Urzędów Miast/Gmin. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach