Przetargi.pl
Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli.

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 842 49 22 , fax. 15 842 49 22
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów
    ul. Wojska Polskiego 9
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 842 49 22, fax. 15 842 49 22
    REGON: 132167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szkola11.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy odrębne części: - modernizacja kuchni i wentylacji – roboty budowlane – część I zamówienia - dostawa mebli – część II zamówienia - dostawa urządzeń kuchennych – część III zamówienia 3. Zasadniczy zakres robót budowlanych – część I zamówienia, obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż windy gastronomicznej - rozebranie okładzin ściennych z płytek glazurowanych - rozebranie okładzin ścian z boazerii - odbicie części tynków wewnętrznych - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych - rozebranie niektórych ścianek i poszerzenie otworów drzwiowych - rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, płytek z kamieni sztucznych i lastrico - rozebranie wylewek cementowych i izolacji podposadzkowych - wywóz gruzu b) roboty wykończeniowe budowlane: - uzupełnienie ścian i zamurowania otworów - wykonanie nadproża stalowego nad otworem nad ladą w pomieszczeniu rozdzielni i - wydawania posiłków - montaż ościeżnic drzwiowych stalowych ze skrzydłami pełnymi stalowymi, skrzydło do - pomieszczenia porządkowego i WC personelu wyposażone w otwory wentylacyjne - montaż okien PCV, okna podawczego aluminiowego - montaż ścianki aluminiowej szklonej z drzwiami - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i sufitach - wykonanie otworów w ścianach i stropach dla przewodów instalacji wentylacji - mechanicznej i remont przejść instalacyjnych po wykonaniu instalacji - wykonanie obudów instalacji z płyt g-k wodoodpornych - okładziny ścian z płytek glazurowanych - szpachlowanie powierzchni sufitów i ścian - malowanie lamperii olejnych na ścianach - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz farbą łatwozmywalną, odporną na uderzenia, zabrudzenia i środki czystości - malowanie grzejników i rur co, rur gazowych i kanałów wentylacji grawitacyjnej z blachy - wykonanie izolacji podposadzkowych przeciwdźwiękowej i przeciwwilgociowej - wykonanie warstw wyrównawczych z betonu i z zaprawy samopoziomującej - wykonanie posadzek i cokolików z płytek podłogowych gres - montaż balustrady okiennej ochronnej ze stali nierdzewnej - montaż rolety aluminiowej segnentowej z napędem elektrycznym - zabudowa otwierana rozdzielni elektrycznej - montaż windy gastronomicznej 4. Szczegółowy zakres robót oraz dostawa określają dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót/dostaw stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót/dostaw opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 6. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 8. Wykonawca wyłoniony dla części I zamówienia zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - roboty rozbiórkowe, demontażowe i wykończeniowe. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich robót rozbiórkowych, demontażowych i wykończeniowych w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 8 ppkt 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 8 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 8 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla części I zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 6 czerwca 2018 r. do godziny 13:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1020 4913 0000 9102 0117 6528 - PKO Bank Polski z dopiskiem „Wadium – Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli. Część I zamówienia” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 5. Dla części II zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 6 czerwca 2018 r. do godziny 13:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1020 4913 0000 9102 0117 6528 - PKO Bank Polski z dopiskiem „Wadium – Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli. Część II zamówienia” 7. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 9. Dla części III zamówienia - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 6 czerwca 2018 r. do godziny 13:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 10. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1020 4913 0000 9102 0117 6528 - PKO Bank Polski z dopiskiem „Wadium – Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli. Część III zamówienia” 11. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 12. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 3) dowód wniesienia wadium; 4) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną - dla części I zamówienia. 5) Przedmiar/specyfikacja dostaw – dla części II i III zamówienia. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach