Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej Nr 010829L w m. Adamów od km 0+000 do km 0+200 i od km 0+650 do km 1+520

Gmina Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846186102, 846187715 , fax. 846186119
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamów
    Adamów 11B
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. 846186102, 846187715, fax. 846186119
    REGON: 950368486
  • Adres strony internetowej zamawiającego: adamow.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej Nr 010829L w m. Adamów od km 0+000 do km 0+200 i od km 0+650 do km 1+520
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    droga gminna 010829L obsługuje ruch lokalny do zabudowy indywidualnej oraz pól, odcinek drogi objęty postępowaniem stanowi element drogi Adamów-Trzepieciny- Bondyrz. Komunikacyjnie omawiana droga gminna łączy się ze skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 3253L. Droga gminna w stanie istniejącym nie ma wydzielonych miejsc postojowych. Droga gminna 010829L jest drogą o nawierzchni gruntowej. Na odcinku w km 0+000 do km 0+200 i od km 0+650 do km 1+520 stan techniczny drogi określono jako zły. Na długości tego odcinka droga posiada zdeformowaną nawierzchnię gruntową i szutrową, z licznymi nierównościami i zaniżeniami w których tworzą się zastoiny wody opadowej. Pobocza drogi są zawyżone w stosunku do jezdni i uniemożliwiają odprowadzenie wód opadowych. Istniejące rowy odwadniające na części drogi nie istnieją, na pozostałej części są zamulone i porośnięte roślinnością. Jezdnia - przebudowa drogi o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Behaton (nazwa informacyjna) gr. 8cm. Nawierzchnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowym 15x30cm. Spadek podłużny jezdni zgodnie z Rys. 3 Profil podłużny, spadki poprzeczne jezdni obustronne – 2%. Dane wskazane w Załączniku do SIWZ NR 9. Zjazdy – przewiduje się wykonanie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na uprzednio wykonanej podbudowie z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5MPa. Usytuowanie zjazdów zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny. Dane wskazane w Załączniku do SIWZ Nr 9. Parametry techniczno-użytkowe; kategoria drogi – gminna, klasa techniczna drogi – D, kategoria ruchu – KR 1, jezdnia – szer. 5,00m, spadek poprzeczny jezdni – 2%, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej typu Behaton – gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 5MPa – gr. 3cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (kliniec 4/31,5mm) – 10cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń 31,5/63mm) – 20cm, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5MPa (mieszanka z wytwórni) – 15cm - krawężnik betonowy 15x30cm. Odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne na pobocze z kruszywa łamanego i do rowów odwadniających zlokalizowanych zgodnie z Rys. 2. Plan sytuacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wymagania dotyczące wadium 1.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 1.3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.05.2018 r. do godz. 13:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: BS Tomaszów Lubelski o/Krasnobród, nr konta 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, nazwę postępowania oraz znak sprawy. 1.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 8.2. lit. b-e oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 11.1 SIWZ (Urząd Gminy Adamów, Adamów 11B, 22-442 Adamów - pokój nr 4 Sekretariat Zamawiającego). 1.6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego: - złożyć kosztorys ofertowy, zawierający pełny zakres robót będących przedmiotem zamówienia, na podstawie którego określił cenę oferty podaną w formularzu ofertowym, - złożyć harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, - wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt 15 SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach