Przetargi.pl
Lokalizacja prefabrykowanej szatni kontenerowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury na działce o nr geod. 22/3, obręb Chlebowo, gmina Stara Dąbrowa

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Lokalizacja prefabrykowanej szatni kontenerowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury na działce o nr geod. 22/3, obręb Chlebowo, gmina Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest lokalizacja na terenie działki o nr geod. 22/3, obręb Chlebowo, gmina Stara Dabrowa, prefabrykowanej szatni kontenerowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż gotowego kontenera szatniowego o następujących parametrach: a) długość: 9120 mm, b) szerokość: 4885 mm, c) wysokość: wg producenta, d) kontener o konstrukcji stalowej, e) kontener z trzema wejściami i trzema głównymi pomieszczeniami tj.: - szatnią dla sędziów, posiadającą własne WC wraz z natryskiem, - szatnią dla zawodników gości, mająca dostęp do przechodnich natrysków oraz oddzielnych sanitariatów, - szatnią dla zawodników gospodarzy, mająca dostęp do przechodnich natrysków oraz oddzielnych sanitariatów. f) kontener musi być wyposażony w instalacje wewnętrzne: ciepłej i zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania elektrycznego oraz w instalację oświetleniową. g) kolor okładziny zewnętrznej -szary RAL 9006, h) podłoga wykończona posadzką PCV, i) użyte materiały wykończeniowe muszą być nietoksyczne, niedymiące, nietrujące, j) stolarka okienna -PCV w kolorze białym, k) drzwi zewnętrzne stalowe w kolorze szarym RAL 9006, l) należy zapewnić wentylację mechaniczną w pomieszczeniach sanitarnych oraz w szatniach, ł) kontener musi posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i uzgodnienia, m) kontener musi być zamontowany na fundamentach z betonowych bloczków, zagłębionych na głębokości 80 cm, ułożonych na piasku ubitym warstwami. Należy wykonać 6 stóp fundamentowych ( 4 na każdym z naroży kontenera i 2 w środku długości ściany), 2) wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do posadowionego kontenera szatniowego, 3) wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej do posadowionego kontenera szatniowego, wraz z montażem i postawieniem słupa oświetleniowego parkowego z oprawą zewnętrzną na słupie, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, to jest: dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w Decyzji Nr 552/2014 Starosty Stargardzkiego z dnia 26.06.2014 r. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: 1) obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej), 2) włączeniem nowobudowanych rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 3) sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi powiatowej, 4) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, 5) badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze,, 7) urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 8) ubezpieczeniem budowy do wysokości ceny przedmiotowego zamówienia, 9) odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci, 10) zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem, 11) wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, odbiór zajętego pasa drogowego), 12) zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 13) uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji, 14) pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 15) uzyskaniem zgody wszystkich właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na jej posadowienie, wraz z pokryciem wszystkich kosztów, 16) wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej całość wykonywanych prac, w formie graficznej, a także zapisanej w formie cyfrowej, na płycie CD, w 3 egz. 4. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego okolic, oraz zebrać na swój koszt i odpowiedzialność, własnym staraniem wszelkie informacje, jakie okażą się niezbędne do przygotowania oferty. 5. Zamawiający oświadcza, że nie dokonywał badań geologicznych gruntów, na których ma być położona sieć wodociągowa oraz kanalizacji sanitarnej, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, a związane z tym utrudnienia i koszty obciążają Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. W przypadku realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców umowa z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą musi zawierać w szczególności: 1) zakres robót powierzony podwykonawcom, 2) kwotę wynagrodzenia, 3) termin wykonania robót objęty umową, 4) termin zapłaty wynagrodzenia dla podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który nie może być dłuższy niż 20 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, dostawy lub usługi, 5) termin wynagrodzenia płatnego przez wykonawcę za wykonane prace podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w przypadku elementów zawartych w projekcie, przy czym muszą one spełniać wymagania jakościowe określone w opisach projektu i specyfikacji technicznej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego, z wykazaniem, że rozwiązanie to spełnia wymagania określone przez zamawiającego w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. Zamawiający uzna urządzenie i materiały za równoważne pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii autora projektu, która będzie wykonywana na koszt Wykonawcy i , którą to opinię Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z propozycją zmian. 9. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia, np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną budowy wraz z wytyczeniem linii regulacyjnych drogi, na dzień przekazania placu budowy. 10. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 11. Zamawiający, oprócz rękojmi za wady, wymaga od Wykonawcy, udzielenia gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, która powinna być zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta lub dostawcę, ale nie krótsza niż 60 miesięcy dla rurociągów i nie krótsza niż 36 miesiące dla pozostałych materiałów i urządzeń oraz wykonanych prac. Serwis gwarancyjny powinien być świadczony nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000, 00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach