Przetargi.pl
DZ-I.272.2.2016 - Wykonanie usługi audytu zewnętrznego powykonawczego dla projektów: Zakup tomografu komputerowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu oraz Zakup angiografu stacjonarnego wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZ-I.272.2.2016 - Wykonanie usługi audytu zewnętrznego powykonawczego dla projektów: Zakup tomografu komputerowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu oraz Zakup angiografu stacjonarnego wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego powykonawczego dla projektów: Część I - Zakup tomografu komputerowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu, Część II - Zakup angiografu stacjonarnego wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. Audyt należy wykonać zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 w zakresie wyboru audytora oraz przeprowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II - VI stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Audyt powinien obejmować: audyt finansowy; audyt realizacji projektu; wizytę na miejscu realizacji projektu; ocenę prawidłowości i rzetelności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji; ocenę zgodności projektu z politykami wspólnotowymi; wdrożenie zaleceń pokontrolnych z kontroli prowadzonych przed realizacją audytu; analizę powodzenia projektu. Wyniki audytu winny zostać zaprezentowane Zamawiającemu w formie sprawozdania z audytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 3A do SIWZ - SOPZ część I, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik nr 3B do SIWZ - SOPZ część II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium (dla każdej z części) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) 420,00 PLN (słownie: czterysta dwadzieścia złotych) dla części nr I zamówienia, b) 420,00 PLN (słownie: czterysta dwadzieścia złotych) dla części nr II zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium opisane zostały w Rozdziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie audytu o zakres czynności (prac) wskazanych w pkt 3.1. załącznika Nr 7 do SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach