Przetargi.pl
na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psycho - społecznych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 517 34 15 , fax. 87 517 34 15
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
    ul. Piłsudskiego 34 34
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 517 34 15, fax. 87 517 34 15
    REGON: 79100133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psycho - społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz indywidualnych konsultacji dla uczestników projektu systemowe Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach w ramach poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Przeprowadzenie warsztatów z przedsiębiorczości Celem warsztatów: Zainicjowanie postawy przedsiębiorczej u uczestników projektu systemowego w oparciu o ich osobiste predyspozycje psychologiczne, umiejętności, doświadczenie, wiedzę oraz środki finanse i rzeczowe. Opracowanie propozycji przedsięwzięcia gospodarczego z godnie z potencjałem uczestnika. Zaproponowanie źródeł finansowania oraz sposobu działania w celu osiągnięcia maksymalnego zysku. Zamówienie realizowane będzie w 5 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części I: lipiec - 20.12.2013r. Wymiar czasu: 60h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 12 h na każdą z 5 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część II - Przeprowadzenie warsztatów z równości szans mężczyzn i kobiet. Cel warsztatu: przedstawienie uczestnikom projektu systemowego aspektów związanych z równością płci, a także występującymi z tego względu barierami czy funkcjonującymi w środowisku stereotypami. Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.: płeć biologiczna, płeć kulturowa, założenia i cele polityki równości płci, rodzaje i obszary dyskryminacji. Zamówienie realizowane będzie w 4 grupach liczących nie więcej niż 30 osób. Termin realizacji części II: od podpisania umowy - listopad 2013r. Wymiar czasu: 12h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 3h na każdą z 4 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część III - Przeprowadzenie Socjoterapeutycznej Grup Wsparcia I Rozwoju Osobistego. Cel zajęć: eliminowanie lub zmniejszenie poziomu zaburzeń, zwłaszcza zaburzeń zachowania, nadpobudliwości i zahamowania, niektórych zaburzeń emocjonalnych u młodzieży, które zakłócają proces socjalizacji, utrudniają rozwój osobisty i społeczny, powodują i intensyfikują trudności szkolne. Zamówienie realizowane będzie dla 1 grupy młodzieży liczącej nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części III: wrzesień - 20.12.2013r. Wymiar czasu: 48h zajęć warsztatowych, w tym 16 h, które odbędą się podczas 2- dniowego maratonu terapeutyczno- wyjazdowego. 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wybór miejsca i koszta związane z wyjazdem na 2- dniowy maraton terapeutyczno- wyjazdowy leżą po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - przygotowania scenariusza przebiegu warsztatów, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - usługi świadczone będą równolegle przez dwie osoby. Część IV - Warsztaty informacyjno - edukacyjne Stop dla przemocy. Cel zajęć: zwiększenie świadomości uczestników projektu dotyczącej zagrożeń płynących z przemocy w rodzinie i poszerzenie wiedzy na temat jej skutków, przedstawienie możliwości reakcji i pomocy. Zamówienie realizowane będzie w 3 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części IV: lipiec - sierpień 2013r. Wymiar czasu: 24h zajęć warsztatowych, w przeliczeniu 8h na każdą z 3 oddzielnych grup. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych leży po stronie Wykonawcy). 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; Część V - Objęcie wsparciem psychologicznym w miejscu zamieszkania klienta pomocy społecznej. Cel działania: Objęcie wsparciem psychologicznym rodzin/osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe jutro- program integracji zawodowej i społecznej lub innych osób należących do otoczenie uczestników projektu w miejscu ich zamieszkania. Termin realizacji części V: lipiec - grudzień 2013r. Wymiar czasu: 15h w każdym z sześciu miesięcy 2013r, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu Sejneńskiego. Osoby / rodziny zostaną wskazane przez pracownika socjalnego PCPR w Sejnach. Wykonawca zobowiązany jest do: - sporządzenie raportu z przeprowadzonej usługi poradnictwa psychologicznego - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - ponoszenia kosztów dojazdu we własnym zakresie. Część VI - Przeprowadzenie warsztatów dotyczących Prawidłowych metod wychowawczych. Cel zajęć: integracja grupy, stawianie dzieciom granic, jak pomóc dzieciom radzić sobie z własnymi uczuciami, zachęcanie do współpracy, konsekwencje zamiast kar, rozwiązywanie problemów i konfliktów, zachęcanie do samodzielności, wpisywanie dziecka w role i uwalnianie od grania ról, pomocna pochwała i zachęta. Zamówienie realizowane będzie dla jednej grupy liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części VI: wrzesień - listopad 2013. Wymiar czasu: 18 godzin- 6 spotkań x 3 h, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienia kosztów z tym związanych, - wyposażenia uczestników zajęć w niezbędne materiały na warsztaty (np. art. piśmienne, plastyczne, biurowe), - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; II. Wymagania minimalne dotyczące organizacji warsztatów/ spotkań z wyłączeniem części V: a) Warsztaty/spotkania powinny być trwać nie więcej niż po 8 godzin w w ciągu dnia, pomiędzy godzinami 8.30 do 17.00. Kurs będzie można realizować w innych godzinach tylko za zgodą Zamawiającego; b) godzina dydaktyczna zajęć teoretycznych i praktycznych wynosi 45 minut w tym 5-10 minut przerwy po 2 godzin zajęć; c) liczba godzin warsztatów/spotkań nie może by mniejsza od podanej w SIWZ; d) wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażyć je w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego warsztatu/spotkania, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki; e) wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników warsztatów/spotkań ankiet mających na celu ocenę wykładów, ocenę jednostki szkolącej oraz ocenę poszczególnych bloków tematycznych. Jednocześnie wykonawca zobligowany jest do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do zamawiającego; f) wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników warsztatów/spotkań poprzez: - prowadzenie list obecności uczestników, - bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na warsztatach/ spotkaniach osób skierowanych, nie przystąpieniu do warsztatów/spotkań przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania; g) wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009r. (wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl); h) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia chłodnych napoi (woda i/ sok), kawy/herbaty oraz słodkich i słonych przekąsek jeżeli zajęcia będą trwały dłużej niż 4 godziny dziennie, natomiast jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 7 godzin dziennie to zamawiający dodatkowo powinien zapewnić uczestnikom obiad składający się z co najmniej ciepłego drugiego dania. i) wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz opis o treści: Projekt systemowy Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; j) wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania uczestników (przed rozpoczęciem zajęć), że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu warsztatów/spotkań, łącznie z fotografowaniem; l) wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia danych osobowych (pod warunkiem uzyskania przez Beneficjenta zgody Instytucji Pośredniczącej na powierzanie danych osobowych podmiotom wykonującym zadania związane z udzieleniem wsparcia i realizacją tegoż projektu) oraz do ochrony uzyskanym danym osobowym osób uczestniczących w kursie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); m) każdy warsztat powinien zakończyć się wydaniem: - certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu - w przypadku kursu kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym dodatkowo powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego; n) wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu warsztatów/ spotkań) raport z ich realizacji wraz z oryginałami list obecności; o) wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom warsztatów/ spotkań dokumentów; - rozliczenie godzin zrealizowanych na warsztatach/ spotkaniach uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć, - wnioski z realizacji warsztatów/ spotkań wynikające z ankiet ewaluacyjnych; - ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w warsztatach/spotkaniach; - inne uwagi według oceny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach