Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: konserwacji i naprawie istniejącego systemu oświetlenia ulicznego i drogowego - razem 3 200 opraw /punktów oświetleniowych/, w tym: a. istniejące oświetlenie uliczne i drogowe - 3 000 opraw; b. oświetlenie parkowe oraz przy budynkach komunalnych - 200 opraw; c. oraz 62 punkty pomiarowo - rozliczeniowe; Uwaga: cena za konserwację punktów pomiarowo - rozliczeniowych ma być wliczona w cenę konserwacji punktów oświetleniowych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy: 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj.: klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła oraz pozostałych elementów oprawy; 2. wymiana elementów SON/SOK tj.: zegarów astronomicznych, bezpieczników i wkładek topikowych, główek bezpiecznikowych, tabliczek, drzwiczek; 3. wymiana uszkodzonych elementów linii napowietrznych oświetleniowych, w tym przewodów i usuwanie zwarć w liniach oświetleniowych; 4. zabezpieczenie uszkodzonych przez osoby trzecie urządzeń sieci oświetlenia ulicznego, np. w wyniku kolizji drogowych, wymiana całych lamp oświetleniowych jeżeli zachodzi taka potrzeba; 5. malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i słupów /jeden raz na 2 lata/; 6. czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych /raz do roku/; 7. przegląd elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, /raz w roku/; 8. wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami /raz w roku/; 9. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego w przypadku wrastania w punkt świetlny /z wywózką i utylizacją/; 10. bieżąca kontrola stanu technicznego elementów sieci oświetlenia dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz stanu sprawności oświetlenia w porze załączania, tj. w godzinach wieczornych i nocnych; 11. dokonanie odczytów liczników energii elektrycznej w SON z ewentualną korektą ustawień zegarów astronomicznych /raz w miesiącu/; 12. staranne prowadzenie rejestru wskazań poszczególnych liczników zużytej energii elektrycznej zużytkowanej na oświetlenie uliczne i drogowe na koniec każdego miesiąca i analizowanie pod kątem sprawdzenia prawidłowości zużycia energii w odniesieniu do mocy zainstalowanych opraw; 13. współpraca z PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny w Pruszkowie w zakresie funkcjonowania oświetlenia; 14. zatrudnianie do wykonywania czynności konserwacji osób posiadających odpowiednie kompetencje /uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji i dozoru/ do nadzorowania i wykonywania usług w zakresie j.w.; 15. prowadzenie prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody; 16. utylizacja wymienionych elementów sieci oświetleniowej i źródeł światła we własnym zakresie z przedstawieniem protokołów utylizacji; 17.usuwanie awarii w liniach i oprawach. Wykaz punktów pomiarowo-rozliczeniowych stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pełną kadrą personelu umożliwiającą terminową realizację przedmiotu zamówienia przez cały czas realizowania zamówienia. Zamawiający nie będzie uwzględniał nieprawidłowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu /absencja pracownicza/ Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia musi posiadać ubranie ochronne z logo /nazwą/ firmy Wykonawcy. W przypadku niespełnienia powyższego warunku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie naliczał kary umowne za każdy dzień niespełnienia powyższego warunku. Wykonawca przez cały czas realizowania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dysponowania środkami łączności takimi jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztą internetową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 03.03.2016 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach