Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw i zagospodarowanie terenu wokół MP nr 10 przy ul. Skłodowskiej 61 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw i zagospodarowanie terenu wokół MP nr 10 przy ul. Skłodowskiej 61 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem inwestycji jest wykonanie (na podstawie projektu wykonanego we wrześniu 2017 r. przez firmę A1 Studio Architektury), robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu przy Miejskim Przedszkolu nr 10 na plac zabaw 2.LOKALIZACJA Teren przy Miejskim Przedszkolu nr 10, zlokalizowany jest przy ul. Curie - Skłodowskiej 61 w Piekarach Śląskich i dotyczy działki nr 4305/368. Działka o kształcie wielokąta posiada nieznaczne nachylenie w kierunku północno - wschodnim. Na działce oprócz budynku przedszkola znajduje się obecnie plac zabaw dla przedszkolaków, górka saneczkarska, wjazd z placem gospodarczym, chodniki oraz zieleń wysoka i niska. Teren przedszkola jest ogrodzony. Wjazd i wejście na teren działki odbywają się od strony północnej. W terenie występują podziemne sieci uzbrojenia terenu tj. sieć wodno – kanalizacyjna, sieć oświetleniowa, sieć elektroenergetyczna, telekomunikacyjna i ciepłownicza. Istniejące przedszkole jest obiektem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym wolnostojącym. Posiada kształt prostopadłościanu. 3.ZAKRES PRAC 1) Na istniejącym placu zabaw zlokalizowanym w południowej części działki pozostają bez zmian niektóre elementy małej architektury tj. pociąg górniczy, szkółka ogrodnicza oraz wartościowy drzewostan. Plac zabaw stanowił będzie wyodrębnioną ogrodzeniem od części gospodarczej strefę bezpieczną dla przedszkolaków. Ogrodzenie to wyposażone będzie w dodatkową bramę oraz furtki. 2) Plac zabaw składał się będzie z wydzielonych funkcjonalnie stref: a) części dla najmłodszych dzieci (w części wschodniej działki), b) części dla średniaków (w części południowo-wschodniej), c) części dydaktycznej do zajęć przyrodniczych (w części południowej, w rejonie istniejącej szkółki ogrodniczej), zawierającej altanę do zajęć edukacyjnych w plenerze ze stołem i ławkami; d) części dla dzieci starszych (w części zachodniej działki) e) części wspólnej (przed tarasem) na zajęcia i pokaz f) ogrodzenia od części północnej działki Inwestycja przewiduje również rozbiórkę istniejących chodników i placyków z płyt chodnikowych i asfaltu, wyrównanie terenu (za wyjątkiem górki saneczkarskiej), wycinkę drzew i krzewów niewymagających pozwolenia na wycinkę, nasadzenia krzewów. 3)Poszczególne strefy placu zabaw będą oddzielone od siebie żywopłotem. W części wspólnej zlokalizowano „zielony labirynt” nawiązujący do tematu opracowania. W każdej ze stref dedykowanej konkretnej grupie dziecka zaprojektowano urządzenia zabawowe stopniem trudności odpowiadające wiekowi dziecka. Pod większością placu zabaw zaprojektowano darń, a przyjęte urządzenia zabawowe odpowiadają wysokości upadku max 1,0m. Pod jednym z urządzeń „domek ze ścianką do wspinaczki” zaprojektowano nawierzchnię z piasku gr 30cm (wys. upadku 1,38m). W projekcie powierzchnia placu została zaaranżowana zgodnie z zachowaniem stref bezpiecznych dla każdego zestawu zabawek, uwzględniając wysokość spadania z każdego z nich. Dodatkowo plac zostanie wyposażony w ławeczki, kosze na śmieci i tablicę z regulaminem placu zabaw. Na terenie zaprojektowano również drewnianą wiatę wolnostojącą, częściowo osłoniętą poprzez ażurowe panele drewniane. Wiata będzie służyła do przeprowadzania zajęć edukacyjnych w plenerze. Pod wiatą zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną o wym. 4,8x7,3m z kostki betonowej. 4. Zadanie realizowane będzie w obrębie istniejącego, czynnego obiektu. Termin realizacji: do 30.04.2018 r. 5. Charakterystyczne parametry określające wielkości obiektu a) Powierzchnia działki: 4 225,00m2 b) Powierzchnia wiaty 27,7m2. c) Warunki posadowienia oraz kategoria geotechniczna obiektu d) Budynek należy do pierwszej kategorii geotechnicznej. Występują proste warunki gruntowe. Poziom wód gruntowych jest niższy od poziomu posadowienia budynku. 6. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45223200-8 Roboty konstrukcyjne 45233140-2 Roboty drogowe 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót: ziemnych, rozbiórkowych i demontażowych elementów betonowych, żelbetowych, stalowych, drewnianych, montażowych związanych z podłożem i podbudowami, budowlanych konstrukcji betonowych, żelbetowych, stalowych, nawierzchniowych, montażowych stolarskich, montażowych ogrodzenia z wyposażeniem, zagospodarowania terenów zielonych, robót wykończeniowych i porządkowych. b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4a oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach