Przetargi.pl
Odwodnienie terenu w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział Poświętne w Płońsku, poprzez wykonanie drenażu opaskowego wokół budynków

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-456 Warszawa, ul. Czereśniowa 98
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5716100 , fax. 22 5716101
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98 98
    02-456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5716100, fax. 22 5716101
    REGON: 00674282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.mazowsze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie terenu w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział Poświętne w Płońsku, poprzez wykonanie drenażu opaskowego wokół budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odwodnieniem terenu w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Odział Poświętne w Płońsku, polegające na wykonaniu drenażu opaskowego wokół budynków. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonany drenaż opaskowy terenu wokół budynków na działkach ewidencyjnych o numerach 195/24 i 195/25 z obrębu 217-Płońsk (działki w użytkowaniu wieczystym MODR Warszawa) oraz na działkach ewidencyjnych o numerach 195/9 i 195/10 z obrębu 217-Płońsk (działki należące do Wspólnoty Mieszkaniowej Internat). Wody drenażowe zostaną odprowadzone do rowu melioracyjnego R-A, poprzez sieć drenarską wybudowaną w 2015 roku. Drenaż terenu (melioracja) obejmuje teren zabudowany w MODR O/Poświętne w Płońsku, w ramach którego zostaną wykonane roboty budowlane polegające na: rozbiórce istniejących nawierzchni, drenażu z drenów o śr. 145 mm, z geowłókniną, o łącznej długości 346 m, wykonaniu studzienek kontrolnych o śr. 1000 mm i wys. 2-3 m, w ilości 7 szt., z włazami żeliwnymi typu ciężkiego wg PN-EN 124/2000 klasa D, odtworzeniu terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z położeniem rur drenarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa w części dotyczącej wykonania drenażu opaskowego wokół budynków MODR O/Poświętne w Płońsku na działkach ewidencyjnych o numerach 195/24 i 195/25 oraz 195/9 i 195/10 z obrębu 217-Płońsk, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót. Zamawiający dysponuje pozwoleniem wodnoprawnym na wykonanie inwestycji - Decyzja Starosty Płońskiego RŚ.64341.20.2015 z dnia 25.06.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 47 2030 0045 1110 0000 0186 1950 w BGŻ SA. Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 11/2016. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. modr.mazowsze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach