Przetargi.pl
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY OROŃSKO ORAZ ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY OROŃSKO ORAZ ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, popiołów i żużla paleniskowego oraz odpadów ulegających biodegradacji od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Orońsko i zagospodarowanie odebranych odpadów, tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250). Realizacja usługi będącej przedmiotem zamówienia powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250) oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Orońsko, przyjętego uchwałą Nr XXXII/188/13 Rady Gminy w Orońsku z dnia 26 marca 2013 r. Odbiór odpadów będzie odbywał się na terenie całej gminy Orońsko, której obszar zajmuje 8 196 ha, liczba zameldowanych mieszkańców na dzień 30.04.2016 r. wynosi 5938 osób (Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób faktycznie zamieszkałych). Szacunkowa liczba nieruchomości wynosi 1350, w tym liczba nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1341 , a liczba budynków wielorodzinnych (powyżej czterech lokali) - 9 (Łaziska Osiedle). Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. W skład gminy Orońsko wchodzi 19 sołectw - szczegółowe dane zamieszczono w tabeli w siwz. W roku 2014 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 375,7 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 282,5 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W roku 2015 z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orońsko odebrano 343,6 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz 249,6 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). W okresie objętym zamówieniem przewiduje się ilości odebranych odpadów na poziomie lat poprzednich, tj. ok. 350 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz ok. 260 Mg odpadów segregowanych (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe; szkło; odpady ulegające biodegradacji; zużyte opony; popiół; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne; odpady wielkogabarytowe). Zakres zamówienia obejmuje: 1. Rodzaje i częstotliwość odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie - częstotliwość odbioru: z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu, z obszarów zabudowy wielorodzinnej powyżej czterech lokali - dwa razy w miesiącu. b) Odpady zbierane selektywnie (papier i tektura, szkło białe i kolorowe, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - częstotliwość odbioru: w każdym rodzaju zabudowy - jeden raz w miesiącu. c) Odpady ulegające biodegradacji - częstotliwość odbioru: w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w miesiącu w okres od 1 kwietnia do 31 października i jeden raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca. d) Popioły, żużle paleniskowe powstające w związku z ogrzewaniem budynków mieszkalnych: z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie - jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia, e) Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - częstotliwość odbioru: w każdym rodzaju zabudowy - dwa razy w roku (jeden termin na wiosnę, drugi na jesieni). 2. Sposób odbioru odpadów komunalnych a) Odbiór odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub workach wystawionych przed wejściem na nieruchomość w zabudowie jednorodzinnej oraz miejsc przeznaczonych na pojemniki w zabudowie wielorodzinnej odbywa się w dni robocze, w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w tym należy zapobiegać wysypywaniu odpadów z pojemników i worków podczas odbioru oraz uprzątać odpady z miejsc ich gromadzenia; należy również zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem podczas transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.); b) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w kolorze czarnym o pojemności od 60 do 120 litrów; c) Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej i wielorodzinnej do czterech lokali włącznie będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się cztery rodzaje worków:- żółty o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowania wielomateriałowe;- niebieski o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady z papieru i tektury makulatura, w tym: opakowania, gazety, czasopisma, itd.; - zielony o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ze szkła i opakowania szklane; - brązowy o pojemności od 60 do 120 litrów na odpady ulegające biodegradacji; d) Popioły i żużle paleniskowe odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym z pojemników o pojemnościach od 120 do 1100 litrów lub z worków w dowolnym kolorze o pojemności od 60 do 120 litrów o parametrach dostosowanych do odbioru tego rodzaju odpadów; e) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i odpady pozostałe po wydzieleniu frakcji zbieranych selektywnie w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali - odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; f) Odbiór selektywnie zebranych odpadów w zabudowie wielorodzinnej powyżej czterech lokali włącznie odbierane będą z pojemników o pojemności od 240 do 5500 litrów; g) Worki do pierwszego odbioru odpadów w ilości: po 1 szt. z każdego rodzaju, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 10 dni od zawarcia umowy; h) Nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem - należy odebrać w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - fax nr (48) 618 59 18 lub e-mail: srodowisko@oronsko.pl; i) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; j) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją zamówienia. 3. Worki powinny posiadać następujące parametry: materiał folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do zbierania odpadów komunalnych - po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, po uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogramu odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z uwzględnieniem ww. sposobu i częstotliwości odbioru odpadów. Harmonogram powinien być sformułowany w sposób jasny i przejrzysty dla całego obszaru gminy Orońsko i powinien zawierać dane kontaktowe Wykonawcy (nr telefonu). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości - po 1 egz. w formie papierowej dla każdego właściciela w następujących terminach: za okres od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. - w terminie do 10 dni od zawarcia umowy, za okres od 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. - w terminie do końca listopada 2016 r. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1. Oferowanie właścicielom nieruchomości zakupu lub najmu pojemników. Zakup lub najem będzie przedmiotem umowy cywilno prawnej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Oferowane pojemniki muszą być czyste i estetyczne. Koszt sprzedaży lub najmu pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia. 2. Bieżące zaopatrywanie obsługiwanych nieruchomości w worki o odpowiedniej wytrzymałości do zbiórki odpadów. 3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jedn Dz. U. z 2016 r., poz. 672) oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 250). 4. Wykonanie przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, korzystaniu z nieruchomości oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy Orońsko. 5. Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu. 6. Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 7. Ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazywania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 250), do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 9. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających masę odebranych w danym miesiącu poszczególnych rodzajów odpadów oraz sposób i miejsce ich zagospodarowania. Raporty wraz z kopiami kart przekazania odpadów i faktur (poświadczonych za zgodność z oryginałem) należy przekazywać w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport. 10. Monitorowanie realizacji obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z ww. obowiązku, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Sposób zagospodarowania odpadów: 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi. W przypadku awarii instalacji regionalnej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej, określonej w wojewódzkim planie gospodarki odpadami . b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło. 3. Osiągane przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645). 4. W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji powstających na terenie nieruchomości, m.in. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. 5. Wykonawca może prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów ulegających biodegradacji, w szczególności przez: a) umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych, jeżeli zgłoszą oni taką potrzebę na podstawie odrębnych umów (bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego); Zamawiający nie przekaże wykazu właścicieli nieruchomości celem zawarcia przez Wykonawcę umów cywilnych na w/w usługi; b) dostarczanie worków na odpady komunalne zbierane selektywnie. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i prowadzenia na terenie Gminy Orońsko Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, następujących odpadów komunalnych: przeterminowane leki i chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.), zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe - powstające w gospodarstwach domowych, odpady budowlano - remontowe i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty, zużyte opony, tekstylia, opakowania po środkach ochrony roślin powstające w rodzinnych gospodarstwach rolnych popioły, żużle paleniskowe powstające w związku z ogrzewaniem budynków mieszkalnych. Zamawiający wskaże miejsce lokalizacji ww. punktu PSZOK w miejscowości Guzów, dz. nr ewid. 265/1 ( na terenie składowiska odpadów). Wskazana działka, na której będzie zlokalizowany PSZOK jest ogrodzona, wyposażona w wagę samochodową (do 30 ton) i w przyłącze wodociągowe. Zamawiający udostępni teren pod PSZOK nieodpłatnie. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia dostarczonych do stacjonarnego PSZOK następujących rodzajów odpadów komunalnych:10 01 01 - żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04), 16 01 03 - zużyte opony, 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 17 0107 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 20 01 13 - rozpuszczalniki, 20 01 11 - tekstylia, 20 01 21 - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, 20 01 27 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, 20 01 28 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, 20 01 31 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne, 20 01 32 - leki inne niż wymienione w 20 01 31, 20 01 33 - baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz nie sortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie, 20 01 34 - baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33, 20 01 35 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki, 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe. W PSZOK-u winna być prowadzona ewidencja odpadów przekazywanych przez mieszkańców z terenu gminy Orońsko. PSZOK powinien być czynny minimum 2 razy w tygodniu, w godz. 8 - 14. Odbieranie odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych zbieranych na terenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Guzowie odbywać się będzie w kontenerach i pojemnikach: 1. Przeterminowane leki i chemikalia, baterie i akumulatory - po jednym pojemniku o pojemności min. 120 litrów dla każdej grupy odpadów, dostosowanym do ich rodzaju, 2. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, tekstylia, opakowania po środkach ochrony roślin - po jednym pojemniku o pojemności min. 1100 litrów dla każdej grupy odpadów, dostosowanym do ich rodzaju, 3. Meble i odpady wielkogabarytowe, odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, zużyte opony, popioły i żużle paleniskowe - 1 kontener o pojemności 7 m3 dla każdej grupy odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnych kontenerów / pojemników do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie regulaminu PSZOK-u oraz zagospodarowanie odpadów odebranych z Punku Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów oraz zestawienia zawierającego dane właściciela i adresu nieruchomości z której pochodzą dostarczone do PSZOK-u odpady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 5000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oronsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach