Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych

Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422700300 , fax. 422700313
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422700300, fax. 422700313
    REGON: 472057738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aleksandrow-lodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych w okresie od 03.09.2018 roku do 26.06.2020 roku. Dowóz będzie się odbywał 5 dni w tygodniu ( poniedziałek – piątek ) z przerwami wynikającymi z organizacji roku szkolnego ( ferie, wakacje, przerwy świąteczne ). Dowożone będą dzieci do następujących szkół: • Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim , ul. Waryńskiego 22/26 – 90 uczniów, • Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Al. Wyzwolenia 3 – 65 uczniów, • Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie - 190 uczniów, • Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kard. Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu - 30 uczniów, • Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj – 100 uczniów, • Zespół Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Franciszkańska – 50 uczniów, • Sportowa Szkoła Podstawowa Nr 3 im. J. Jaworskiego w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Bankowa 7/11 – 12 uczniów. Łącznie 537 uczniów – liczba uczniów może ulec zmianie. 2. Grafik dodatkowych dowozów na basen będzie ustalany po rozpoczęciu roku szkolnego. 3. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu autobusów z bazy do pierwszej miejscowości z trasy oraz z ostatniej do bazy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o występowaniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed daną sobotą. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowego przewozu uczniów ( np. do kina, teatru itp. ). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tras, ich wydłużenia lub skrócenia oraz zmiany godzin przewozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji. 7. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm. ) w tym spełniającymi warunki dla autobusów szkolnych określone w § 22 tego rozporządzenia. 8. Autobusy muszą być wyposażone w taki sposób, aby każde dziecko oraz opiekun mieli zapewnione miejsce siedzące z pasem bezpieczeństwa na każdym fotelu. 9. Autobusy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone przepisami: a) art.57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm. ) b) § 46 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn.zm). 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców prowadzących autobusy dowożące i odwożące dzieci. 11. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 9 listopada 2017 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz 2200 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 1.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.2.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne. 2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach