Przetargi.pl
Obsługa serwisowa systemu inaktywacji ścieków wraz z dostawą środków chemicznych , sond pH, czujników temperatury oraz obsługi serwisowej szafy AKPiA znajdujących się w budynku nr 04, pion BSL3 WCB EIT+. (nr FZ.271.77.2016.U.PN)

Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-066 Wrocław, ul. Stabłowicka 147
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 720 16 28 , fax. +48 71 720 16 29
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
    ul. Stabłowicka 147 147
    54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 720 16 28, fax. +48 71 720 16 29
    REGON: 02067163500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa systemu inaktywacji ścieków wraz z dostawą środków chemicznych , sond pH, czujników temperatury oraz obsługi serwisowej szafy AKPiA znajdujących się w budynku nr 04, pion BSL3 WCB EIT+. (nr FZ.271.77.2016.U.PN)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemu inaktywacji ścieków wraz z dostawą środków chemicznych, sond pH, czujników temperatury oraz obsługi serwisowej szafy AKPiA znajdujących się w budynku nr 04 (dawny 9), pion BSL3 WCB EIT+ przy ul. Stabłowickiej 147 we Wrocławiu. Serwis obejmować będzie wykonywanie przeglądów technicznych, kontroli miesięcznych, usuwanie bieżących awarii oraz wykonanie napraw planowych. Zakres obsługi przewiduje również zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem usterek gwarancyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 4. Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi/szą posiadać status autoryzowanego przedstawiciela (Prominent) pozwalający na przeprowadzenie wymaganych przeglądów technicznych wraz z konserwacją. Wykonawca/cy podpisując formularz ofertowy oświadcza/ją, iż dysponuje/ją wymaganą autoryzacją i zobowiązuje/ją się do dostarczenia jej kopii przed podpisaniem umowy. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca/cy oświadczy/czą, że posiada/ją autoryzację (podpisując Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy). W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację lub w przypadku dostarczenia ww. autoryzacji wystawionej na inny podmiot (w tym również podwykonawcę wskazanego w ofercie) niż Wykonawca/y składający ofertę, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż przez cały okres trwania umowy będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i zobowiązuje się do dostarczenia kopii polisy ubezpieczeniowej na minimum 500 000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia polisy w wyżej określonym terminie, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas stawienia się na miejscu awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eitplus.pl/przetargi/aktualne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach