Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1
    42604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
    REGON: 29170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach: 180102*, 180103*, 180104, 180109 wytwarzanych w SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem: Część nr 1. Kod odpadu Nazwa Szacunkowa ilość w kg w okresie 24 m-cy Kod 180102* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103*) 100 kg Kod 180103* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 180180 i 180182 50.000 kg * oznaczono odpady niebezpieczne Część nr 2. Kod odpadu Nazwa Szacunkowa ilość w kg w okresie 24 m-cy Kod 180104 Inne odpady niż wymienione w 180103 ( np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) 53.000 kg Kod 180109 Leki inne niż wymienione w 180108 100 kg 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone szacunkowe ilości mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę na dokumencie wg wzoru opartego na aktualnie obowiązujących przepisach prawa „ Karta przekazania odpadu”. 4. Zamawiający przewiduje częstotliwość odbioru odpadów nie mniej niż dwa razy w tygodniu tj. w każdy wtorek i piątek w godz. 8-12, z uwzględnieniem możliwości dodatkowego odbioru odpadów po przesłaniu zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów medycznych w zakresie Części nr 1, w taki sposób, aby ich okres przechowywania na terenie „Repty” GCR nie przekraczał 72 godzin. 6. Odbiór odpadów będzie potwierdzany zbiorczą kartą przekazania odpadów sporządzoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego osobno dla każdego rodzaju odpadów. 7. Waga przekazywanych odpadów będzie ustalana przez Zamawiającego. Przed załadunkiem dopuszcza się potwierdzenie wagi odbieranych odpadów przez Wykonawcę. 8. Zamawiający, z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. (Dz. U z 2014r. poz. 107) w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych, zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych, wydanego w postaci zestawienia wyszczególniającego rodzaje i masę zakaźnych odpadów medycznych poddanych unieszkodliwieniu w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego (wzór dokumentu określony w załączniku do w/w rozporządzenia). Dokument winien być dostarczony do 14-tego dnia każdego miesiąca (dotyczy Części nr 1). 9. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach, aby odpady medyczne wymienione w Części nr 1 unieszkodliwiać z zachowaniem „zasady bliskości”, zgodnie z którą nie można ich unieszkodliwiać poza terenem województwa, na którym zostały wytworzone, za wyjątkiem sytuacji, gdy instalacja do ich unieszkodliwiania, położona na terenie innego województwa, znajduje się bliżej miejsca wytworzenia tych odpadów niż, instalacja położona na terenie województwa, w którym zostały one wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. 10.Zamawiający przewiduje, w trakcie trwania umowy, ewentualne zmiany w prowadzeniu ewidencji odbieranych odpadów wynikające ze zmiany obowiązujących obecnie przepisów prawa. 11. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu (Dz. U. z 2014r. poz. 1923), c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2017r. poz. 519 ze zm.), d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 poz. 169 ze zm.), e) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 poz.1819), f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014r. poz.107), g) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. z 2015 poz. 1116), h) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973), i) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Z 2017 poz.1975). 12. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. W tym celu Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących w szczególności następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) odbiór odpadów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, b) transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca utylizacji, c) czynności bezpośrednio wykonywane podczas procesu unieszkodliwiania odpadów. 13. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) uprawnienia w formie aktualnych dokumentów, koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 180102* , 180103*, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi uwzględniającymi przedmiot zamówienia – dotyczy Części nr 1; b) uprawnienia w formie aktualnych dokumentów, koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 180104, 180109, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi uwzględniającymi przedmiot zamówienia – dotyczy Części nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. b)pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw), jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy); c) odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający, że osoba lub osoby, które podpisały ofertę lub udzieliły pełnomocnictwa były uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie podpisania oferty lub umocowania pełnomocnika (jeżeli dotyczy); d) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach