Przetargi.pl
Klucz do kompetencji- wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Wyrzysk - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT

Samorządowa Administracja Placówek ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, Parkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 862 611 , fax. 672 862 611
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Placówek
    Parkowa 6
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
    tel. 672 862 611, fax. 672 862 611
    REGON: 57021835800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapowyrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Klucz do kompetencji- wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Wyrzysk - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Klucz do kompetencji- wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Wyrzysk w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni przyrodniczych i matematycznych do szkół na terenie Gminy Wyrzysk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego/ICT, agd tj; • 1 szt. czajnika elektrycznego bezprzewodowego z regulacją temperatury. • 1szt. czajnika elektrycznego • 5 szt. ekranu do rzutnika multimedialnego • 5 szt. laptopa z oprogramowaniem • 5 szt. rzutników multimedialnych • 2 szt. odtwarzacza CD z głośnikami • 4 szt. aparatów fotograficznych • 10 szt. zasilacza prądu stałego • 1 szt. GPS • 2 szt. nawigacji satelitarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 4 000 zł brutto(słownie: cztery tysiące złotych) Część II zamówienia: 900 zł brutto(słownie: dziewięćset złotych) Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny brutto podanej w ofercie-dotyczy I i II części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SIWZ. 5. W przypadku poleganiu na innych podmiotach - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3ustawy PZP na wezwanie zamawiającego, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne( Dz. U. z 2017 r. poz. 570)-wykonawca powołując się na ww. przepis winien podać znak sprawy/nr postępowania do którego zostały dołączone ważne oświadczenia/dokumenty w celu umożliwienia ich identyfikacji. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VI.pkt3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach