Przetargi.pl
Odbiór i transport do miejsca składowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Ulanów w latach 2017 - 2018

Gmina i Miasto Ulanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37410 Ulanów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8763041 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Ulanów
    ul. Rynek 5
    37410 Ulanów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8763041 w. 32
    REGON: 83040948800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport do miejsca składowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Ulanów w latach 2017 - 2018
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i transport do miejsca składowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Ulanów w latach 2017 - 2018 2. W ramach realizacji przedmiotu umowy wskazanego w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania niżej wymienionych usług: l/ Usługa odbioru i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów o kodzie 20 03 01, ich załadunek, transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego. /Zgodnie z zawartym porozumieniem z dnia 23 listopada 2016 r. miejscem składowania odpadów będzie RIPOK Regionu Północnego Województwa Podkarpackie, gdzie wskazano miejsce składowania odpadów miejscowość Sigiełki, gmina Krzeszów. 2/ Zbiórka i transport odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych : 1) odpady zmieszane – kod 20 03 01, 2) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: a) opakowania z tworzyw sztucznych- kod 15 01 02, b) opakowania z papieru i tektury – kod 15 01 01, c) Opakowania z metali- kod 15 01 04, d) opakowania ze szkła – kod 15 01 07, e) opakowanie wielomateriałowe – kod 15 01 05, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- kod 20 01 35, g) odpady wielkogabarytowe – kod 20 03 07, h) odpady budowlane i rozbiórkowe – kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, i) zużyte opony – kod 16 01 03, j) popiół – kod 10 01 01, Z terenów użyteczności publicznej: a) opróżnianie koszy ulicznych, następuje sukcesywnie w miarę ich zapełnienia jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego następuje sukcesywnie w miarę ich zapełnienia, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Wykaz nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy i Miasta Ulanów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dane przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ nie są zależne od Zamawiającego. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości oraz migracji ludności. Informacje podane w załączniku nr 1 będą aktualizowane przez Zamawiającego do 15 dnia każdego miesiąca. 3/ Zbiórka, transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów zebranych od właścicieli nieruchomości odpadów biodegradowalnych: kod 20 02 01 trawy, liście, gałęzie, roślinne odpady kuchenne itp. 4/ Zbiórka w aptekach, punktach aptecznych, punkcie selektywnej zbiórki odpadów przeterminowanych leków, kod: 20 01 31, 20 01 32, ich transport i utylizacja. Wykaz aptek stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5/ Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych winien zostać zlokalizowany w miejscowości Ulanów, ul. Lipnik 1. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwany dalej PSZOK zostanie zorganizowany przez Wykonawcę. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażenia punktu PSZOK w pojemniki na wszystkie dostarczane przez mieszkańców selektywnie zebrane i dostarczone odpady wymienione w pkt 6, których wielkość i typ będzie dostosowane do ilości przyjmowanych odpadów. Odpady komunalne z PSZOK powinny być zagospodarowane w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250). PSZOK będzie przyjmował odpady jeden raz w tygodniu (poniedziałek) w godzinach od 7 do 15. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowanie zaplecza socjalnego dla zatrudnionego pracownika spełniającego wymagania BHP i ppoż., uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów w tym punkcie oraz obowiązek zawarcia umów z dostawcami niezbędnych mediów. 6/ W ramach działalności Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych należy zbierać następujące odpady: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury kod 20 01 01, 20 01 10, 20 01 11, 15 01 01, szkło i opakowania ze szkła kod 20 01 02, 15 01 07, metal, opakowania z metali kod 20 01 40, 15 01 04, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod: 20 01 39, 15 01 02, odpady biodegradowalne kod 20 02 01, opakowania wielomateriałowe kod: 15 01 05, sprzęt elektryczny i elektroniczny kod: 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36, odpady wielkogabarytowe kod:20 03 07, odpady rozbiórkowe i budowlane kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, szkło okienne kod: 17 02 02, świetlówki kod: 20 01 21, opony kod: 16 01 03, zużyte oleje, farby, rozpuszczalniki, akumulatory, baterie kod: 20 01 33, 20 01 34, popiół kod: 20 01 99, 7/ Wykonawca prowadząc punkt PSZOK wymieniony w pkt. 5 i 6 jest zobowiązany do zapewnienia odbioru i transportu do instalacji w miejscowości Sigiełki, gmina Krzeszów zebranych tam odpadów. 8/ Celem oszacowania przez Wykonawcę masy odpadów, będących przedmiotem zamówienia w załącznikach nr 12 a i b do SIWZ zostały przedstawione sprawozdania za rok 2015 oraz załącznik nr 1- wykaz nieruchomości z podziałem na poszczególne miejscowości i ulice. 9/ Przed rozpoczęciem wykonywania usługi wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy i Miasta Ulanów w roku 2017, zgodny z uchwalonym Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy i Miasta Ulanów, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości w terminie do 05 stycznia 2017r. oraz wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy i Miasta Ulanów w roku 2018, zgodny z uchwalonym Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy i Miasta Ulanów, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego należy dostarczyć w formie ulotki właścicielom nieruchomości w terminie do 05 stycznia 2018r. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 10/ Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. 11/ Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych pojemniki lub worki na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny. Pojemniki i worki powinny być oznaczone nadrukiem będącą informacją jaki odpady mają być w nich gromadzone i powinny być w kolorach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Ulanów pojemniki i worki przewidzenie do selektywnej zbiórki odpadów powinny być o pojemności nie mniejszej niż 60 litrów. 12/ W przypadku występowania nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Ulanów a nie ujętych w wykazie dostarczonym do SIWZ, wykonawca wykona usługę wywozu odpadów w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w § 5 ust. 2 umowy z Wykonawcą. 13/ Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej: 1) odpady zmieszane - w miesiącach letnich (maj , czerwiec, lipiec, sierpień ) dwa razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach jeden raz w miesiącu, 2) odpady zbierane selektywnie: a) papier, makulatura, tektura, metale, tworzywa sztuczne, szkło, opakowanie wielomateriałowe - jeden raz w miesiącu. b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz w roku, c) odpady wielkogabarytowe - jeden raz w roku, d) odpady budowlane i rozbiórkowe - jeden raz w roku, e) zużyte opony - jeden raz w roku, f) odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone - jeden raz w roku, g) popiół - w miesiącach zimowych jeden raz w miesiącu. 3) Z terenów użyteczności publicznej: a) opróżnianie koszy ulicznych następuje sukcesywnie w miarę ich zapełnienia jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego następuje sukcesywnie w miarę ich zapełnienia, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. 14/ Wymagania stawiane workom lub pojemnikom do zbiórki odpadów: 1) niebieski - przeznaczony na papier, makulaturę, tekturę, opakowania wielomateriałowe; 2) zielony - przeznaczony na szkło bezbarwne i kolorowe; 3) żółty - przeznaczony na tworzywa sztuczne; 4) czerwony - przeznaczony na metale (puszki, drobny złom); 5) szary - przeznaczony na popiół; 6) brązowy - przeznaczony na odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone. 7) czarny - przeznaczony na zmieszane odpady komunalne; 15/ Ilość worków do selektywnej zbiórki, które musi zapewnić Wykonawca w pierwszym miesiącu odbioru odpadów z zamieszkałych nieruchomości: niebieski, zielony, żółty. czerwony, szary, brązowy, - po jednym na nieruchomość, kolejne sukcesywnie wymieniane po odebraniu pełnego worka, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia worków do siedziby Zamawiającego w terminie do 30 stycznia 2017r.: a) worki koloru niebieskiego- 100 szt. b) worki koloru zielonego- 100 szt. c) worki koloru żółtego- 150 szt. d) worki koloru czerwonego- 100 szt. e) worki koloru szarego-100 szt. f) worki koloru brązowego- 100 szt. oraz w terminie do 30 stycznia 2018r.: a) worki koloru niebieskiego- 100 szt. b) worki koloru zielonego- 100 szt. c) worki koloru żółtego- 150 szt. d) worki koloru czerwonego- 100 szt. e) worki koloru szarego-100 szt. f) worki koloru brązowego- 100 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 20 grudnia 2016 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Nadsański Bank Spółdzielczy Salowa Wola Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002, , z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony nr I.270.183.2016 Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów, ul. Rynek 5, I piętro pok. nr 9 (sekretariat), do dnia 20 grudnia 2016 roku do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach