Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudniki

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 34 3595013
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12A 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 34 3595013
    REGON: 15139858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rudniki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne 3 części zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Podział na części zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia. I część zamówienia p.n.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Rudniki oraz wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotem części 1 zamówienia jest : I. Odbiór i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwienie) odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Rudniki. II. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych (pozostałości po sortowaniu odpadów), pojemniki do zbierania odpadów segregowanych suchych, pojemniki do zbierania odpadów szklanych. III. Wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). IV. Prowadzenie sprawozdawczości w okresie realizacji umowy. V. Osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016r. poz.250). II część zamówienia p.n.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy w Rudnikach i obiektów ujęcia wody w Jaworku. Przedmiotem części 2 zamówienia jest : I. Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy w Rudnikach oraz obiektów ujęcia wody w Jaworku nr 46, gm. Rudniki II. Wyposażenie wyżej wymienionych nieruchomości w pojemniki do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz w pojemniki do zbierania odpadów opakowaniowych suchych: (m.in. makulatura gazetowa, papier, kartony, plastik, metal, wszelkiego rodzaju tworzywa sztuczne i ich opakowania, opakowania z metali żelaznych, nieżelaznych, różne opakowania), pojemniki do zbierania odpadów szklanych; III. Prowadzenie sprawozdawczości w okresie realizacji umowy. IV. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016r. poz.250). III część zamówienia p.n. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek podległych gminie tj. Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Rudnikach i Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Rudnikach. Gmina prowadzi przedmiotowe postępowanie również w imieniu jednostek podległych ( tj. Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Rudnikach i Gminnego Ośrodka Kultury , Sportu i Rekreacji w Rudnikach na podstawie pełnomocnictwa i jednostki te będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Przedmiotem części 3 zamówienia jest : I. Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z jednostek podległych gminie tj. Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Rudnikach, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki wraz z podległymi szkołami i przedszkolami znajdującymi się w Rudnikach, Żytniowie, Cieciułowie, Dalachowie, Jaworznie oraz z budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji znajdującego się na ul. Okólna 2, 46-325 Rudniki i podległego boiska ORLIK w Rudnikach, ul. Wieluńska 15. II. Wyposażenie wyżej wymienionych nieruchomości w pojemniki do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz w pojemniki do zbierania odpadów selektywnych: suchych (papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe), odpadów szklanych. III. Prowadzenie sprawozdawczości w okresie realizacji umowy. IV. Osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016r. poz.250). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-06-07 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007; przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data i godzina wpłynięcia wadium; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; b: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty srodowiskowe i społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl ; www.bip.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach