Przetargi.pl
Opracowanie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (warstwa sytuacji), zharmonizowane z bazami danych, o których mowa w ust. 1 a art. 4 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne w systemie informatycznym Geo-Info V dla obszaru około 1019 ha

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (warstwa sytuacji), zharmonizowane z bazami danych, o których mowa w ust. 1 a art. 4 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne w systemie informatycznym Geo-Info V dla obszaru około 1019 ha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 /warstwa sytuacji/, zharmonizowanej z bazami danych, o których mowa w ust. 1 a art. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne dla obszaru około 1019 ha miasta Piekary Śląskie w systemie informatycznym Geo-Info V. 2. OBOWIĄZUJĄCE PODSTAWOWE PRZEPISY PRAWNE Uwaga: Niniejszy wykaz przepisów sporządzono wg stanu na dzień 25-03-2013 r. i ma charakter pomocniczy. Należy sprawdzić aktualność przepisu. Ustawa z dn.17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 193 poz.1287 z późn. zmianami/, Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16.07.2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających baz danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz / Dz. U. Nr 78, poz. 837/, Rozporządzenie Rady Ministrów z 15.10.2012r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych /Dz. U. poz. 1247/, Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14.02.2012r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych /Dz. U. poz. 352/, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego /Dz. U. Nr 263, poz. 1572/, Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9.01.2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów /Dz. U. poz. 125/, Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej /Dz. U. poz. 383/. 3.Materiały pomocnicze Instrukcja eksploatacyjna systemu Geo-info V. 4. Zródła danych i informacji Powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny a/ dokumentacja geodezyjna i kartograficzna powstała w wyniku pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych przyjęta do zasobu, b/ dokumentacja geodezyjna i kartograficzna powstała w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjęta do zasobu, c/ mapy znajdujące się w zasobie, zawierające w swej treści informacje o obiektach BDOT 500, d/ dane zawarte w rejestrach prowadzonych przez inne organy administracji lub instytucje. Ortofotomapa miasta Piekary Sląskie. 5. PODSTAWOWE DANE O OBIEKCIE numer statystyczny gminy Piekary Śląskie - 247101-1 powierzchnia części obrębu objęta zamówieniem - około 1019 ha, obejmująca następujące arkusze mapy ewidencyjnej: - obręb Dąbrówka Wielka, km: 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 2-5, 2-6, 2-7, 2-8, 2-9, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4, 3-5, 3-6, 3-7, 3-8, 3-9, 3-10, 4, 5, 6-1, 6-2, 6-3, 6-4, 6-5, 6-6, 7-1, 7-2, 7-3, 7-4, 7-5, 7-6, 8, 9, 10, 1-18 KAM, 1-26 KAM, - obręb Brzozowice Kamień, km: 1-2 KAM, 1-3 KAM, 1-4 KAM, 1-5 KAM, 1-6 KAM, 1-7 KAM,1-8 KAM, 1-9 KAM, 1-10 KAM, 1-11 KAM. Graficzne przedstawienie zakresu opracowania stanowi załącznik nr 1 do warunków technicznych. II. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OPRACOWANIA 1. Pobranie materiałów z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Po zgłoszeniu roboty geodezyjnej ODGK przygotuje w terminie 10 dni roboczych następujące materiały: - odbitki map zasadniczych oraz rastry prowadzonych analogowo map zasadniczych bez kalibracji . - dane z bazy GEO-INFO V dotyczące mapy zasadniczej i mapy ewidencyjnej /wprowadzone uprzednio do bazy/ oraz GESUT w formacie Geo-Info /.giv/ przekazane jako dane obiektowe oraz jako dane poglądowe rysunek w formacie .dwg lub .dxf lub inny uzgodniony z wykonawcą w układzie 2000, - ortofotomapę w układzie 2000 dla opracowywanego terenu - stan na kwiecień 2009, - osnowę szczegółową i pomiarową. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować jednego pracownika wraz z kserokopiarką do powielania szkiców polowych oraz wykazów współrzędnych przygotowanych przez pracowników ODGK . Przygotowanie i przekazanie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym będzie następować etapami obejmującymi zakresy danych uzgodnione pomiędzy wykonawcą a ODGK. Wszystkie ustalenia z ODGK dokonywane będą w formie wpisu do dziennika robót lub w innej formie pisemnej. 2. Etapowanie prac. Pracę należy wykonać w czterech etapach. Eksporty z bazy danych będą wydawane etapowo. Wielkość etapów oraz ich rozmieszczenie przedstawia załącznik nr 1 do warunków technicznych. Kolejność wykonania poszczególnych etapów pozostaje do decyzji wykonawcy prac. Przy opracowaniu poszczególnych etapów obiekty liniowe i powierzchniowe powinny się zamykać w arkuszu karty mapy ewidencyjnej /dotyczy to obiektów położonych na granicy obszaru etapów/. Dla obiektów tych mimo, iż wychodzą dalej, należy wstawić GSPINN na granicy karty mapy z nr KERG punktów sąsiednich o cechach najniższej cechy punktów sąsiednich. Styki poszczególnych etapów powinny być ze sobą zgodne - należy przyjąć do opracowywanego etapu elementy z etapów wcześniej opracowanych. Kompletny operat z danego etapu z podpiętymi szkicami (kopie szkiców mogą być przekazane w ostatnim etapie) będzie podlegał wczytaniu do bazy danych ODGK przed wydaniem eksportu z kolejnym etapem opracowania. 3. Opracowanie bazy BDOT 500. ZASADY OGÓLNE: Opracowanie bazy BDOT 500 powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013 r. w sprawie bazy geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej /Dz. U. poz. 383/ z uwzględnieniem możliwości technicznych systemu Geo-Info. Wprowadzanie danych o położeniu obiektów i wartościach ich cech opisowych wykonywane będzie częściowo na podstawie danych pomiarowych zawartych w materiałach źródłowych, częściowo zaś w oparciu o dane graficzne z wektoryzacji mapy zasadniczej. Podczas prac analitycznych w tle rysunku wektorowego umieszczany będzie rastrowy obraz mapy zasadniczej o treści sytuacyjnej lub z treścią wzbogaconą o uzbrojenie podziemne . Treść rastra traktowana być powinna jako materiał pomocniczy i kontrolny (zarówno w zakresie położenia obiektów, jak i ich, znajdujących się na rastrze, wartości cech, np.: liczba kondygnacji). Nie należy zmieniać danych zawartych w bazie ODGK dotyczących liczby kondygnacji budynków . ZASADY SZCZEGÓŁOWE Szczegółowa analiza pobranych materiałów, przeliczenie współrzędnych punktów sytuacyjnych oraz sposób opracowania obiektowej mapy numerycznej. a/ Należy dokonać analizy materiałów zawartych w operatach pomiarowych znajdujących się w zasobie geodezyjnym. Wszystkie pomierzone aktualne szczegóły sytuacyjne wprowadzić do bazy na podstawie pomiarów i współrzędnych znajdujących się w ODGK. Z uwagi na obowiązujący układ 2000 współrzędne pozyskane z ODGK w układzie 1965 należy przeliczyć na układ 2000 z odpowiednią korektą, w którym prowadzona jest baza numeryczna ODGK. Należy wykonać odbitki kserograficzne wszystkich szkiców polowych. Szkice wykorzystane do tworzenia bazy w Geo-Info należy zeskanować przyjmując format TIF i rozdzielczość 300 dpi. Rastry szkiców będą dołączane do obiektów zasięgi zasobu geodezyjnego poprzez zakładkę Pliki, Kod: GOSZZG /10900/. Numerację rastrów szkiców należy zarezerwować w ODGK. Numer szkicu winien figurować na jego skanie. Miejsce zapisywania plików w odpowiednim folderze zostanie przekazane wykonawcy wraz z eksportem istniejących obiektów w bazie. Kompleksowe numerowanie i podpięcie szkiców wcześniej ustalić z ODGK. Przeprowadzić analizę szkiców podpiętych już do bazy pod kątem wykorzystania danych sytuacyjnych. Należy sporządzić raport dotyczący wykorzystania danych z poszczególnych operatów, zawierający informację: co wykorzystano i wprowadzono, co odrzucono oraz powód odrzucenia. Raport należy sporządzić wg numerów KERG i uszeregować malejąco lub rosnąco w formacie .doc lub .xls. zgodnie z załącznikiem nr 2 do warunków technicznych. Systematyka edytowanych i wprowadzanych obiektów powinna być prowadzona do arkusza mapy ewidencyjnej . Nazewnictwo ulic, gestorzy sieci uzbrojenia terenu, adresy obiektów powinny być brane z przekazywanej bazy danych /słowniki zostaną przekazane w eksporcie/. Wszelkie tworzenie nowych pozycji słownikowych ustalić z ODGK. b/ Wprowadzić do bazy punkty osnowy szczegółowej wraz z pobocznikami zgodnie ze współrzędnymi znajdującymi się na kartach punktów udostępnionych przez ODGK w formacie .dwg. Karty podpiąć do wprowadzonego punktu. Miejsce zapisania kart ustalić z ODGK. c/ Jedynie w przypadku braku danych pomiarowych można wprowadzić do bazy obiektowej mapy numerycznej dane z wektoryzacji rastra mapy zasadniczej. d/ Każdy obiekt ma być oparty na punktach sytuacyjnych /GSPINN lub GEPINN/ zgodnie z systemem Geo-Info V /nie na punktach granicznych/, który powinien zawierać następujące dane: - systematykę, którego pochodzi punkt, - KERG operatu z którego pochodzi /w przypadku digitalizacji należy wpisać numer KERG wykonawcy opracowania/, - rzędną dna i góry w przypadku posiadania danych, - błąd położenia, - metodę pozyskania danych, - miejscowość, - ulicę i numer porządkowy jeśli jest możliwość, - informacje dodatkowe /umieścić zapis, iż punkt został obliczony na postawie miar zawartych na szkicu, nie był mierzony bezpośrednio/ e/ Operaty wprowadzać od najnowszego do najstarszego, uwzględniając, iż obiekty historyczne nie podlegają wprowadzeniu. f/ Należy pamiętać, iż Wykonawca dostanie eksport z obiektowej bazy danych, a zatem zachodzi konieczność zakładania zmiany z numerem KERG wykonawcy przy włączaniu się do istniejących obiektów w bazie . Eksport będzie się odbywał kartami map ewidencyjnych i będzie się odbywał w czterech etapach, które będą obejmować karty mapy przedstawione na załączniku nr 1 do warunków technicznych wykonania opracowania. Kolejny etap eksportu z bazy ODGK zostanie wydany wykonawcy prac po imporcie do bazy ODGK opracowanej części. Tak samo będzie się odbywało wykonywanie importu do bazy, ze względu na zablokowanie obszaru w trybie zmiany . Operaty ewidencyjne /podziały, wznowienia granic, rozgraniczenia/ nie podlegają wprowadzeniu przez wykonawcę. Wykonawca nie zmienia położenia elementów objętych GESUT dla sieci: telekomunikacyjnej, ciepłowniczej, wodnej i energetycznej, gazowej, kanalizacyjnej. Dotyczy to wszelkich elementów podziemnych i naziemnych /studzienki, lampy, zasuwy, hydranty, maszty, komory/. Wszelkie zmiany, jakie należy dokonać w tym zakresie, wykonuje ODGK po zawiadomieniu przez wykonawcę /skan szkicu i wykaz współrzędnych przesłany pocztą elektroniczną na adres udostępniony wykonawcy/. Dotyczy to również rozbieżności, na które natrafi wykonawca /np. w bazie maszt jest z wektoryzacji, a znaleziono operat zawierający pomiar/. g/ Opisy i symbole powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013 r. w sprawie bazy geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej /Dz. U. poz. 383/ z uwzględnieniem możliwości technicznych systemu Geo-Info. Redakcję bazy danych przygotować dla skali 1:500. W przypadku istotnych różnic dokonać uzgodnień z ODGK. h/ Pomimo tego, iż elementy takie, jak: tarasy, werandy, wiatrołapy, schody, łączniki między budynkami, podpory obiektów trwale związane z budynkiem, wjazdy do garażu znajdujące się przy budynkach, rampy, podjazdy dla osób niepełnosprawnych, przejazdy przez budynki i inne obiekty trwale związane z budynkiem nie są elementem bazy BDOT wg rozporządzenia w sprawie bazy geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, ale stanowią bazę EGiB, należy je wprowadzić do bazy państwowego zasobu geodezyjnego z kodami zgodnymi z Geo-INFO. Wyżej wymienione elementy nie powinny być w obrysie budynku. W przypadku wprowadzania ww elementów na podstawie wektoryzacji rastra - raster dopasować miejscowo do elementów pomierzonych w terenie na budynku głównym. Zmiana geometrii budynków opartych o granice działek wymaga uzgodnienia z ODGK. Zmiana geometrii budynków może nastąpić po decyzji ODGK. Elementy takie, jak studnia, itd. wymienione w załączniku nr 5 do rozporządzenia w sprawie bazy geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej , które obecnie stanowią bazę GESUT /kiedyś stanowiły elementy warstwy sytuacyjnej mapy zasadniczej/ wprowadzić do bazy danych państwowego zasobu, z kodami wynikającymi z systemu Geo-INFO. i/ Geodezyjne pomiary kartometryczne wykonuje się metodami digitalizacji punktowej lub liniowej. Pomiar kartometryczny należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Punkty dostosowania do kalibracji należy ustalić z ODGK /może zachodzić konieczność kalibracji na szczegóły sytuacyjne, a nie krzyże siatki/. Kalibrację cyfrowego obrazu rastrowego wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszelkie raporty z kalibracji wraz z błędem średnim transformacji zapisać w pliku oraz wydrukować i załączyć do części bazowej operatu. j/ Jeżeli obiekt w bazie danych ODGK posiada cechę digitalizacji i znacznie odbiega od rastra mapy po kalibracji- ustalić sposób postępowania z ODGK. 4. Aktualność baz danych Założona baza danych obiektów mapy numerycznej /nie dotyczy zmian ewidencyjnych, które wprowadza ODGK/ uwzględni materiały przyjęte do zasobu ODGK nie później, niż w dniu zawiadomienia ODGK o zakończeniu prac dla poszczególnego etapu i zgłoszenia gotowości przekazania go zamawiającemu. Zgodnie z umową zawiadomienie ma nastąpić na 14 dni przed przekazaniem materiałów zamawiającemu. Zgłoszenie takie wstrzymuje przekazywanie bieżących operatów przyjmowanych do państwowego zasobu wykonawcy prac. Data zgłoszenia zakończenia poszczególnych etapów i wyznaczenie terminu przekazania danych do ODGK podlega wpisowi do dziennika robót. Wykonawca wykonujący prace powinien posługiwać się tą samą wersją oprogramowania Geo-Info V, na której pracuje ODGK przez cały okres wykonywania zamówienia. Obecnie ODGK posiada wersję 13.1.2.0. 5. Przekazanie opracowania Zamawiający otrzyma operat elektroniczny oraz tradycyjny zawierający dane dla czterech etapów opracowania. Zawartość operatu dotyczącego opracowania bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000: - pismo przekazujące operat do zasobu - sprawozdanie techniczne /w formacie doc/, - spis treści operatu /w formacie doc/, - dziennik robót zawierający wszelkie uzgodnienia i ustalenia z ODGK , - uzupełniony załącznik nr 3 do warunków technicznych /w formacie doc lub xls/, - bazę numerycznej mapy zasadniczej, stworzonej na podstawie zbiorów zawartych w bazach danych wymienionych w § 15 rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, o treści zredagowanej odpowiednio do obrazu mapy analogowej w skali 1:500 opracowanej w systemie Geo-Info V /pliki eksportu-importu w formacie .giv/, - materiały pobrane z ODGK. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej winien otrzymać w wyniku opracowania dokumentację techniczną zawierającą w szczególności: Zasób bazowy ZB: dokumentacja wynikowa mapy numerycznej: protokół odbioru roboty; sprawozdanie techniczne z przeprowadzonych prac, w którym należy ująć między innymi: - wykaz materiałów zakwalifikowanych w wyniku analizy do opracowania wraz omówieniem przyjętych danych /załącznik nr 2 do warunków/, - metody technologiczne pozyskania danych do numerycznej bazy; - omówienie wszystkich dodatkowych ustaleń z zamawiającym w trakcie realizacji prac /odstępstwa od ustaleń zawartych w warunkach technicznych - potwierdzonych indywidualnym wpisem w dzienniku robót/, raporty z kalibracji rastrów, dane informatyczne takie jak: datę aktualności opracowanej bazy; numer statystyczny i numer obrębu ewidencyjnego; listę operatorów uczestniczących w opracowaniu z podaniem nazwiska, imienia identyfikatora PESEL; wykaz dołączonych prymitywów w postaci bloków do dokumentacji numerycznej lista nazw bloków /DWG/; lista obiektów /kody/, do których odpowiednio przyłączono te prymitywy; format przekazywanych danych informatycznych; spis przekazywanej dokumentacji numerycznej i opis nośnika. Zasób użytkowy ZU: -wyploty mapy sytuacyjnej w kroju arkuszy układu 2000 w redakcji w skali 1:500; -płyty CD /zawierające: eksporty w formacie .giv poszczególnych etapów prac, rastry skalibrowane wraz z raportami, wypełnioną tabelę stanowiącą załącznik nr 2 do warunków technicznych, sprawozdanie techniczne, zanumerowane skany szkiców polowych wykorzystane do opracowania, inne ważne i niezbędne do przekazania dokumenty/. Zasób przejściowy OT: -kopia zgłoszenia roboty; -dziennik roboty; -materiały niewykorzystane w procesie opracowania mapy; -inne dokumenty o charakterze przejściowym. 6. Czynności kontroli i odbioru przedmiotu zamówienia Zgłoszenie do odbioru każdej części i całości przedmiotu dostawy następować będzie częściowo - /sukcesywnie/ według terminów określonych w harmonogramie ustalonym pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, lecz z wyprzedzeniem co najmniej o dwa tygodnie, które przeznaczone będą na kompleksową kontrolę przedmiotu zamówienia przez zamawiającego. Odbiory częściowe odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Odbiór ostateczny etapu prac prowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego. Po opracowaniu bazy danych mapy numerycznej, funkcjami kontrolnymi systemu GEO-INFO V wykonać końcowe kontrole /samokontrola/, w szczególności w zakresie spójności geometrii obiektów mapy /przyleganie obiektów/. Warunkiem przyjęcia opracowania jest poprawność zapisów w bazie danych oraz całkowite zaczytanie opracowanej bazy danych do bazy ODGK. Do kontroli powinny być przygotowane wyploty zredagowanej mapy sytuacyjnej wraz z rastrem mapy zasadniczej w układzie 2000 z rastrem warstwy uzbrojenia w układzie 2000. 7. Prawa do dysponowania przedmiotem dostawy oraz gwarancje i serwis. Wszelkie prawa do dysponowania przedmiotem dostawy zostaną przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w dniu dostawy przedmiotu umowy w całości lub w każdej nierozdzielnej jego części. Gwarancja na dostarczoną bazę danych obejmuje wszelkie błędy, które odnaleziono w trakcie korzystania z baz danych oraz wszelkie ukryte wady techniczne stwierdzone w okresie dwóch lat od daty odbioru ostatecznego baz danych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach