Przetargi.pl
Modernizacja, przebudowa, remont 3 odcinków dróg gminnych w miejscowościach Kawęczyn, Nowa Osada i w Wólce Ratajskiej

Gmina Godziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-302 Godziszów, Godziszów Trzeci 121A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8710002 , fax. 015 8711110
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziszów
    Godziszów Trzeci 121A 121A
    23-302 Godziszów, woj. lubelskie
    tel. 015 8710002, fax. 015 8711110
    REGON: 00053789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja, przebudowa, remont 3 odcinków dróg gminnych w miejscowościach Kawęczyn, Nowa Osada i w Wólce Ratajskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy drogi gminnej w miejscowości Kawęczyn na działkach o nr 43, 60 położonych w obrębie ewidencyjnym Gmina Godziszów. Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w województwie lubelskim, powiat janowski, gmina Godziszów. Początek opracowania założono na krawędzi drogi gminnej w km 0+000,0, koniec zaś w km 0+155. W zakresie opracowania droga prowadzi do zabudowy jednorodzinnej. Na odcinku od km 0+000 do ok. km 0+025 występuje nawierzchnia drogi z kruszywa, na dalszym odcinku droga gminna posiada nawierzchnię asfaltową. Szerokość istniejącej jezdni wynosi 3,0-3,5m. Nawierzchnia drogi posiada nierówności w przekroju podłużnym oraz poprzecznym. W km 0+046,60 zlokalizowany jest betonowy przepust rurowy o śr.80cm. Przepust nie posiada ścianek czołowych. Istniejący zjazd gospodarczy posiada nawierzchnię gruntową. Zaprojektowano przebudowę drogi gminnej warstwą ścieralną, bitumiczną. Szerokość jezdni przyjmuje się 3,5m(km 008,09 - km 036,12) oraz 3,0 m (km 053,93 - km0+155). Na jezdni należy utrzymać istniejący spadek ok. 2% w kierunku prawej krawędzi jezdni. Włączenie krawędzi drogi gminnej do drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków o promieniu R=6m. Szerokość poboczy z kruszywa projektuje się o wartości 0,5 m( km 053,93 - km 0+153) oraz 0,75m (km008,09 - km 036,12). W ramach przebudowy drogi gminnej uwzględniono przebudowę nawierzchni parkingu zlokalizowanego pomiędzy drogą gminna a powiatową. Wymiary zewnętrze parkingu wynoszą 17mx17m. Odwodnienie parkingu zaprojektowano powierzchniowo za pomocą spadków nawierzchni z odprowadzeniem wód opadowych do ścieku przy chodnikowego. Nawierzchnie parkingu zaprojektowano z beton asfaltowego ograniczonego krawężnikiem betonowym 15x30 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem. Zaprojektowano chodnik przylegający do prawej krawędzi jezdni drogi powiatowej sięgający od most na rzece Białka do włączenia z przebudowywaną drogą. Pochylenie poprzeczne chodnika przyjęto 2% skierowane na zewnątrz. W odległości 2m od początku chodnika zaprojektowano ściek podchodnikowy. Chodnik od strony mostu należy ograniczyć palisadą betonową o wymiarach 12x18x80cm ustawionej na ławie betonowej z oporem. Chodnik od strony jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem, natomiast od strony zieleńca obrzeżem betonowym 6x20cm. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi gminnej (km0+025- km 0+155) - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm - warstwa wyrównawcza beton asfaltowy AC16W50/70 50kg/m2 - istniejąca podbudowa Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi gminnej (km0+000 - km0+025) - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 gr. 3cm - warstwa wyrównawcza kruszywem łamanym 0/31,5 (0- 5cm) - istniejąca podbudowa Projektowana konstrukcja nawierzchni parkingu - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 gr. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowane mechanicznie gr.15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika: - betonowa kostka brukarska gr. 6cm - podsypka cementowo piaskowa 1:3 gr. 3cm. - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 10cm. - warstwa odsączająca gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja pobocza, zjazdów gospodarczych - kruszywo łamane 0-31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 10cm ODWODNIENIE Należy zachować dotychczasowy sposób odwodnienia drogi gminnej. Wlot i wylot istniejącego przepustu rurowego w km 0+046,60 należy zabezpieczyć betonową ścianką czołową o wymiarach 2,9mx1mx0,3m, wykonaną na mokro z betonu C25/35. Ścianki należy posadowić 80cmponiżej wylotu (wlotu) przepustu. Należy wykształtować kapinosy. ZJAZDY Zaprojektowano remont istniejącego zjazdu gospodarczego szerokości 3,5m. Nawierzchnię na zjeździe należy wykonać z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm. URZĄDZENIA OBCE. W trakcie wykonywania robót w pobliżu przebiegu urządzeń obcych roboty należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. W przypadku niepewności co do przebiegu podziemnego urządzenia, należy odkryć go w sposób ręczny w przynajmniej w dwóch miejscach celem ustalenia faktycznego przebiegu. ROBOTYWYKOŃCZENIOWE Pobocza chodnika należy umocnić poprzez obhumusowanie warstwą ziemi urodzajnej gr.min 5cm oraz obsiać mieszanina traw. Za chodnikiem w obrębie wiaduktu należy ustawić barierę chodnikową zabezpieczającą ruch pieszych. DANE CHARAKTERYSTYCZNE OBIEKTU BUDOWLANEGO ? Szerokość jezdni - 3,0-3,5m ? Szerokość chodnika - 1,50m ? Szerokość poboczy - 0,5m, 0,75m ? Powierzchnia jezdnia - 548,8m2 ? Powierzchnia parkingu - 333,7m2 ? Powierzchnia chodnika - 45m2 ? Powierzchnia pobocza - 136,2m2 ? Powierzchnia zjazdów - 29,7m2; Opracowanie obejmuje zagospodarowanie pasa drogowego drogi gminnej w dwóch odcinkach łącznej długości 184,10 m w km od 0+000,00 do km 0+040,40 oraz w km 0 + 000,00 do km 143,70 , informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. Niniejszy projekt budowlany sporządzono do wymogów ustawy o zamówieniach publicznych w celu określenia ilości wartości robót oraz ogłoszenia przetargu. Opracowanie obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni przez odtworzenie jej dokonując uzupełnienia ubytków w podbudowie tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej w granicach ramowych istniejącej konstrukcji nawierzchni . W wyniku robót nie nastąpi zmiana parametrów użytkowych ani technicznych istniejącej drogi. 1. Istniejąca infrastruktura. Teren na którym zlokalizowana jest droga, jest zurbanizowany, występują budynki mieszkalne, gospodarcze, uzbrojony w nadziemną linie energetyczną oraz sieć wodociągową. 2. Warunki gruntowo - wodne podłoża . Na podstawie odkrywek roboczych wykonanych w terenie stwierdzono, że w podłożu zalegają grunty spoiste - mineralne w postaci glin pylastych zwięzłych. Wody gruntowe występują na głębokości około 10-12 m. 3. Plan Sytuacyjny Terenu. Punkty charakterystyczne trasy takie jak początek (PT) i koniec trasy (KT) w terenie dowiązano do osi istniejącej drogi. Szczegółowe zagospodarowanie terenu zostało przedstawione na mapie graficznej ewidencyjnej w skali 1 : 500 jako Plan Sytuacyjny Terenu. Na trasie zaprojektowano nawierzchnię szerokości od 5,50 do 14,21 m ze spadkiem dwustronnym -daszkowymi =2,0 %. Drogę projektuje się na n/w parametrach : - szerokość jezdni 5,5-14,21 m - spadek poprzeczny jezdni 2,0 % - spadek poboczy 6 % - nawierzchnia-beton asfaltowy 2 x 3 cm 2. Konstrukcja drogi - 3 cm + 3 cm = warstwa wiążąca i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. - 8 cm-górna warstwa podbudowy tłuczniowej. - 10 cm - naturalne kruszywo łamane-warstwa profilująca(grubość uśredniona. - 25cm - istniejąca podbudowa (kruszywo hutnicze, naturalne kruszywo łamane i piasek. (określono na podstawie odwiertów.) 3. Odwodnienie. Powierzchniowe odwodnienie drogi z wód opadowych zapewniają spadki poprzeczne i=2% oraz podłużne nawierzchni odpowiednio od 0,6 do 7%, zgodnie ze stanem istniejącym, spadki poboczy 6% teren przyległy. Na odwodnienie obiektu wpływa także korzystnie naturalne ukształtowanie terenu. ; Przedmiot zamówienia dotyczy robót związanych z modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr 113533 L w miejscowości Wólka Ratajska od km 0+000 do km 1+200, a w szczególności z wykonaniem i odbiorem warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego wg PN-EN 13108-1 [47] i WT- 2 Nawierzchnie asfaltowe 2010 [65] z mieszanki mineralno-asfaltowej dostarczonej od producenta. W przypadku produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej przez Wykonawcę dla potrzeb budowy, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Zakładowa kontrole produkcji (ZKP) zgodnie z WT-2. Warstwę wiążącą i wyrównawcza z betonu asfaltowego można wykonywać dla dróg kategorii ruchu od KR1 do KR6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggodziszow.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach