Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2016-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych , niezamieszkałych i mieszanych na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Murów, 2)odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), 3)odbiór odpadów gromadzonych selektywnie typu: makulatura, tworzywa sztuczne w tym opakowania PET i puszki po napojach, szkło oraz opakowania ze szkła za wyjątkiem stłuczki szklanej, zbieranych w workach i pojemnikach 4)odbiór popiołu w okresie jesienno - zimowym, 5)zbiórkę odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 6)zbiórkę odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych typu: zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 7)zbiórka mebli i innych odpadów wielkogabarytowych w tym zużytych opon, 8)odbiór odpadów ulegających biodegradacji powstające w gospodarstwach domowych 9)wyposażenie nieruchomości nieodpłatnie w worki plastikowe (nie będące pojemnikami w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) na odpady segregowane, 10)wywóz odpadów komunalnych realizowany będzie na rzecz Gminy Murów- w zakresie zawartych przez Gminę umów na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych. Niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa opolskiego, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, 11)opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, 12)prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego dokumentacji objętej zamówieniem, 13)odbiór i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi obowiązującego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego oraz jego zmianach , przepisami prawa polskiego oraz przepisami prawa miejscowego. Dane ilościowe pozwalające ustalić cenę oferty: stan na dzień 31 grudnia 2015r 1.liczba mieszkańców, którzy są objęci usługą odbierania odpadów komunalnych stałych w Gminie Murów - około 4124 osób zamieszkałych wg złożonych deklaracji 2.liczba nieruchomości (punktów adresowych) - 1674, w tym zamieszkałych: 1574, niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne 100, 3.liczba worków na selektywnie zbierane odpady komunalne: - tworzywo sztuczne - 24 000 (w 2015r. zużyto 23 200szt.) - makulatura - 13 000 (w 2015r. zużyto 12 700szt.) - szkło - 15 000 (w 2015r. zużyto 14 300szt.) 4. przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Murów : W tabeli przedstawiono liczbę odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Murów przez firmy w latach 2013-2015 Rodzaj odpadów 2013r.[Mg] 2014r. [Mg] 2015r.[Mg] Odpady zmieszane 823,8 918,1 863,1 Odpady wielkogabarytowe (w tym opony) 47,5 38,3 86,1 Papier i tektura 32,1 20,1 5,6 Szkło 60,3 72,4 71,7 Tworzywa sztuczne 51,5 39,0 40,6 Odpady z budowy 10,6 27,1 64,4 Odpady biodegradowalne ( bez makulatury) 1,9 5,5 12,8 Złom 1,9 26,9 0 ( całość poza firmą zbierającą odpady ) Urządzenia elektryczne i elektroniczne 0 2,6 0,1 Leki 0,004 0,03 0,05 Łącznie Mg 1029,6 1177,1 1144,9 Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna i wynika ze sprawozdań przedkładanych Wójtowi Gminy Murów. Dane zostały podane w celu sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Gminy Murów celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 8.000,00PLN słownie: osiem tysięcy 00100 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ tj. do dnia 13.05.2016r godz. 09:30, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem Wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale. Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 4. Wadium składane w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego),gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. 2) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania 3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 4) kwotę gwarancji lub poręczenia, 5) termin ważności gwarancji lub poręczenia 6) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie , - Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy . 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wraz z odsetkami na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 8. W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: płatność faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach