Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy w Kopań

Gmina Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, ul. J.H.Dąbrowskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 344 63 01 , fax. 94 344 63 09
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Darłowo
    ul. J.H.Dąbrowskiego 4
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 344 63 01, fax. 94 344 63 09
    REGON: 33092091400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy w Kopań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja świetlicy w Kopań”. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopań na terenie działki nr 137/2 obręb Kopań. 3. Opis istniejącego obiektu: W opisywanym obiekcie zlokalizowane zostały pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz sklepu. Na lokal świetlicy składa się sala, przy której znajduje się kącik komputerowy oraz pomieszczenie do przyrządzania napojów i poczęstunków oraz sanitariat przyległy do tego pomieszczenia. Wejścia do sali świetlicy i do pomieszczenia kateringu oraz sklepu są oddzielne. Dojście do świetlicy odbywa się poprzez korytarz, w pomieszczeniu korytarza znajduje się wejście na poddasze nieużytkowe, do piwnicy i do drugiej części budynku, w której zlokalizowany jest wspomniany wcześniej sklep. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Budynek uzyskał status budynku użyteczności publicznej. 4. Dane obiektu: 1) powierzchnia działki nr 137/2 – 384,00 m2; 2) powierzchnia zabudowy – 170,78 m2; 3) powierzchnia użytkowa przed przebudową – 139,49 m2; 4) kubatura brutto całości budynku – 1049 m3; 5) funkcja: budynek użyteczności publicznej; 6) ilość kondygnacji: 1 + poddasze użytkowe; 7) wysokość budynku – 8,88 m (mierzona od poziomu terenu przy budynku do kalenicy). 5. Dane techniczno – materiałowe obiektu: 1) ściany zewnętrzne murowane na zaprawie cementowo-wapiennej, z cegły pełnej grubości 38 cm na fundamentach kamiennych, ściany szczytowe powyżej stropu posiadają mur z cegły o gr. 25 cm na zaprawie cementowo – wapiennej; 2) dach płatwiowo - kleszczowy o przekroju krokwi 16x18cm i płatwi pośrednich 16x16 cm, kleszcze 9x18 cm, słupy więźby dachowej 16 x 18 cm, zastrzały 16 x18 cm, miecze 14 x 16 cm, płatew stopowa 12x12 cm; 3) dach dwuspadowy - pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, pochylenie połaci dachowych w przedziale 40-45°; 4) strop nad piwnicą ceramiczny odcinkowy jednoprzęsłowy; 5) stropy belkowe drewniane belki główne o przekroju 20 x 24 cm, wymiany stropowe 24 x 24 cm; 6) podłogi i posadzki - na poddaszu z desek sosnowych; 7) stolarka okienna poddasza PCV, drzwiowa - drewniana; 8) rynny i pas nadrynnowy wykonane z blachy stalowej powlekanej; 9) rury spustowe - wykonane z PCV; 10) elewacja - faktura cegła murowana; 11) tynk wewnętrzny ścian poddasza mineralny (cementowo - wapienny) gr. 1,5 cm; sufity poddasza w części boazeria na podbitce z desek, częściowo płyty wiórowe laminowane; 12) wentylacja grawitacyjna - kominy murowane WC wywiewka wspomagana wentylatorem; 13) ogrzewanie - parter piece kaflowe, poddasze nieogrzewane; 14) kominki wentylacyjne murowane z pomieszczeń i pomieszczeń sanitarnych wyprowadzane na zewnątrz przez ścianę zewnętrzną. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) rozbiórkę pieców i trzonów kuchennych kaflowych, 2) rozbiórkę ścian i posadzki, 3) rozbiórkę schodów o konstrukcji drewnianej, 4) ułożenie podkładów betonowych wraz ze zbrojeniem, 5) postawienie ścianek działowych, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) tynki wewnętrzne, 8) malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną z gruntowaniem, 9) rozbiórkę schodów zewnętrznych, 10) zerwanie nawierzchni z kostki, 11) schody żelbetowe z podjazdem oraz balustradą, 12) prace porządkowe, 13) instalację elektryczną (montaż tablic i wlz-ów, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja ochrony od porażeń, pomiary kontrolne), 14) roboty budowlane branży sanitarnej: a) instalacja odprowadzenia wód gruntowych, b) instalacja kanalizacji sanitarnej, c) instalacje wody zimnej i ciepłej, d) montaż baterii umywalkowych, zmywakowych, e) instalacja centralnego ogrzewania, f) montaż kotła gazowego, g) instalacja gazowa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności podczas realizacji zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych m. in.: wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego - Gmina Darłowo - 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Darłowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach