Przetargi.pl
Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjnoreklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej. Insert prasowy przygotowanie treści merytorycznej zawartości tekstowej i fotograficznej, skład oraz publikacja 4 stronicowego specjalnego dodatku w ogólnopolskiej gazecie o wymaganiach: nakład powyżej 400 000 egzemplarzy sprzedaż powyżej 300 000 egzemplarzy dziennik powinien zawierać dodatki tematyczne, tak aby łatwiej dotrzeć do grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych kulturą, dziennik o najwyższym możliwym poziomie czytelnictwa w grupie osób o wykształceniu co najmniej średnim, w wieku 15-50 lat dziennik o ustalonej marce i wysokim prestiżu dziennik musi istnieć w wersji elektronicznej w postaci rozbudowanego portalu o darmowym dostępie do artykułów preferowane ale niekonieczne - dziennik z dodatkami regionalnymi - jako silna konkurencja dla lokalnych dzienników oraz Kampania outdoorowa w Łodzi Typ nośnika Liczba Lokalizacja Billboard 12m2 45 Łódź Citylight 40 Łódź Siatki wielkoformatowe powyżej 50 m2 3 Łódź
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach