Przetargi.pl
Obsługę przewozów międzybrzegowych promem z napędem dolnolinowym przez rzekę Odrę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 281 Zielona Góra -Wysokie - Pomorsko w km. 481 w miejscowości Pomorsko

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługę przewozów międzybrzegowych promem z napędem dolnolinowym przez rzekę Odrę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 281 Zielona Góra -Wysokie - Pomorsko w km. 481 w miejscowości Pomorsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania polegającego na obsłudze przewozów międzybrzegowych promem z napędem dolnolinowym przez rzekę Odrę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 281 Zielona Góra - Wysokie - Pomorsko w km 481 w miejscowości Pomorsko, w tym: 1) przewóz między-brzegowy promem z napędem dolnolinowym pojazdów mechanicznych, konnych, bydła oraz pasażerów w porze dziennej w godzinach ustalonych w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1, 2) utrzymanie w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej oraz przypromków poprzez: a) naprawy bieżące pokładu drewnianego promu i łodzi towarzyszącej wraz z wymianą desek, belek (krawędziaków) ograniczających skrajnię pokładu drewnianego - materiałem i sprzętem Wykonawcy, b) wykonywanie napraw bieżących przypromków - wymiana desek, śrub, blachy itp. - materiałem i sprzętem Wykonawcy, c) malowanie w okresie wiosennym promu i łodzi towarzyszącej oraz urządzeń zabezpieczających wjazd na prom - materiałem i sprzętem Wykonawcy, d) wykonywanie drobnych robót spawalniczych na promie - własnym materiałem i sprzętem. e) regenerację rolek i przekładni ślimakowych. f) bieżącą konserwacja liny głównej łącznie z jej wymianą - orientacyjna długość objęta koniecznością wymiany w ciągu roku kalendarzowego wynosi 650,0m; parametry liny głównej - średnica: 22,0mm - konstrukcja liny: WS 6x36+FE - pokrycie liny - ocynkowana - kierunek zwicia liny - lina przeciwzwita - minimalna obliczeniowa siła zrywająca 282,59 kN przy nominalnej wytrzymałości drutów 1770 N/mm2 - normy: - wykonania liny DIN 3064 - wykonania drutów DIN 2780 - badań odbiorczych liny DIN 3051 3) zabezpieczenie promu i łodzi oraz przypromków przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkiej wody, powodzi oraz spływu kry i lodu sprzętem i materiałem Wykonawcy, 4) dokonywanie zmian na tablicach informacyjnych w ciągu dróg wojewódzkich oraz obowiązek każdorazowego powiadamiania lokalnych środków masowego przekazu o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej 5) utrzymywanie czystości: - usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie i mycie pokładu itp. na promie i łodzi sprzętem i materiałami Wykonawcy, - zbieranie śmieci, butelek. puszek wraz z wywozem i utylizacją na terenie przyległym do przeprawy promowej w granicach zapór zabezpieczających wjazd na prom, - zakup i ustawienie koszy na śmieci minimum po 1 szt. po obu stronach rzeki, - zakup i wymiana worków do koszy; - wywóz śmieci i ich utylizacja - do Wykonawcy należy obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających utylizację śmieci, 6) regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów po obu stronach rzeki od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom oraz wywóz pozostałości ścinki na składowisko własnym sprzętem i transportem. 7) likwidacja śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem - sprzęt, transport i materiał do uszorstnienia i likwidacji skutków zimy zapewnia Wykonawca, 8) dostarczanie, instalacja i utrzymanie tymczasowych urządzeń zabezpieczających, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze oraz wszelkie inne środki niezbędne do ochrony terenu, bezpieczeństwa i wygody społeczności i innych 9) zabezpieczenie terenu przeprawy promowej; 10) codzienne zabezpieczenie po zamknięciu przeprawy wjazdów na prom poprzez zamknięcie barierek - zakup i konserwacja kłódek oraz zamków należy do Wykonawcy wraz z zakupem materiałów do konserwacji, 11) zabezpieczenie dojazdów do promu awaryjnymi zaporami drogowymi U-20a ze znakiem B-1 w przypadku gdy stałe bariery nie spełniają swojego zadania np. przy wysokim stanie wód, na czas awarii lub kradzieży itp. - komplet znaków zapewnia Wykonawca, 12) wykonanie na promie obowiązkowych oznaczeń jednostki zgodnie z dokumentami przewozowymi tj. numerów ewidencyjnych PRS i żeglugowych oraz numeru świadectwa pomiarowego materiałem i sprzętem Wykonawcy, 13) wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu na promie regulaminu kursowania promu oraz tablicy informacyjnej dla podróżnych oraz ich utrzymanie i odnawianie materiałem i sprzętem Wykonawcy, 14) bieżąca konserwacja i ochrona przed zniszczeniem powierzonego przez Zamawiającego sprzętu (wymienionego w protokole przekazania) materiałem i sprzętem Wykonawcy, 15) prowadzenie dziennika kursowania promu, w którym bezwzględnie będzie wpisana data, imię i nazwisko dokonującego wpisu i ewentualne interwencje lub uwagi użytkowników promu. 2. Wykonawca zapewni materiały, sprzęt i transport potrzebne do realizacji zadania własny koszt. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców 4. Realizacja zadania musi przebiegać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: 1) Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. O drogach publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2007 r., poz. 115 z późniejszymi zmianami). 2) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006r. Nr 123, poz. 857 z późn. zmianami). 3) Rozporządzenia Min. Infrastruktury z 23.01.2003 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych i składu załóg statków żeglugi śródlądowej (Dz. U. Nr 50 poz. 427 z 2003 r. ze zmianami) 4) Rozporządzenia Min. Infrastruktury z 28.04.2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych (Dz. U. Nr 212 poz. 2072 z 2003 r. ze zmianami). 5) Rozporządzenia Min. Zdrowia z 05.11.2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących pracę na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. Nr 199 poz. 1949 z 2003r.). 6) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 169 poz. 1650 z 1997 r. ze zmia-nami). oraz zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OŚgwNB.6210-16/38-6/98 z 20 lipca 1998r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 606100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,- zł siedem tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a ponadto: 9.1 Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacane na podstawie faktur częściowych, wystawianych nie częściej niż raz w miesiącu, przy czym: - wynagrodzenie określone za każdy miesiąc zostanie wypłacone w całości w przypadku świadczenia usług przez wszystkie dni danego miesiąca. - w przypadku przerwy w świadczeniu usługi, wynagrodzenie zostanie obliczone jako iloczyn liczby dni faktycznie świadczonych usług i stawki dziennej, obliczonej jako iloraz wynagrodzenia ryczałtowego za dany miesiąc i ilości dni w miesiącu z uwzględnieniem zasad określonych poniżej: w przypadku: a) postoju promu z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, wynagrodzenie za każdy dzień takiego postoju wynosi 60% stawki dziennej obliczonej jako iloraz wynagrodzenia ryczałtowego za dany miesiąc i ilości dni w miesiącu. b) postoju promu z powodu remontu kapitalnego realizowanego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich, Wykonawcy przysługuje ekwiwalent postojowy w wysokości 50% stawki dziennej obliczonej jako iloraz wynagrodzenia ryczałtowego za dany miesiąc i ilości dni w mie-siącu. c) gdy Wykonawca będzie wykonywał bieżące prace remontowe polegające na wiosennym malowaniu promu lub większych robotach konserwacyjnych (np. spawalniczych i naprawczych) trwające nie dłużej niż 5 dni, Wykonawca zachowuje prawo do 100 % wynagrodzenia, za każdy dzień prowadzonych prac pod warunkiem pisemnego zawiadomienia Zamawiającego i Zarządu Dróg Wojewódzkich o zamiarze, terminie i zakresie planowanych prac konserwacyjnych i remontowych oraz terminie ich zakończenia. Wynagrodzenie nie przysługuje za czas postoju z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na min. 100 tys. zł. Polisa lub innych dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności musi zostać dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 9.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia, w tym: - przewoźników promowych - minimum 3 osoby z uprawnieniami (ważny patent żeglarski przewoźnika); - pomocników przewoźników - dla prawidłowej i bezpiecznej obsługi Wykonawca zobowiązany jest mieć w dyspozycji minimum 1 pomocnika przewoźnika na zmianę; Pracownicy zatrudnieni przy przeprawie muszą posiadać aktualne badania lekarskie zgodnie z rozporządzeniem z 05.11.2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U nr 159 poz. 1949). 9.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi zapewnić ciągła dyspozycyjność oraz bezpośrednią łączność przy pomocy telefonu komórkowego z załogą promu oraz przedstawicielem Wykonawcy min. 1 telefon komórkowy. Kontakt musi być możliwy przynajmniej w godzinach kursowania promu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 10.1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2. 10.1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynność nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społecznej zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 10.1.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - telefon komórkowy - min. 1 szt. 10.1.5. Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.1.4., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 10.1.6. Wykaz osób (min. 3 przewoźników promowych i min. i 1 pomocnik przewoźnika na zmianę), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 10.1.7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.1.6. SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10.1.8. patent żeglarski przewoźników ( trzech osób) wykazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 10.1.6. SIWZ. 10.2. Inne dokumenty: 10.2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 10.2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 10.2.3. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 10.2.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 10.1.1. i 10.1.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach