Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej w Głuszycy (dz. nr 112 dr) wraz z odwodnieniem na długości 300 mb (0+000 do 0+300) [intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, Grunwaldzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    Grunwaldzka 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gluszyca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej w Głuszycy (dz. nr 112 dr) wraz z odwodnieniem na długości 300 mb (0+000 do 0+300) [intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Odbudowa drogi gminnej w Głuszycy (dz. nr 112 dr) wraz z odwodnieniem na długości 300 mb (0+000 do 0+300) [intensywne opady deszczu i gradu czerwiec 2013 r.]” – zadanie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zadania obejmuje opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych polegających na odbudowie drogi gminnej w Głuszycy (dz. nr 112 dr). Etap I – opracowanie dokumentacji: Opracowanie uproszczonego projektu budowlanego (3 egz.). Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić zamiar wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu – dokumentacja projektowa będzie stanowiła załącznik do Zgłoszenia. Szczegółowe rozwiązania projektowe podlegają uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego na etapie wykonywania Projektu budowlanego. Połączenie drogi (skrzyżowanie) z drogą gminną ul. Parkowa musi być uzgodnione z Zarządcą drogi gminnej w zakresie zagospodarowania terenu w granicach skrzyżowania oraz zagospodarowania wód opadowych i organizacji ruchu. Dodatkowo należy wykonać i uzgodnić z odpowiednimi służbami projekt organizacji ruchu łącznie z zamontowaniem niezbędnego oznakowania wynikającego z projektu. Wyremontowana droga powinna spełniać potrzeby komunikacyjne lokalnej społeczności zapewniając bezpieczne przemieszczanie się w pasie drogowym. Klasa drogi D o natężeniu ruchu KR1. Nawierzchnia wyremontowanej drogi – beton asfaltowy. Początek drogi – skrzyżowanie z drogą gminną ul. Parkowa. Dotychczasowa nawierzchnia na całym odcinku – nieulepszona, gruntowa. Zamawiający wprowadzi wykonawcę w teren z określeniem precyzyjnym zakresu (od-do). Parametry drogi powinny spełniać wymogi obowiązujących przepisów, w szczególności w optymalny sposób spełnić swoją funkcję w odniesieniu do istniejącego natężenia ruchu pieszych, miejsc niebezpiecznych, jak też estetyki z uwzględnieniem przepisów ustaw i Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999 r. poz. 430 z późn. zm.). Minimalne parametry drogi: Szerokość jezdni ok. 3,0 m, długość drogi ok.300 mb, Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej gr.20 cm; Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.900 m2; Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok. 900 m²; Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - ok. 900 m²; Wykonanie pobocza z zagęszczonej mieszanki 0-31,5mm o szer.50 cm - ok.300 mb; Wykonanie odwodnienia liniowego drogi. Etap II – faza wykonania robót budowlanych: Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. Plac budowy należy zorganizować i zabezpieczyć zgodnie z warunkami ustalonymi przez zarządcę drogi: Urząd Miejski w Głuszycy. Zagospodarowanie terenu - Korona drogi w pasie drogowym zgodnie z istniejącymi warunkami. W przypadku zmiany parametru szerokości jezdni należy zachować istniejące zagospodarowanie w zakresie zjazdów i dojść do posesji w granicach pasa drogowego. Zamawiający nie przewiduje odwodnienia wgłębnego chyba, że będzie to wynikało z niezbędnych uzgodnień Projektu budowlanego. Osoby realizujące przedmiotowe zadanie: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 2 osób wykonujących roboty budowlane, tj. np. roboty instalacyjne, budowlane, montażowe itp. Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług określonych powyżej oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych usług na rzecz spółki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły wnoszenia i zwalniania wadium opisano w Rozdziale IX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do projektowania. 2)Wykonawca przed przekazaniem placu budowy, zobowiązany będzie do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do nadzoru w odpowiednich branżach, tj.: uprawnienia kierownika budowy (specjalność drogowa). 3)Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy) 4)dowód wpłaty wadium 5)inne wymienione w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach