Przetargi.pl
Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-105 Świecie, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 519 05 40-48 , fax. 052 33 15 990
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    86-105 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 519 05 40-48, fax. 052 33 15 990
    REGON: 55917007710000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-swiecie.pl oraz www.bip.ops-swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu na podstawie list wypłat wg. ustalonego harmonogramu, który zostanie ustalony przez Zamawiającego: a)wypłaty powinny być zrealizowane do 30-go każdego miesiąca w uzgodnionych przez obie strony dniach tygodnia, b) punkty kasowe spełniające wymagane normy muszą znajdować się na terenie miasta Świecia - w miejscu ogólnie dostępnym dla świadczeniobiorców OPS w Świeciu, c)pomieszczenie lokalowe musi obejmować minimum jedno stanowisko kasowe oraz poczekalnie dla świadczeniobiorców, d)przewiduje się średnio 9 dni wypłat w miesiącu po 150 osób, e)przewiduje się dodatkowe listy wypłat dla świadczeniobiorców w bieżącym miesiącu. 2.Wypłaty dokonywane będą w godzinach otwarcia banku, jednak nie później niż od 8:30 do czasu zamknięcia banku.W przypadku, gdy wskazany dzień przypada na dzień, w którym Wykonawca nie pracuje, wypłaty dokonywane będą w dniu poprzedzającym. 3.Wypłata świadczeń pieniężnych przez Wykonawcę dokonywana będzie w oparciu o następujące zasady: a)dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wypłaty świadczeń jest lista wypłat sporządzona przez Zamawiającego i doręczona. Wykonawcy w formie wydruku komputerowego (maszynowego) lub ręcznego zaopatrzonego w pieczęć nagłówkową Zamawiającego i podpisy osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem. Lista zaopatrzona jest datą wystawienia. b)Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym na podstawie dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości i listy wypłat o której mowa w pkt.3 ppkt.a. c)Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczenia pełnomocnikom, na podstawie pisemnego upoważnienia potwierdzonego przez osobę uprawnioną do pobrania zasiłku oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego wg. ustalonego wzoru. d)Wszelkie zmiany list wypłat wymagają potwierdzenia przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 4.Dokonanie odbioru świadczenia uprawniony lub pełnomocnik potwierdza czytelnym podpisem na liście wypłat. 5.Wykonawca potwierdza dokonanie wypłat stemplem kasowym na ostatniej stronie listy wypłat świadczeń. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania do Wykonawcy list oraz środków pieniężnych na wypłatę świadczeń wraz z należną Wykonawcy prowizją, nie później niż w dniu poprzedzającym wypłatę świadczeń, a w szczególnych przypadkach w dniu wypłaty świadczenia. 7. Wykonawca realizuje dostarczoną listę wypłat w ciągu jednego dnia roboczego, określonego na liście wypłat świadczeń. Wypłaty spóźnione dokonywane będą w kolejnym dniu harmonogramu wypłat w godzinach otwarcia banku. W wyjątkowych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą może nastąpić dodatkowa wypłata poza ustalonymi dniami wypłat przez Wykonawcę. 8.Na dowód wypłaty świadczeń z listy wypłat Wykonawca sporządza imienne zestawienie wypłaconych zasiłków wg kolejności ich wypłat wraz z pobraną prowizją. Sporządzone zestawienie osoby upoważnione przez Zamawiającego odbierać będą w siedzibie Wykonawcy następnego dnia roboczego. 9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wypłatę świadczeń do rąk osób nieuprawnionych, bądź niezgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentami. 10.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli wypłata świadczenia osobie nieuprawnionej nastąpiła na skutek fałszerstwa dowodu osobistego, zlecenia do wypłaty lub pełnomocnictwa, pieczątek i pieczęci względnie podpisu osób upoważnionych przez Zamawiającego. 11. Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku wątpliwości, co do autentyczności dokumentów stanowiących podstawę wypłaty oraz tożsamości osoby zgłaszającej się po odbiór świadczenia pieniężnego. W takim przypadku Wykonawca zgłasza niezwłocznie zastrzeżenia do Zamawiającego. 12.Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku podejrzenia, że świadczeniobiorca jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych. 13.Wypłata zakwestionowanego świadczenia może nastąpić po uzyskaniu pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 14.W przypadku dokonania wypłat świadczeń, o których mowa w pkt. 9, Zamawiający przenosi na Wykonawcę prawo do dochodzenia roszczeń od osób, na rzecz których dokonał wypłaty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-swiecie.pl oraz www.bip.ops-swiecie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach