Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych (w tym gruzu) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego przy ul. Dużej w Markach

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 00052600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych (w tym gruzu) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego przy ul. Dużej w Markach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów budowlanych (w tym gruzu) z terenu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Dużej w Markach, dostarczonych przez mieszkańców Gminy Miasto Marki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach, na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku, w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1923): a) 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, b) 17 01 02 - gruz ceglany, c) 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, d) 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03. 1. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 roku poz. 250 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2013 roku poz. 21 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 roku poz. 1232 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw. 2. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi: 595,0 m3. Zamawiający zastrzega, że jest to szacunkowa ilość odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania każdej ilości odpadów o wyżej wymienionych kodach dostarczonych do PSZOK. Jednakże łączne wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć wartości kwoty określonej w ofercie Wykonawcy. 3. W ramach niniejszego zamówienia odbiór odpadów budowlanych (w tym gruzu), będzie odbywał się w kontenerach KP-7, które zapewnia Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed każdorazowym wywozem kontenera z odpadami powiadomić Zamawiającego, który może dokonać kontroli i potwierdzi podpisem WZ-kę lub inny dokument potwierdzający odebranie kontenera z odpadami budowlanymi (potwierdzi ilość zebranych odpadów/wywiezionych kontenerów o określonej pojemności wyrażonej w m3). WZ-kę lub inny dokument potwierdzający odebranie kontenera z odpadami budowlanymi Wykonawca jest obowiązany pozostawić pracownikowi PSZOK w Markach. 5. Osobą odpowiedzialną za podpisanie WZ-ki lub innego dokumentu potwierdzającego odebranie kontenera z odpadami budowlanymi są: a) pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki (Zamawiający), b) pracownik PSZOK w Markach. 6. Zamawiający lub pracownik PSZOK działający w imieniu Zamawiającego, będzie dokonywał zgłoszenia Wykonawcy o potrzebie niezwłocznej wymiany zapełniającego się kontenera KP-7 z odpadami budowlanymi (w tym gruzem). Wykonawca w ramach realizacji umowy będzie wymieniał zapełniony kontener z odpadami na nowy, w terminie określonym w pkt 7. 7. Każdorazowe zgłoszenie opisane w pkt 6, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować najpóźniej w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 8. Wymiana kontenera musi następować w dniach i w godzinach pracy PSZOK lub tuż przed ich rozpoczęciem, lecz wyłącznie po uzgodnieniu tego faktu z pracownikiem PSZOK lub firmą nadzorującą pracę pracownika PSZOK. 9. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dołożyć wszelkich starań, by zapewnić bezpieczeństwo osobom korzystającym z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Markach. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do dnia 16 maja 2016 roku szczegółowy wykaz możliwych odpadów zbieranych do kontenera KP-7, celem jego przekazania pracownikowi PSZOK, który będzie weryfikował zarówno ilość, jak i rodzaj oraz czystość przywożonych odpadów. 11. Pierwszy kontener KP-7 Wykonawca ma obowiązek podstawić do PSZOK najpóźniej w dniu 1 czerwca 2016 roku, przed otwarciem PSZOK (po uzgodnieniu tego faktu z pracownikiem PSZOK lub firmą nadzorującą pracę pracownika PSZOK). Podstawienie pierwszego kontenera KP-7 może nastąpić również w dniu 31 maja 2016 roku, tuż przed zamknięciem PSZOK (tj. przed godziną 19:00). Tak, by umożliwić mieszkańcom korzystanie z kontenera KP-7 na odpady budowlane (w tym gruz) już od 1 czerwca 2016 roku. 12. Odebrane odpady Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność przekaże do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania. 13. Za transportowane odpady Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność wynikającą z obowiązujących przepisów o ochronie środowiska oraz innych przepisów prawa, od momentu odbioru odpadu do czasu przekazania ostatecznemu odbiorcy. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, powstałe na terenie wykonywanych prac, w okresie od ich rozpoczęcia do dnia zakończenia. 15. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach