Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń szatniowych w budynku Hotelu "3" przy ul. Święty Marcin 1 w Swarzędzu

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń szatniowych w budynku Hotelu "3" przy ul. Święty Marcin 1 w Swarzędzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ SZATNIOWYCH W BUDYNKU HOTELU „3” PRZY UL. ŚW. MARCIN 1 W SWARZĘDZU Zakres prac budowlanych: ·        Montaż oraz demontaż (pomieszczenia- przedsionki, szatnie, pom. Łazienkowe, magazyny, pom. Trenerów. - armatury sanitarnej, - istniejącego wyposażenia, - stolarki drzwiowej, - płytek podłogowych i ściennych oraz parapetów, - nadproży zewnętrznych, - cokołów z płytek podłogowych, - kanałów wentylacji mechanicznej oraz wykonanie obudowy kanałów z płyt g-k, - ścian działowych ze względu na niekorzystny układ pomieszczeń oraz   poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, - demontaż wskazanego okna i montaż nowego o odporności ppoż. EI30, ·        Zaślepienie istniejących odpływów prysznicowych, ·        Wyrównanie i wykonanie nowych spadków i odpływów w posadzce, ·        Wykucie otworów do przeprowadzenia kanałów wentylacji mechanicznej, ·        Wykonanie tynków w przedsionku oraz szpachlowanie i malowanie sufitów oraz ścian, ·        Wymiana płyt obudowy istniejącego kanału w posadzce, ·        Wykonanie parapetów z konglomeratu.   ELEWACJA Demontaż i montaż rynien i rur spustowych i opierzeni oraz nowych zadaszeń systemowych wraz z opierzeniami Wyburzenie istniejących portali wejściowych wraz z zadaszeniami, Skucie istniejących płytek zewnętrznych, uzupełnienie ubytków ścian i podestów, Wykonanie obudowy kanału wentylacyjnego do wyrzutni dachowej (po wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej), Wykonanie murka ogniowego na całej wysokości elewacji, ocieplić wełną mineralną, wykończyć razem z kanałem wyrzutni dachowej, Wykonanie kratki wentylacyjnej do przewodu czerpni, wykonanie pasów oddzielenia ppoż. z wełny mineralnej – wymiana ocieplenia na wskazanych fragmentach elewacji, uzupełnienie tynków, malowanie elewacji Montaż nowych płytek podestów wejściowych Montaż oświetlenia zewnętrznego   INSTALACJA ELEKTRYCZNA Budynek techniczny: zdemontować wyeksploatowaną i zagrażającą niebezpieczeństwu porażenia obsługi, podrozdzielnicę ZUR72 i wybudować nową podrozdzielnicę –RG.1 z układami kontrolnego pomiaru energii do wybranych rozdzielnic obiektowych SCSiR przepiąć czynne obwody z rozdzielni ZUR72 do rozdzielni RG. 1. zlokalizować, zdemontować oraz odłączyć spod napięcia obwody instalacji elektrycznej, dokonać naprawy ścian po demontażu instalacji elektrycznej. Pomieszczenia Szatni: demontaż osprzętu instalacyjnego oraz instalacji elektrycznej, montaż instalacji kablowej od rozdzielnicy RG. 1 do rozdzielnicy obiektowej szatni -TSZ (montaż rozdzielnicy), Wybudować instalacje odbiorcze szatni: - Oświetlenia podstawowego lampami z LED-owymi źródłami świtała, - Oświetlenia awaryjnego i kierunkowego z LED-owymi źródłami światła, - Gniazd wtyczkowych AC230V do odbiorów stałych i przenośnych, - Wypustów do zasileń odbiorów siłowych, Dostosować typy i przekroje kabli (przewodów) do przewidywanego poboru mocy i obowiązujących przepisów, Wybudować instalacje ochrony przeciwporażeniowej, przepięciowej i uziemiającej. INSTALACJA WODOCIĄGOWA Wykonać nowe zasilanie w wodę do przebudowanych pomieszczeń szatniowych na istniejącej instalacji zasilającej hydrant zewnętrzny przed budynkiem konieczny demontaż instalacji wodociągowej, montaż przewodów z rur i kształtek z polietylenu sieciowanego, łączone na złączki zaciskowe, montaż przewodów z rur i kształtek z polipropylenu PP, PN 10,łączone przez zgrzewanie montaż przewodów z rur i kształtek z polipropylenu PP z wkładką aluminiową, PN 25,łączone przez zgrzewanie, montaż armatury odcinającej, zwrotnej, czerpalnej, Zamontowanie wodomierza wody zimnej w węźle cieplnym, montaż dodatkowego opomiarowania w węźle cieplnym, montaż punktów stałych i podparć przesuwnych. INSTALACJA KANALIZACYJNA konieczny demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż: - przewodów odpływowych z rur PVC, - przewodów spustowych z rur PVC, - podejść z rur PVC, - syfonów z PVC, - stelaży dla WC, - umywalek z otworem, - korytek odpływowych przy natryskach, - misek ustępowych wiszących, - pisuarów oraz wpustów podłogowych.   INSTALACJA WENTYLACYJNA - central wentylacyjnych z wyposażeniem, - kanałów i kształtek wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej, - kanałów i kształtek wentylacyjnych w systemie spiro, - przepustnic oraz tłumików, - nawiewników i wywiewników, rozruch i regulacja instalacji wentylacji. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA I OBIEGU GLIKOLOWEGO konieczny demontaż instalacji c.o. montaż: - przewodów z rur i kształtek z polietylenu sieciowanego, łączone na złączki  zaciskowe, z polipropylenu PP, PN 20, PN 10 łączone przez zgrzewanie - grzejników płytowych z wkładkami zaworowymi (w tym w wykonaniu higienicznym) oraz grzejników łazienkowych, - głowic termostatycznych, - armatury regulacyjnej i odcinającej, - pompy dla obiegu glikolowego, - naczynia wzbiorczego i zaworu bezpieczeństwa oraz punktów stałych i podparć przesuwnych - dodatkowego opomiarowania w węźle cieplnym, rozruch i regulacja inst. Obowiązki Wykonawcy:   1.      Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie prac remontowo-budowlanych oraz prac instalacyjnych. 2.      W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)      oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)      żądania wyjaśnień w przypadku w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c)      przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.      W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b)   poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o prace osób wykonujących w trakcie realizacji czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanomizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)   zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)   poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co dom przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwowa Inspekcję Pracy. 5.   Organizacja placu budowy. 6.   Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty. 7.  Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 8.   Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 9.   Koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 13000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze w Rozdziale nr 3 SIWZ, b) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale nr 1 SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach