Przetargi.pl
Modernizacja ulicy Wyspiańskiego w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulicy Wyspiańskiego w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni przy ul. Wyspiańskiego w Zgorzelcu. 2) Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: budowę chodników, parkingu, frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie krawężników betonowych wraz z ich częściową wymianą tj. na skrzyżowaniu w obrębie bloku o nr 45 przy ul. Wyspiańskiego, wzdłuż budynku o nr 77 przy ul. Wyspiańskiego oraz na skrzyżowaniu ul. Norwida z ul. Wyspiańskiego. Powyższe roboty prowadzone będą na terenie działki nr. 8/11, 10/1 AM-2, Obręb IV. 3) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać regulację pionową włazów kanałowych, wpustów ulicznych, skrzynek zaworowych wodociągowych, gazowych i hydrantowych oraz nakryw studni telekomunikacyjnych. 4) Przy robotach budowlanych związanych z układaniem nawierzchni chodnika oraz zatok postojowych należy dostosować się do już zmodernizowanych części nawierzchni zachowując sposób i wzór układania kostki. Podczas robót związanych z wykonaniem nawierzchni z masy asfaltobetonowej należy w szczególności zwrócić uwagę aby utrzymać zadane pierwotnie spadki celem umożliwienia powierzchniowego odwodnienia oraz przewidzieć ewentualną regulację istniejących krawężników. 5) Szczegółowy zakres robót dotyczących wykonania nawierzchni ulic w szczególności obejmuje: a) roboty pomiarowe; b) frezowanie zniszczonych i zużytych warstw nawierzchni bitumicznej; c) wyprofilowanie wraz z wyrównaniem istniejących zagłębień i nierówności spowodowanych dotychczasową eksploatacją drogi oraz nierównomiernym osiadaniem podbudowy; d) nawiązanie do istniejących rzędnych terenowych zjazdów, skrzyżowań, podejść i wejść do budynków; e) regulację pionową włazów kanałowych, wpustów ulicznych, skrzynek zaworowych wodociągowych, gazowych i hydrantowych oraz nakryw studni telekomunikacyjnych; f) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z projektem i montażem urządzeń; g) demontaż istniejących progów zwalniających; h) montaż nowych porogów zwalniających z tworzywa sztucznego w miejsce starych; i) uwzględnienie profilowania/regulacji krawężników i cieków wodnych. 6) Szczegółowy zakres robót dotyczących wykonania nawierzchni chodników w szczególności obejmuje: a) rozebranie obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej; b) roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych; c) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych; d) rozebranie krawężników betonowych; e) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z wywozem gruzu spryzmowanego. 7) Szczegółowy zakres robót dotyczących wykonania nawierzchni parkingów w szczególności obejmuje: a) rozebranie obrzeży trawnikowych; b) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; c) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu docelowego wraz z wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego; d) montaż oznakowania pionowego w miejscu nowo wybudowanego parkingu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu docelowego. 8) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona i zamontuje w gruncie dwie tablice pamiątkowe dla projektu pn.: Modernizacja ulicy Wyspiańskiego w Zgorzelcu, które muszą spełniać poniższe wymagania: a) wymiary wys. 70 cm x szer. 90 cm; b) druk cyfrowy w kolorze na folii, odporny na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV; c) materiał podkładowy pod druk - blacha aluminiowa gr. 2,00 mm; d) konstrukcja usztywniająca tablicę winna być wykonana z kształtownika stalowego, spawana oraz zabezpieczona antykorozyjnie; e) tablica z wydrukiem nitowana do konstrukcji usztywniającej. Miejsce montażu zostanie wskazane po podpisaniu umowy. Zamawiający, w terminie do 30 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy, przekaże Wykonawcy wzór dotyczący wykonania powyższych tablic, zgodnie z którym Wykonawca zobowiązany będzie je wykonać. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 10) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 11) Powstałe podczas prowadzenia prac wytworzone odpady Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i unieszkodliwić we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 250) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 672). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów w terminie wskazanym w umowie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 12) Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 13) Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia 14) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 15) Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest nie krótszy niż 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. 16) Zamówienie finansowane w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 -2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 106 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 32.200,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 3 SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1804 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w ppkt. 2) lit. od b) do e) niniejszego punktu oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.22.2016 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 7) niniejszego punktu. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w ppkt. 2) lit. od b) do e) niniejszego punktu z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w ppkt. 7) niniejszego punktu. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach