Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 3 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowej dostawy paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego grupy E, polegającej na sprzedaży paliwa gazowego i zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji, do punktu odbioru znajdującego się w obiekcie Zamawiającego, zwanego dalej miejscem odbioru, którego wykaz znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. 1) Gaz ziemny do budynku kotłowni przy ulicy Szpitalnej 3, w Radziejowie będzie dostarczony na potrzeby własne w związku z prowadzoną działalnością Zamawiającego, który posiada udokumentowany tytuł prawny potwierdzony dokumentem - prawo użytkowania akt notarialny Repertorium A nr 1388/2004, przez następujące urządzenia gazowe: a) Kocioł parowy Vitomax 200 Hs - szt. 1 o mocy 655 kW, b) Kocioł wodny Vitoplex 100 GRP-130 H - szt. 1 o mocy 1120 kW. 2) Układ pomiarowy na stacji pomiarowej składa się: a) Gazomierza rotorowego CGR 01 G-65 DN 50 o numerze fabrycznym 151041/2006, b) Przelicznika Mac BAT II o numerze fabrycznym 6295B. 2. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania Umowy do miejsca odbioru określonego w załączniku nr 2 do siwz, szacuje się w wysokości 6 262 918 kWh. 3. Podana wielkość paliwa gazowego określona w pkt. 2 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia w roku 2015. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego paliwa gazowego, względem ilości określonej w pkt. 2. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 2 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość paliwa gazowego. 4. Zamówienie na paliwo gazowe w poszczególnych miesiącach gazowych oraz zamówienie mocy umownej określa załącznik nr 2 do siwz. 5. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. 6. Usługa dystrybucji paliwa gazowego do miejsca odbioru odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do lokalnego OSD - Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Oddział w Gdańsku. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego, 2) dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD oraz z dotychczasowym sprzedawcą niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia kompleksowej dostawy paliwa gazowego. 8. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 3 do siwz . 9. Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie całodobowo w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 10. Termin płatności wynosi (przedział od 25 do 30 ) dni licząc od daty doręczenia Zamawiającemu faktury - zgodnie z ofertą złożoną do przetargu. 11. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 12. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 13. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 14. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 15. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. W dokumencie tym, gwarant poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta Zamawiający dodatkowych warunków np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty poleceniem przelewu na konto Zamawiającego: Kujawsko Dobrzyński Bank Spółdzielczy filia w Radziejowie numer konta71 9550 0003 2018 0000 7386 0003. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium nie dotyczy formy w pieniądzu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 7. Wadium winno być załącznikiem do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach