Przetargi.pl
Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg

  • Adres: 44361 Syrynia, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4517607; 32 4517415 , fax. 32 4517607
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
    ul. Raciborska 3
    44361 Syrynia, woj. śląskie
    tel. 32 4517607; 32 4517415, fax. 32 4517607
    REGON: 27628641300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kupno/dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: 1.1. Część I – Kupno/dostawa soli drogowej DR luzem z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019 1.2. Część II – Kupno/dostawa soli drogowej DS workowanej w workach o masie 25 kg z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019 2. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi umożliwiające zarówno sporządzenie solanki używanej w solarkach, jak i sporządzanie mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarko-solarkach. 3. Szacowana maksymalna ilość zamówienia: Część I: Sól luzem do 2500 Mg, Część II: Sól workowana do 250 Mg. Określona w opisie przedmiotu zamówienia ilość zamawianej soli jest ilością maksymalną, a jej wskazanie nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w razie nabycia przez Zamawiającego mniejszej ilości soli. 4. Transport przedmiotu zamówienia Dostawca będzie dostarczać zamówioną ilość soli według potrzeb Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od momentu złożenia zlecenia, w zależności od części zamówienia: część I : własnym transportem samowyładowczym, część II: własnym transportem z zapewnieniem rozładunku soli workowanej/palet na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 5. Jakość soli. Oferowane produkty powinny odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym i posiadać aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz powinny posiadać aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą produkt do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 6. Zamawiający określa następujące standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (dla części I oraz części II): - zawartość NaCl powyżej 95%, - wilgotności max. 5%, - zawartości antyzbrylacza min. 20 mg/kg, - postać krystaliczna, sypka, - barwa biała lub biało-szara, - pozostałe warunki wg PN-86/C-84081/02.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - dla części I: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). - dla części II: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 3. Dowód wpłaty wadium, zgodnie z rozdz. VIII Specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia lub wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 5. Wzór zobowiązania wg załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli Wykonawca nie korzysta z zasobów innych podmiotów na podstawie przepisu art. 22a ustawy PZP nie jest wymagane dołączenie załącznika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach