Muzeum Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
- Data zamieszczenia: 2016-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
40-205 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
REGON: 00109412100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumslaskie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach, druk wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Numer postępowania: MŚ-ZP-EG-333-11/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Muzeum Śląskiego przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach, usług w zakresie druku wielkoformatowych materiałów promocyjno-informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera załącznik do niniejszej SIWZ oznaczony: Załącznik Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie żąda wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi poligraficzne - teczki ekskluzywne
Dodano: 2016-07-26 - Druk wraz oprawą pięciu nakładów książek, tj.: katalogów wystaw: Dani Karavan (wraz płytą DVD), Piękno monumentalne. Stanisław Popławski - rzeźba, Kanon i remix - Józef Szajna, Świadomość lalki. Teatr form Jadwigi Mydlarskiej-Kowal oraz publikacji: Ikony. Katalog zbiorów Muzeum Śląskie
Dodano: 2016-07-22 - Druk i oprawa książki : Giszowiec. Monografia historyczna
Dodano: 2016-07-15 - Druk i oprawa książki: Półtora wieku dziejów Katowic. Przywracanie historycznej pamięci. Katowicka Konferencja naukowa, t. 1(15), red. Antoni Barciak.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa naświetlania, druku, oprawy i dostawy publikacji
Dodano: 2016-06-22 - Usługa drukarska dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-22 - Usługi poligraficzne
Dodano: 2016-05-25 - Druk i dostawa do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej materiałów graficznych promujących selektywną zbiórkę odpadów na terenie Miasta Bielsko-Biała
Dodano: 2016-05-23 - Dzienniki studenta w twardej oprawie format A4 (studia stacjonarne 19 szt., studia niestacjonarne 10 szt.) dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-05-05 - Część 1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: programy, plakaty, ulotki, teczki ofertowe, wizytówki część 2. druk i dostawa bannerów
Dodano: 2016-04-18