Przetargi.pl
Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa polegać będzie na spłacie wierzytelności dłużnika w trybie art. 518 § 1 K.C. (subrogacji) przez instytucję finansującą, o wartości wykonanych zadań przez Wykonawców wraz z należnym podatkiem VAT; 2. Wykonawca usługi finansowej otrzyma w formie pisemnej zgodę wierzyciela na subrogację; 3. Subrogacją ustawową będą objęte faktury złożone przez wykonawców zadań inwestycyjnych za wykonane roboty budowlane i inne usługi i zakupy inwestycyjne; 4. Subrogacja ustawowa będzie dokonany przez instytucje finansową w terminach zgodnych z harmonogramem. Harmonogram zostanie ustalony z wybranym wykonawcą przed podpisaniem umowy; 5. Wykonawca usługi finansowej dokona zapłaty należności wynikającej z faktur na rachunek bankowy Wykonawcy zadania inwestycyjnego w sposób i terminie określonym w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania; 6. Spłata wykupionych i planowanych do wykupu przez instytucję finansową wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego zgodnie z załączonym harmonogramem spłat. Harmonogram może ulec zmianie zgodnie z terminami płatności składanych faktur, zmiana harmonogramu nie wymaga aneksu; 7. Wzór umowy dotyczącej subrogacji ustawowej przedstawi wybrany wykonawca usługi finansowej; 8. System spłaty: 1) stała kwota główna zobowiązania; 2) odsetki wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podana w ofercie wykonawcy usługi finansowej; 3) stawka WIBOR 1M przyjęta do obliczenia ceny zamówienia ustalona zostanie na dzień 06.03.2015 r. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec instytucji finansowej bez naliczania przez instytucje dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat; 10. Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez instytucję finansową; 11. W przypadku udzielenia zamówień dodatkowych instytucja finansowa wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak w subrogacji ustawowej podstawowych jako zamówienie uzupełniające. 12. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 13. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a) instytucja finansowa nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b) Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty wierzytelności. W razie wcześniejszej spłaty odsetki zostaną pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu dokonania wcześniejszej spłaty. Zamawiający poinformuje instytucję finansową z 7-dniowym wyprzedzeniem o zamiarze wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności. c) instytucja finansowa nie pobierze żadnych opłat z tytułu wcześniejszej spłaty zobowiązań Zamawiającego. d) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, e) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansową bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, f) instytucja finansująca subrogacje ustawową nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansowej lub osobie trzeciej, 14. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach