Przetargi.pl
"Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność inwestycyjną w powiecie sochaczewskim, gmina Teresin i powiecie żyrardowskim, gmina Wiskitki - etap III" - powiat żyrardowski - etap I

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 468 552 021
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 468 552 021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zyrardowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność inwestycyjną w powiecie sochaczewskim, gmina Teresin i powiecie żyrardowskim, gmina Wiskitki - etap III" - powiat żyrardowski - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres : „Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność inwestycyjna w powiecie sochaczewskim, gmina Teresin i powiecie żyrardowskim, gmina Wiskitki – etap III” - powiat żyrardowski - etap I. Szczegółowy zakres robót zawiera: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 2,000 km -ścinanie drzew – 33,00 szt. -karczowanie pni – 33,00 szt. II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: -usunięcie warstwy urodzajnej o gr. 15 cm – 25 000,00 m2 -mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 10 cm – 11 977,870 m2 -mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 20 cm – 13 055,870 m2 -mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej lub żużlowej – 124,310 m2 III. ROBOTY ZIEMNE: -wykonanie nasypów – 1 130,00 m3 -wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR≥20% – 1 120,00 m2 -wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację gruntu spoiwem hydraulicznym gr 10 cm – 12 844,00 m2 -wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację gruntu spoiwem hydraulicznym gr 15 cm – 1 230,00 m2 -wykonanie rowów odwodnieniowych – 3 600,00 m3 IV. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO: -kanały z rur PP DN400 – 450,00 m V. PRZEPUSTY: -przepusty z rur PP DN400 – 420,00 m -przepusty z rur PP DN500 – 50,00 m -przepusty z rur PP DN600 – 120,00 m -przepusty z rur PP DN700 – 15,00 m -przepusty z rur PEHD DN600 – 27,00 m -przepusty z rur PEHD DN700 – 14,00 m VI. PODBUDOWY: -podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 20 cm dolna warstwa – 16 387,00 m2 -podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 15 cm dolna warstwa –pobocza– 4 647,65 m2 -podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 15 cm dolna warstwa –ścieżka/chodniki– 12 844,00 m2 -podbudowa z kruszyw łamanych o gr. 20 cm – zjazdy – 1 230,00 m2 -podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem o gr. 15 cm – 17 100,00 m2 -podbudowa z betonu cementowego C16/20 – 233,00 m2 -podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej C5/6 – 234,00 m2 -podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P o gr. 7 cm – 15 900,00 m2 VII. NAWIERZCHNIE: -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11, zjazdy, gr. 4 cm – 800,00 m2 -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, droga powiatowa, gr. 5 cm – 15 000,00 m2 -warstwa ścieralna o gr. 4 cm, AC11S, ścieżka rowerowa – 5 644,83 m2 -warstwa ścieralna o gr. 4 cm, AC11S, zjazdy indywidualne – 711,00 m2 -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm – 11 997,00 m2 VIII. ELEMENTY ULIC: -krawężniki betonowe o wymiarach 20x20 cm – 550,00 m -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – 250,00 m2 -zjazdy z posesji z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 14 cm – 240,00 m2 -obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm – 4 497,00 m -nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grafitowej o gr. 8 cm – 250,00 m2 -ścieki uliczne z brukowej betonowej w trzech rzędach – 50,00 m -ścieki uliczne z brukowej betonowej w czterech rzędach – 125,00 m IX. OZNAKOWANIE PIONOWE I POZIOME: - słupki z rur stalowych – 42,00 szt.; - pionowe znaki drogowe – 49,00 szt.; - oznakowanie poziome grubowarstwowe – 664,80 m2. X. INWENTARYZACJA GEODEZYJNA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 1 a do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictw w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 7) dowodu wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach