Przetargi.pl
OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH, PRÓB I SPEKTAKLI REPERTUAROWYCH ORAZ PRAC TECHNICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH, PRÓB I SPEKTAKLI REPERTUAROWYCH ORAZ PRAC TECHNICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna wydarzeń artystycznych, spektakli, prób oraz konferencji prasowych (zwanych dalej Imprezami), a także wykonywanie prac technicznych w Obiekcie Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi scenicznych urządzeń, a w szczególności urządzeń elektrycznych oraz wykonywania prac związanych z przebudową dekoracji (scenografii) z bieżącego repertuaru na dekorację nową - premierową lub wznowieniową. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi na każdej wskazanej przez Zamawiającego Imprezie. Podczas Imprez pracownicy Wykonawcy będą obsługiwać dekoracje i urządzenia sceniczne w celu zapewnienia ich rozmieszczenia zgodnie ze scenariuszem przedstawienia i wskazówkami reżysera lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego na piśmie. Wykonawca jest również zobowiązany do wykonywania prac technicznych i porządkowych wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduję, iż do obsługi spektakli będzie potrzebne czternaście osób łącznie, przy jednoczesnym wystawianiu przedstawień na dwóch scenach. Przedstawienia i próby mogą odbywać się w ciągu całego dnia (również w godzinach rannych). Zamawiający, z tygodniowym wyprzedzeniem, będzie przedstawiał grafik określający ilości osób oraz czas pracy na konkretnej Imprezie. W ramach wykonywanego zamówienia, Wykonawca i osoby, którymi posłuży się Wykonawca w celu realizacji zamówienia będą zobowiązane do obsługi dekoracji polegającej również na wchodzeniu i przebywaniu na scenie przy podniesionej kurtynie i obecności publiczności. W takim przypadku osoby przebywające na scenie, którymi posłuży się Wykonawca będą zobowiązane do wykonywania usług w ubiorach przygotowanych przez Zamawiającego, dostosowanych do tła toczącego się spektaklu. Wejście na scenę podczas spektaklu przy odsłoniętej kurtynie w żaden sposób nie będzie wiązało się z dodatkową płatnością i służyć będzie jedynie właściwemu rozmieszczeniu dekoracji, zgodnie z wytycznymi opisanymi powyżej. Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca dysponował: - co najmniej sześcioma osobami posiadającymi uprawnienia SEP E do 1 KV, - co najmniej trzema osobami posiadającymi przeszkolenie z obsługi dźwigu szczelinowego oraz roczne doświadczenie w jego obsłudze, - co najmniej dwoma osobami posiadającymi wiedzę z zakresu obsługi stołu oświetleniowego (w szczególności stołów typu: Vector Blue, Orange oraz Micron 4D, MA) oraz co najmniej roczne doświadczenie w jego obsłudze jako realizatorzy oświetlenia przy spektaklach teatralnych, - co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze akustycznej jako realizatorzy dźwięku przy spektaklach teatralnych, - co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze aktorów w charakterze garderobianej / garderobianego przy spektaklach teatralnych. - co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy z platformami jezdnymi zdalnie sterowanymi, - co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy z ekranami typu LED, - co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy z zapadniami działającymi na serwo-napędach. Wykonawca oraz osoby wyznaczone do pracy przez Wykonawcę powinny posiadać doświadczenie przy obsłudze technicznej spektakli teatralnych oraz umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych i awaryjnych. Ponadto, osoby wyznaczone do pracy przez Wykonawcę, powinny posiadać znajomość urządzeń teatralnych, fachowego obchodzenia się tymi urządzeniami zgodnie z wytycznymi przepisów dotyczących BHP i ppoż. oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010. Wykonawca, przed podpisaniem umowy w sprawie realizacji zamówienia, powinien przedstawić Zamawiającemu imienny wykaz osób zatrudnianych przez Niego z podaniem stażu pracy i doświadczenia oraz uzyskać akceptację Zamawiającego dla przedstawionych osób. Zamawiający dokona wyboru wedle własnego uznania i w oparciu o własne kryteria oceny. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji osób, uwzględnionych przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawca w przypadku, gdy będzie chciał zmienić osoby biorące udział w wykonywaniu zamówienia będzie zobowiązany do przedstawienia kandydatur takich osób i uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przedstawionych osób. W ramach obsługi każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę będzie świadczyć usługi związane z obsługą imprez przez czas wskazany w grafiku sporządzonym przez Zamawiającego. Ilość osób niezbędnych do obsługi imprez, a także zakres godzinowy ich pracy może ulegać zmianie w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca, po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego, będzie wykonywał prace techniczne i porządkowe sceny, a także zaplecza sceny oraz dokonywał załadunku i wyładunku scenografii i rekwizytów w czasie przewozu ich na trasie Teatr - Magazyn teatralny - Teatr. Zamawiający, każdorazowo zlecając Wykonawcy prace porządkowe i techniczne, opisze zakres czynności, które mają zostać wykonane. Wykonawca ma obowiązek utrzymania porządku na scenie oraz w pozostałych pomieszczeniach Teatru, z których będzie korzystał (m.in. plafon, strop techniczny, kieszenie, magazyny dekoracji). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek raportowania stanu magazynowego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń, które będzie obsługiwał, a w szczególności powinien raportować stan zużycia żarówek, lamp wyładowczych oraz płynów do dymów. Wykonawca powinien zapewnić swoim pracownikom niezbędne narzędzia pracy do wykonywania zamówienia m.in. komplety kluczy, wiertarko - wkrętarki oraz śrubokręty. Osoby wyznaczone do obsługi powinny dysponować aktualnymi badaniami lekarskimi potwierdzającymi zdolność do pracy, w tym zdolność do pracy na wysokościach. Osoby te powinny mieć świadectwo szkoleń bhp - zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz co najmniej dwie osoby powinny być przeszkolone z zakresu pierwszej pomocy. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie rozliczenia miesięcznego, w którym zostanie ujęta w szczególności: - liczba wydarzeń, spektakli i prób, które obsługiwał Wykonawca, - liczba godzin prac technicznych i porządkowych, jeśli w danym miesiącu takie były wykonywane, - liczba osób zaangażowana w do obsługi poszczególnych spektakli, prób i wydarzeń, - liczba godzin, w których były świadczone usługi na rzecz Zamawiającego, - stawka roboczogodzinowa za każdą osobę świadczącą usługi na rzecz Zamawiającego. Za wydarzenia pozarepertuarowe Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia dokumentu księgowego, z uwzględnieniem ww. wymogów formalnych, bezpośrednio po każdym wydarzeniu pozarepertuarowym. Podczas wydarzeń pozarepertuarowych Wykonawca musi zapewnić obsługę pracownika realizującego wydarzenia jak np. realizator multimediów, oświetleniowiec (realizacja oświetlenia), akustyk (realizacja nagłośnienia), kierownik sceny (realizacja scenograficzna) oraz pracownika obsługującego wydarzenie jak np. garderobianą (obsługa garderób), montażystę (obsługa scenografii, sztankietów itp.) oraz elektryka z wyżej podanymi uprawnieniami(obsługa urządzeń elektrycznych, pomoc przy montażach). Imprezy na głównej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie). Mogą odbywać się także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), w różnych godzinach w ciągu dnia, dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę osób obsługujących te wydarzenia. W przypadku mniejszej niż określona w SIWZ ilości imprez, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane w SIWZ ilości mogą się różnić od rzeczywistej i są wartościami szacunkowymi. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości imprez względem ilości szacowanej (przewidywanej). Liczba osób przewidywanych do realizacji zamówienia, a także ilości roboczogodzin może ulec zmianie. Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie 7 dni przed wydarzeniem pozarepertuarowym, odpowiednią informacje (m.in. pokazy przedpremierowe oraz konferencje prasowe organizowane na scenach Teatru Muzycznego ROMA). W przypadkach wynikających z przyczyn, których wcześniej nie można było przewidzieć, Zamawiający jest uprawniony do wprowadzenia zmian w wykazie imprez. Ze względu na specyfikę pracy Teatru, zmiany mogą być wprowadzane nawet jeden dzień przed planowaną imprezą. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą świadczyć usługi w danym dniu wykazywały gotowość na minimum 90 minut przed rozpoczęciem przedstawienia lub wydarzenia. Każda z oddelegowanych przez Wykonawcę osób do wykonywania zamówienia jest zobowiązana sprawować opiekę nad powierzonym przez Zamawiającego sprzętem i urządzeniami oraz odpowiada za właściwe użycie tego sprzętu i urządzeń, zapewniające bezpieczeństwo widzów, wykonawców, obsługi oraz innych osób znajdujących się w Teatrze. Wykonawca ponosi odpowiedzialność majątkową za powierzony mu przez Zamawiającego sprzęt. Rozliczenie będzie następować na podstawie zamówionych przez Zamawiającego i rzeczywiście przepracowanej ilości godzin i zostanie potwierdzone zgodnie z raportem prowadzonym przez Zamawiającego. Rozliczenie będzie dokonywane z dokładnością, co do pół godziny w odniesieniu do każdej osoby, w każdym dniu, w którym Wykonawca świadczył usługi na rzecz Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Ponadto Zamawiający przyzna podczas oceny ofert dodatkowe punkty Wykonawcy, który zobowiąże się w ramach zamówienia, iż będzie konserwował scenografię ze spektakli z bieżącego repertuaru Teatru. Czynności konserwacyjne będą polegać na utrzymaniu elementów scenografii w dobrym stanie, wykonywaniu bieżących napraw oraz przeglądu elementów scenografii (weryfikacja konieczności napraw) przed każdą zmianą scenografii na scenach Teatru. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawdzenia każdego elementu scenografii pod względem: - stabilności - utrzymywanie cały czas stałej pozycje, sprawdzenie: mocowań do nieruchomych części (ściany, podłoga), obejm, zawiesi, adiskaf, śrub, wkrętów, lin; - nośności - sprawdzenie konstrukcji elementów, na które wchodzą ludzie, np. schodów, sprawdzenie: uginania profili pod schodami, mocowań stopni do konstrukcji, łączeń konstrukcji (spawy, śruby); - instalacji elektrycznej, o ile dany element ją posiada - sprawdzenie: kabli, gniazd, podłączeń instalacji (wejścia, wyjścia); - estetyczności - sprawdzenie zarysowań, obłamań itp. Każdy element scenografii należy sprawdzić pod względem bezpieczeństwa dla aktora i obsługi technicznej (np. czy jest prawidłowo zamocowany, zawieszony) zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i PPOŻ oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia zeszytu konserwacji zawierającego wpisy dotyczące: - dat dokonywanych przeglądów, - nazw elementów scenografii poddanych przeglądowi, - dokładnego opisu, co powinno zostać naprawione, - opisu czynności naprawczych wykonanych w ramach zamówienia, - dat napraw. Każdy wpis w zeszycie powinien być opatrzony podpisem osoby dokonującej danej czynności. Czynności przeglądowe powinny być wykonywane nie rzadziej niż raz w miesiącu, a czynności związane z naprawą wedle potrzeb i w przypadku wystąpienia uszkodzeń w scenografii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Serwis dekoracji teatralnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach