Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH ZE SZKÓŁ: Gimnazjum w Bedlnie, Szkół Podstawowych w: Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pniewie, Pleckiej Dąbrowie, Bedlnie dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno

Gmina Bedlno ogłasza przetarg

  • Adres: 99311 Bedlno, Bedlno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2821420, 2821770, 2821771 , fax. 24 282 17 50
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bedlno
    Bedlno 24
    99311 Bedlno, woj. łódzkie
    tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, fax. 24 282 17 50
    REGON: 61101554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbedlno.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH ZE SZKÓŁ: Gimnazjum w Bedlnie, Szkół Podstawowych w: Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pniewie, Pleckiej Dąbrowie, Bedlnie dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: odbiorze i zagospodarowaniu nieczystości stałych/ odpadów komunalnych/ i nieczystości płynnych z Gimnazjum w Bedlnie, Szkół Podstawowych w: Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pniewie, Pleckiej Dąbrowie, Bedlnie dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno”. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: 1) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu nieczystości stałych segregowanych pochodzących ze szkół podstawowych: w Pniewie, Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pleckiej Dąbrowie, Bedlnie oraz gimnazjum w Bedlnie; a) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór i zagospodarowanie następujących nieczystości- odpadów: - odpady ze szkła w tym opakowania ze szkła, -odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, -odpady metalowe, w tym odpady opakowaniowe z metali, -odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, -odpady opakowaniowe wielomateriałowe, -odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów ( odpady kuchenne, odpady zielone) -zmieszane odpady komunalne. b) realizując zagospodarowanie odebranych odpadów stałych, o których mowa w ppk.a), podmiot odbierający nieczystości zobowiązany jest do przekazania: - odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, w przypadku gdy ta instalacja uległa awarii lub nie mogła przyjmować odpadów z innych przyczyn, zgodnie z planem gospodarki odpadami województwa łódzkiego, -selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. c) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych. d) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża szkoły w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bedlno. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia naprawy i konserwacji pojemników. Pojemniki powinny być przystosowane do obsługi przez specjalistyczne środki transportu odpadów komunalnych. Worki na odpady powinny być wykonane z materiału o wytrzymałości odpowiedniej do ich pojemności z oznaczeniem właściwych odpadów do nich trafiających. Określa się następujące worki przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych: - w kolorze żółtym, oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – z przeznaczeniem na frakcje odpadów: odpady metalowe, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe ( razem); - w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło” – z przeznaczeniem na odpady ze szkła , w tym odpady opakowania ze szkła; - w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”- z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowania z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; Zapotrzebowanie na worki Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół przy uwzględnieniu wymaganych minimalnych pojemności. Określa się ilość pojemników – 7 sztuk, o pojemności 1 100 l z rozmieszczeniem przy szkołach: Szkole Podstawowej w Szewcach Nadolnych- 1 sztuka, Szkole Podstawowej w Pleckiej Dąbrowie- 1 sztuka, Szkole Podstawowej w Żeronicach- 1 sztuka, Szkole Podstawowej w Pniewie- 1 sztuka Szkole Podstawowej w w Bedlnie- 1 sztuka Gimnazjum w Bedlnie- 2 sztuki W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt wskazanej ilości kontenerów, nie później niż w terminie 24 godzin od podpisania umowy. 2) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu nieczystości płynnych ze zbiorników przy szkołach podstawowych w Pleckiej Dąbrowie, Pniewie, Bedlnie, Żeronicach, Szewcach Nadolnych oraz Gimnazjum w Bedlnie, według potrzeb zgłaszanych telefonicznie przez dyrektorów szkół. Odbiór nieczystości płynnych będzie odbywał się według potrzeb zgłaszanych telefonicznie przez dyrektorów szkół W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych, Wykonawca posiada co najmniej jednym samochodem przystosowanym do odbioru nieczystości płynnych, Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo- transportową usytuowaną na terenie Gminy Bedlno lub w odległości nie mniejszej niż 60 km od granic gminy. 3) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a: a) Zamawiający stosowanie do art. 29 ust 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w lit. d) w zakresie realizacji zmówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) b) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. d) Wykonawca zobowiązany jest: - na dzień podpisania umowy złożyć: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy, że zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy realizacji zadania, będzie korzystał z pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, -każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego zakresie złożyć wskazane na piśmie dokumenty: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wezwanie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( pozbawione danych osobowych pracowników- adres zamieszkania, data urodzenia, PESEL oraz wynagrodzenia) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego będzie w terminie 5 dni roboczych przedkładać wskazane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób o umowę o pracę. c) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań: - Zamawiający zastrzega sonie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez: wezwanie do okazania dokumentów o których mowa w ppkt 3 lit b) tiret w przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, -sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ d) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: -osoby wykonujące czynności transportowe nieczystości stałych i płynnych oraz załadunku/ rozładunku nieczystości stałych, ilości zapewniającej zgodną z warunkami SIW realizację przedmiotowego zamówienia, - osoby wykonujące czynności dotyczące koordynacji realizacji zamówienia oraz uprawnione do kontaktu z Zamawiającym. 4) W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami stałymi i ciekłymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług- z godnie z art. 7 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. 2017r., poz. 1289 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach