Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy SIEDLISKO

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4586800 , fax. 68 4586831
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 4586800, fax. 68 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy SIEDLISKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali oraz uzupełnienia baz danych zgodnie z zakresem prac na terenie gminy Siedlisko w obrębach: Bielawy, Borowiec, Piękne Kąty, Różanówka, Zwierzyniec ww. trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010r. Dz.U. 193 poz. 1287 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. nr 38 poz. 454). 1)Zakres prac będzie obejmował: -pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli oraz analizę ich pod kątem wykorzystania w pracach modernizacyjnych, -porównanie mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie budynków, -pomiar brakujących i nie spełniających wymogów rozporządzenia Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 17.11.2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263. poz. 1572) budynków, -założenie ewidencji budynków i lokali, -uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (części opisowej i kartograficznej) o dane: a)numery rejestru zabytków; b)numery dróg publicznych; c)numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych); d)numer REGON; e)aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych; f)informację, czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem. -zweryfikowanie użytków gruntowych i granic użytków zaliczonych do gruntów zabudowanych i zurbanizowanych pod względem faktycznego sposobu użytkowania nieruchomości. 2)Podstawą do realizacji prac oraz dokumentem zawierającym jednocześnie warunki techniczne jest zatwierdzony przez Starostę Nowosolskiego - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków z dnia 19 sierpnia 2013 r. 3)W ramach niniejszego zamówienia ustala się następujące etapy realizacji: a)etap 1 z terminem realizacji na dzień 10 grudnia 2013 r. obejmujący: -prace przygotowawcze, -porównanie z terenem kopii map ewidencyjnych, -pomiar uzupełniający budynków b)etap 2 z terminem realizacji na dzień 30 września 2014 r. obejmujący pozostałe prace, w tym m.in. zakończenie opracowania i wyłożenie operatu Projektu modernizacji (...). 5)W celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza: a)pis przedmiotu zamówienia, który zawiera załącznik nr IIIA do SIWZ; b)Projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali z dnia 19 sierpnia 2013r. - załącznik nr IIIB, w skład którego wchodzi: 1.Cel i zakres prac. 2.Obowiązujące przepisy prawne i techniczne. 3.Charakterystyka obiektu. 4.Ocena materiałów w zasobie 4.1.Pozioma osnowa szczegółowa 4.2.Mapa sytuacyjna 4.3.Operat ewidencji gruntów. 5.Założenie ewidencji budynków i lokali. 5.1.Zakres przedmiotowy ewidencji budynków 5.2.Zakres przedmiotowy ewidencji lokali 5.3.Ustalenie stanów prawnych budynków i lokali 5.4.Wywiad terenowy, pozyskanie danych ewidencyjnych w zakresie budynków 5.5.Kartoteki budynków i lokali 5.6.Prace kameralne. 6.Modernizacja ewidencji gruntów. 6.1.Aktualizacja i uzupełnienie danych ewidencji gruntów. 7.Kompletowanie dokumentacji. 8.Postępowanie formalno - prawne. 8.1.Wszczęcie postępowania w sprawie modernizacji gruntów i budynków 8.2.Wyłożenie projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu 8.3.Zatwierdzenie projektu opisowo - kartograficznego. 9.Uwagi końcowe ponadto c)Formularz istotnych postanowień umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem: Kod CPV nr 71354300-7 usługi badań katastralnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. f) wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum 30 dni od daty składania ofert. 4) Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust.2) (nie dotyczy wadium wniesionego w formie pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany na rachunek bankowy Zamawiającego (dokument potwierdzający dokonanie operacji przelewu Wykonawca dołącza do oferty) : BGŻ o/Nowa Sól nr 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750 z dopiskiem przetarg - modernizacja ewidencji - SIEDLISKO. 6) Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej : a) za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 7) Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony w postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą ( art.24 ust.4 ustawy pzp). 8) Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach