Przetargi.pl
Organizacja pikniku rodzinnego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o. oraz ich rodzin.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja pikniku rodzinnego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o. oraz ich rodzin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zorganizuje piknik rodzinny zgodnie z projektem i programem zaakceptowanym przez Zamawiającego przy następujących założeniach: -impreza zamknięta, na świeżym powietrzu oraz zabezpieczenia uczestników w przypadku pogody deszczowej - termin imprezy: 20.06.2015r. - czas trwania imprezy: 12:00 - 20:00 - uczestnicy: pracownicy ILOT i GECP wraz z rodzinami: osoby dorosłe oraz dzieci - szacowana liczba uczestników: 3000 osób w tym 2100 osób dorosłych 300 dzieci w wieku 0-3 lata 350 dzieci w wieku 4-9 lat 250 dzieci w wieku 10-18 - miejsce imprezy: Warszawa lub okolice Warszawy do 50 km od centrum Warszawy - planowany program pikniku: 12:00 - rozpoczęcie spotkania przez prowadzącego, przedstawienie dostępnych atrakcji, otwarcie wszystkich punktów gastronomicznych, uruchomienie atrakcji 14:00, 16:00, 18:00 - konkursy dla dzieci z nagrodami prowadzone ze sceny O każdej pełnej godzinie - prowadzący przypomina o dostępnych atrakcjach 16:00 - 17:00 - dyskoteka dla najmłodszych 20:00 - zakończenie pikniku przez prowadzącego - spotkanie będzie prowadzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do niniejszego ogłoszenia i umieszczony jest na stronie www Zamawiającego w zakładce przetargi i ogłoszenia, postępowanie nr 20DUZ15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Miejsce organizacji pikniku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach