Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ PORZĄDKOWANIE I WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY ŻYRAKÓW

Gmina Żyraków ogłasza przetarg

  • Adres: 39204 Żyraków,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 680 71 21 , fax. 014 680 71 24
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
    39204 Żyraków, woj. podkarpackie
    tel. 014 680 71 21, fax. 014 680 71 24
    REGON: 54403600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ PORZĄDKOWANIE I WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY ŻYRAKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żyraków. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odpadów segregowanych, b) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), c) popiołów i żużli z domowych palenisk, d) odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon - zbiórka doraźna z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych powyżej. 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z dotychczasowo funkcjonujących punktów stacjonarnych (zlokalizowane przy Ośrodkach Zdrowia w Żyrakowie, Straszęcinie i Bobrowej) - w każdym z w/w punktów znajduje się 1 pojemnik typu KONFISKATOR, lecz Zamawiający zastrzega, że liczba ww punktów i/lub pojemników w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (nie więcej niż o 1 pojemnik typu KONFISKATOR i 1 punkt stacjonarny). 3) odbieranie i zagospodarowanie odpadów typu zużyte baterie z punktów zlokalizowanych w placówkach oświatowych gminy Żyraków (14 obiektów Szkół Podstawowych i Przedszkoli), w Urzędzie Gminy w Żyrakowie i siedzibie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żyrakowie – każdy z obiektów posiada jeden pojemnik. Część II zamówienia: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od dnia 1 stycznia 2018r. (zwanego dalej „PSZOK”). W PSZOK zbierane będą w sposób selektywny: papier (w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury), szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła), metale i tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z metali i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych) oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady zielone, popioły i żużle z domowych palenisk - w każdej ilości. Kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 16 01 03, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 08, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 32, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 07, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 99, ex 20 03 99 będące odpadami komunalnymi. Część III zamówienia: Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków. W zakres zamówienia wchodzi: a) sprzątanie zatok autobusowych i przystanków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w promieniu ok. 10 m licząc od krawędzi wiaty przystankowej w określonych terminach wskazanych w specyfikacji oraz dodatkowo jeśli to będzie niezbędne. b) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 60 i 70 l c) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu wraz z fakturą dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. dostarczenie karty przekazania odpadów uwzględniającą datę, kod, rodzaj i wagę odpadów. Karty przekazania odpadów muszą jednoznacznie potwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Żyraków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: 18 000,00 zł, słownie: osiemnaście tysięcy złotych. Dla części II zamówienia: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. Dla części III zamówienia: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I, II, III zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Żyraków w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 3) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. 2016, poz. 1987 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć na wezwanie Zamawiającego jedno wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z nich, a pozostałe dokumenty składają oddzielnie dla każdego z nich, tak aby spełnić warunek).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW. 2. Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 11.1 IDW. 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 12.9. IDW. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Kopię gwarancji lub poręczenia złożonego w kasie zamawiającego, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, a jeżeli w formie pieniądza inne dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ. 7. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach