Przetargi.pl
Modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 553 586 , fax. 818 545 901
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 553 586, fax. 818 545 901
    REGON: 54342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. część 1 zamówienia – „Przebudowa ujęcia wody w Chlewiskach”, której zakres robót obejmuje: 1) Branża sanitarna obejmuje w szczególności: a) Demontaż istniejących urządzeń technologicznych, b) Wykonanie przepięcia typu „by-pass” umożliwiającego stałą dostawę wody w czasie prac budowlanych, c) Montaż urządzeń na stacji uzdatniania wody, d) Montaż urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody i pompownią II stopnia, e) Montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni f) Montaż chloratora i instalacji wewnętrznej, g) Montaż urządzeń w węźle sanitarnym, h) Montaż nowego orurowania i armatury w obu szachtach studziennych, i) Zawieszenie nowych pomp w studniach S1 i S2, j) Zabezpieczenie szachtów studziennych przed przesiąkaniem oraz dostawaniem się do nich wód opadowych, k) Czyszczenie powierzchni wewnętrznych w obu zbiornikach wyrównawczych, l) Przepięcie istniejących sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu, m) Wymiana rurociągów międzyobiektowych na nowe, n) Częściowa wymiana rurociągów zewnętrznych kanalizacyjnych na nowe, o) Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, p) Próby ciśnieniowe i płukanie instalacji, q) Dezynfekcja wodociągu. 2) Branża architektoniczno–budowlana – obejmuje przebudowę budynku ujęcia wody, w szczególności: a) Roboty wewnętrzne: - Wyburzenie istniejących fundamentów pod zbiorniki i wykonanie nowych, - Wykonanie nowych kanałów technologicznych, - Wykonanie okładzin ściennych i posadzek, - Wykonanie ściany działowej wydzielającej WC i chlorownię, - Wykonanie sufitów podwieszanych, - Malowanie ścian i sufitów. b) Roboty zewnętrzne: - Wykucie otworów pod drzwi i bramy wjazdowe, - Zamurowanie części otworów okiennych, - Wykonanie nowej elewacji, - Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z dociepleniem, - Wykonanie wiaty stalowej, - Wykonanie dróg wewnętrznych i placów manewrowych, - Wykonanie zbiornika żelbetowego na wody popłuczne, - Wymiana ogrodzenia na nowe. 3) Branża elektryczna obejmuje w szczególności: a) wykonanie instalacji zasilającej, b) wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych c) wykonanie instalacji elektrycznej siłowej i gniazd zasilających, d) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, e) wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, f) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego. 4) Branża drogowa obejmuje w szczególności wykonanie dwóch zjazdów publicznych z kostki brukowej gr. 8 cm o szerokości jezdni 5,0 m i dojścia do furtki o szerokości 1,0 m. 2.2.2. część 2 zamówienia – „Rozbudowa ujęcia wody w Kolonii Skrobów wraz z rozbudową sieci wodociągowej”, której zakres robót obejmuje: 1) Branża sanitarna obejmuje w szczególności: a) Montaż urządzeń na stacji uzdatniania wody, b) Montaż urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody i pompownią II stopnia, c) Montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni, d) Montaż chloratora i instalacji wewnętrznej, e) Montaż urządzeń w węźle sanitarnym, f) Zasilanie elektryczne urządzeń technologicznych, g) Montaż nowego orurowania i armatury w obu szachtach studziennych studni S1 i S2, h) Zawieszenie nowych pomp w studniach S1 i S2, i) Zabezpieczenie szachtów studziennych przed przesiąkaniem oraz dostawaniem się do nich wód opadowych, j) Wykonanie instalacji wodociągowej i elektrycznej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe z urządzeniami technologicznymi w budynku SUW, k) Przepięcie istniejących sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu, l) Wykonanie fundamentów pod nowe zbiorniki wyrównawcze, m) Montaż stalowych ocieplonych zbiorników wyrównawczych, n) Wykonanie instalacji międzyobiektowej przy zbiornikach wyrównawczych wraz z armaturą i studzienkami rewizyjnymi, o) Wykonanie nowej sieci kanalizacji sanitarnej, z chlorowni, odprowadzenia wód popłucznych wraz z montażem studzienek rewizyjnych, odstojników popłuczyn, p) Wykonanie kolektora tłocznego od odstojników wód popłucznych do studzienki rozprężnej, a następnie do sieci kanalizacyjnej, q) Wykonanie kolektora tłocznego wody uzdatnionej od budynku SUW do włączenia do sieci wodociągowej wraz z montażem hydrantu, r) Wykonanie prób ciśnieniowych i płukanie sieci s) Dezynfekcja wodociągu, t) Uporządkowanie terenu budowy, u) Wykonanie instalacji powiadamiania alarmowego budynku SUW łącznie z wizualizacją i monitoringiem, kompatybilnego z istniejącym systemem, v) Wykonanie spinki wodociągowej z rur ciśnieniowych PE100 trójwarstwowych o średnicy DN160mm, o długości 61,5 m metodą przecisku i przewiertu sterowanego, łączonych w procesie zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego wraz z uzbrojeniem, w) Wykonanie nowej sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE100 trójwarstwowych o średnicy DN160mm, o długości 519 m metodą przecisku i przewiertu sterowanego, łączonych w procesie zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego wraz z uzbrojeniem przy budynku SUW, umożliwiającej zasilenie w wodę z nowego rozbudowanego ujęcia wody. 2) Branża budowlana obejmuje w szczególności: a) Budowę budynku stacji uzdatniania wody z płyt warstwowych montowanych na konstrukcji stalowej, o powierzchni użytkowej 96,84 m2 i kubaturze 435,78 m3, b) Budowę ogrodzenia. 3) Branża elektryczna obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących instalacji, b) wykonanie instalacji zasilającej, c) wykonanie uziemienia i połączeń wyrównawczych, d) wykonanie instalacji elektrycznej siłowej i gniazd zasilających, e) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, f) instalacja zasilania urządzeń technologicznych, g) wykonanie oświetlenia zewnętrznego - hybryda (układ solarno-wiatrowy), h) wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz. 4) Branża drogowa obejmuje w szczególności tymczasowe utwardzenie dróg dojazdowych oraz remont nawierzchni drogi z trylinki w granicach istniejącego pasa drogowego. Uwaga: Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający ciągłą dostawę wody dla odbiorców. 2.3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik 1b do SIWZ (dla części 2 zamówienia), opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będą one mogły być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr rachunku: 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.13.2018 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach