Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2018/2019

Gmina Michałów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, Michałów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3565243 , fax. 41 3565244
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałów
    Michałów 115
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3565243, fax. 41 3565244
    REGON: 291010317
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Michałów. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania. Usługa będzie wykonywana 5 pojazdami, do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy, na następujących trasach, których łączna dzienna długość wynosi 239 km: Trasa I : ZAWALE NIEGOSŁAWSKIE (10) – TUR GÓRNY(Bielecki) (9) – TUR GÓRNY(świetlica) (3) – TUR PIASKI (kaplica) (5) – TUR PIASKI (5) – TUR DOLNY (skup złomu) (8) – TUR DOLNY (centrum) (11) – TUR DOLNY (świetlica) (6) – TUR DOLNY (skrzyżowanie) (7) – PAWŁOWICE (Busina) (7) – PAWŁOWICE (sołtys) (5) – MICHAŁÓW (szkoła) Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 76 (wymagany autobus o liczbie miejsc 76) Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 48 km) Trasa II : ZAGAJÓWEK (końcowy) (4) – ZAGAJÓW (skrzyżowanie Wrocieryż) (4) – ZAGAJÓW (centrum) (4) – KAROLÓW (7) – GÓRY (centrum) (7) – GÓRY (szkoła) GÓRY (2) – TOMASZÓW (2) – WĘCHADŁÓW (szkoła) Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 30 (wymagany autobus o liczbie miejsc 26) Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 30 km) Trasa III: PRZECŁAWKA (skrzyż. Zagórze) (2) – PRZECŁAWKA (14) – POLICHNO (skrzyżowanie) (1) – POLICHNO (pomp. wody) (8) – GÓRY (Bujnówka) (4) – KOŁKÓW (7) – GÓRY (szkoła) (2) – MICHAŁÓW Chyłka (1) – MICHAŁÓW (Betlejem) (5) – MICHAŁÓW (Dębówka) (10) – Michałów (szkoła) Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 54 (wymagany autobus o liczbie miejsc 36) Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 40 km) Trasa IV: WROCIERYŻ (przy kościele) (1) – WROCIERYŻ (świetlica) (2) – SĘDOWICE (8) – WOLA LUBECKA (1) – LUBCZA (2) – PRZEZWODY (2) – WĘCHADŁÓW (szkoła)– WĘCHADŁÓW (2) – TOMASZÓW (11) –– SADKÓWKA (za lasem) (2) – GÓRY (szkoła) Przewidywana liczba dowożenia uczniów – 31 (wymagany autobus o liczbie miejsc 16) Odwóz trasa: GÓRY (szkoła) – KOŁKÓW – SADKÓWKA – POLICHNO – PRZECŁAWKA – TOMASZÓW – WĘCHADŁÓW – WĘCHADŁÓW (szkoła) – PRZEZWODY – LUBCZA – WOLA LUBECKA – SĘDOWICE – WROCIERYŻ (dzienna długość trasy ok. 67 km) Trasa V: ZAGAJÓW (centrum) (12) – ZAGAJÓW (skrzyż. Wrocieryż) (3) – ZAGAJÓWEK (końcowy) (4) – ZAGAJÓWEK (centrum) (20) – MICHAŁÓW (Langów) (8) – MICHAŁÓW (szkoła) JELCZA WIELKA (10) – JELCZA MAŁA (4) – PAWŁOWICE (za kaplicą) (7) – PAWŁOWICE (centrum) (13) – MICHAŁÓW Brelczyn (11) – MICHAŁÓW Brelczyn (4) – MICHAŁÓW (szkoła) JELCZA WIELKA (5) – WROCIERYŻ (szkoła) (10) – WROCIERYŻ (świetlica) (10) – WROCIERYŻ (cmentarz) (2) – SĘDOWICE (stary most) (9) – SĘDOWICE (szkoła) Przewidywana liczba uczniów do dowożenia – 132 (wymagany autobus o liczbie miejsc 49) Odwóz w odwrotnym kierunku na tej samej trasie (dzienna długość trasy ok. 54 km) Przewozy odbywać się będą zgodnie z harmonogramami oraz szczegółowymi rozkładami jazdy ustalonymi przez dyrektorów ZPO w okresie od 3 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r. we wszystkie dni nauki szkolnej w tym np. rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach. Przewidywana liczba dni na realizację usługi – 183 dni. Trasy i godziny przejazdu autobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Pojazdy realizujące usługę zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasach przewozu. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów jak również zmianę (w górę i w dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) pięciu w pełni sprawnych technicznie pojazdów o liczbie miejsc dostosowanej do poszczególnych tras, oraz posiadania w dyspozycji, jednego autobusu, który będzie pełnił funkcję autobusu zastępczego o liczbie min. 50 miejsc. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę i autobusu zastępczego muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami aktualne przeglądy techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie; e) w przypadku awarii autobusu – podstawienie autobusu zastępczego, będącego w dyspozycji wykonawcy. UWAGA! Pojazdy wykonawcy powinny posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym tras i kilometrów przewozu. 2. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wg CPV: 60 10 00 00 – 9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60 13 00 00 – 8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 4. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę 4.1. Zamawiający, zgodnie z postanowieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących czynności związane z dowozem uczniów do szkół, tj. wszystkich kierowców autobusów, którzy będą realizować usługi przewozowe przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakończeniem okresu jego realizacji, Wykonawca zobowiązany jest w ich miejsce zatrudnić inne osoby. 4.2. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu zanonimizowanych potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii umów potwierdzających sposób zatrudnienia w/w osób w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności. Na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy; b) poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4.5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości ryczałtowej 500 zł za każdego zadeklarowanego pracownika, za każdy miesiąc wykonywania zamówienia. 4.6. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności. 4.7. W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie lub niewywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących zamówienie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i/lub naliczyć dodatkowo karę umowną określoną w pkt. 4.5. 4.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Podwykonawcy Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: t.j. dowozu uczniów do placówek oświatowych. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tych samych usług, o których mowa dziale III. punkt 1 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. O transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V pkt 3.1. SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach