Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Nr 27 „Radość” na osiedlu Majków

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 250855877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Nr 27 „Radość” na osiedlu Majków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu Nr 27 „Radość” na osiedlu Majków, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.7. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, 2) usunięcie krzaków (10 szt.) i podszycia średniej gęstości z obszaru ok. 0,0025 ha oraz w razie konieczności przycięcie krzewów (8 szt.), wraz z ich wywiezieniem, 3) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) oraz wykorytowanie terenu pod projektowaną nawierzchnię bezpieczną o łącznej powierzchni ok. 97,3 m2, wraz z wywiezieniem urobku, 4) wykonanie fundamentów pod urządzenia zabawowe w strefie zabaw dla dzieci w wieku 3-4 lat oraz w strefie zabaw dla dzieci w wieku 5-6 lat, 5) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z gumowymi obrzeżami w strefie zabaw dla dzieci w wieku 3-4 lat oraz w strefie zabaw dla dzieci w wieku 5-6 lat, łączna powierzchnia nawierzchni ok. 97,3 m2, 6) dostawa i montaż urządzeń zabawowych w strefie zabaw dla dzieci w wieku 3-4 lat oraz w strefie zabaw dla dzieci w wieku 5-6 lat, 7) wykonanie fundamentów pod huśtawki wagowe w ilości 2 szt., 8) dostawa i montaż huśtawek wagowych – 2 szt., 9) dostawa i montaż osłon cieniujących – 4 szt., 10) dostawa i montaż ogrodzenia ze słupków w kształcie kredek o dł. ok. 30,0 m, 11) dostawa i montaż tablicy regulaminowej, 12) wykonanie niezbędnych fundamentów pod osłony cieniujące, ogrodzenie ze słupków w kształcie kredek oraz tablicę regulaminową, 13) renowacja istniejących czterech piaskownic (uzupełnienie tynków, wymiana desek, malowanie, wymiana piasku), 14) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót, 15) przywrócenie terenu i nawierzchni przyległych do wykonanych obiektów do stanu poprzedniego, w tym wyrównanie terenu i wysianie trawy. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN przed upływem terminu składania ofert . Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach