Przetargi.pl
Laser operacyjny. Spr. znak:DAp/CM/242/11/ZP/09

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4210466, 4213800, 4292470 , fax. 012 4210466, 4213800
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury
    ul. Kopernika 19B 19B
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4210466, 4213800, 4292470, fax. 012 4210466, 4213800
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Laser operacyjny. Spr. znak:DAp/CM/242/11/ZP/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Laser operacyjny-1szt.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę lasera operacyjnego wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie lasera operacyjnego 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 9 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na laser operacyjny. 6.Zapewnienie serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych.Termin wykonania przeglądów ustali użytkownik z wykonawcą. 8.Aktualizację oprogramowań do najnowszych wersji w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331691003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia opisane przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy - na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych II.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt. 1, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U.z 2006r Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach